Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Hele vervelende bug..

Hoi iedereen, ik vraag me af of er meer mensen zijn die last hebben van deze bug:

Ik hou dus een trouwfeest, alles gaat goed, iedereen gaat zitten. De 2 sims trouwen met elkaar onder de trouwboog, en dan bruiloftstaart aansnijden, feest vieren enzo. Nou en dat gaat iedereen weg. Alleen.. er blijven altijd 1 of 2 mensen over die daar de hele tijd staan en dan gaan klappen of rijst gooien en ze blijven daar echt iets van een week in simstijd staan, ze gaan nooit weg! Ik heb resetsim geprobeerd maar dat lukte ook niet, toen heb ik ze maar verwijderd want het werdt echt irritant..
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Hele vervelende bug..

Bij mij gebeurt dit ook wel, maar met resetsim is het altijd opgelost. Een keer hield ik een bruilft op een strandkavel, en toen mijn sim daar 2 dagen later terug kwam stond er nog steeds een sim te klappen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: Hele vervelende bug..

simsverslaaft schreef:Bij mij gebeurt dit ook wel, maar met resetsim is het altijd opgelost. Een keer hield ik een bruilft op een strandkavel, en toen mijn sim daar 2 dagen later terug kwam stond er nog steeds een sim te klappen!
Oh, nou ja als het nog een keer gebeurt zal ik resetsim meer proberen! ;)
If you have a dream, follow it.
JoAnne
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
zo 06 okt 2013, 14:12

Re: Hele vervelende bug..

Het is resetsim voornaam achternaam (weet niet of je dat wist, vandaar de aanvulling ;) ). Of resetsim * Dan resetten alle sims in je wereld. Hoop dat het werkt.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties