Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

37 berichten • Pagina 2 van 2

Fiend
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
zo 10 jun 2012, 20:37

Re: Het grote vragen-topic van De Sims 3 Vooruit in de Tijd

Ik zie geen nanieten... Ik dacht dat ze misschien gewoon lastig te vinden waren, maar heb zelfs de buydebug cheat gebruikt om extra te plaatsen, maar dat hielp niks. En met de bonus verzamelhulp zie ik ze wel op afstand, maar ze kunnen niet worden aangeklikt en als ik dichterbij kijk zie ik ze gewoon niet. Heb trouwens geen mods geinstalleerd, op de no mosaic na. Zou deze de boosdoener zijn? Ik weet nog dat met bovennatuurlijk toen de vleugels van feeen het ook niet deden, maar dit is wel iets anders natuurlijk..

Edit: Oke,dat was wel het probleem haha. Dus ff updaten naar de nieuwste versie voor degenen die geen nanieten zien xD
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Het grote vragen-topic van De Sims 3 Vooruit in de Tijd

^Dat van dat er maar één in het teleportaal gaat staan heb ik ook, maar volgens mij is dat normaal. Dat je geen lichtflits ziet kan komen door een no-mosaic mod. Gebruik je die? Zoja, dan is het misschien ook zo dat je meer effecten niet kunt zien. Als je zo'n mod gebruikt, moet je even kijken of er een nieuwere versie is die werkt met Into the Future. :)
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: Het grote vragen-topic van De Sims 3 Vooruit in de Tijd

Ik irriteer me er een beetje aan aan het feit dat je afstammelingen zodra jij enorm veel geld hebt verdient met de loterij, zij maar een heel klein deel krijgen, ik dacht van: YES! Ik heb nu heel veel geld (ik had 1 miljoen simdollars gewonnen) en nu hebben mijn afstammelingen dit ook! Maar ze kunnen niet verhuizen naar een luxer huis omdat ze nog steeds te weinig geld hebben :sneaky
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: Het grote vragen-topic van De Sims 3 Vooruit in de Tijd

SimsDreams schreef:Kunnen feeën ook jetpacks gebruiken? Want ze kunnen de rugzak van studententijd ook niet dragen, dus vraag ik me af of dat dat ook voor jetpacks geld. Ik kan het ook niet uitproberen want ik heb Vooruit in de tijd nog niet.
Ja, dat kunnen ze ^^
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie