Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1 bericht • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

De Sims 3 Vooruit in de Tijd Speelsessie Persoonlijk verslag

Afbeelding
*Brillen ruilen met FranSor*

Woensdag 2 oktober 2013 was het Producer Event bij EA op het kantoor. Die ochtend was ik weer vol enthousiasme wakker geworden en deed het vrouwelijke rondje in de badkamer. Wederom ging ik weer met veel plezier nadenken over wat ik allemaal wel niet wilde gaan doen met deze uitbreiding.

Ondanks mijn enthousiasme en dromerigheid leek de dag bijna in de soep te gaan lopen: Er stond een defecte trein in de tunnel van Schiphol! Hellupp! Gelukkig ging de trein die ik moest hebben gelukkig op tijd weg en kon deze ook gewoon naar Schiphol door rijden. Bij Utrecht stapte FranSor op en hebben we samen nog lekker een goed half uurtje gekletst voordat we op Schiphol waren. Er zijn weer een hoop nieuwe ideeën ontstaan, toch wel fijn z’n kletsmomentje!
Bij de bushalte kwamen we SimsNetwerk en Simlicious tegen en vertrokken met z’n vieren richting het kantoor van EA. Na het gebruikelijke belletje lellen en het grappig doen in de intercom, mochten we naar boven. Zoals altijd waren we weer te vroeg en hebben we nog een half uurtje zitten kletsen. Platinum Simmers was ook nog komen beppen, die zat jammer genoeg dit keer niet bij ons maar bij de grote perssites! De andere fansites druppelden binnen en toen konden we echt beginnen aan de dag.

We begonnen met een producer video om weer even ‘terug in de tijd’ te gaan en ons geheugen op te frissen. Als nieuwsposter zie je natuurlijk wel ieder nieuwtje voorbij komen maar heb je soms wel eens dat je een dingetje kan vergeten. In het filmpje vertelt producer Lauren McLemore alle ins en outs over De Sims 3 Vooruit in de Tijd. Weet je niet meer waar de producer walktrough over ging? Klik dan hier voor het filmpje.



Na deze korte leuke introductie mochten we aan het spel zelf beginnen. Er waren drie save games die klaar voor ons stonden. Één met de goede toekomst, één met de slechte toekomst en één save game met het heden, zodat we het reizen zelf mee konden maken. Ondanks dat ik dacht dat Vooruit in de Tijd niks voor mij was moet ik zeggen dat het er tot nu toe ontzettend goed uitziet, en goed is bedacht. Voor inhoudelijke informatie komt FranSor met een preview van het spel, ik ben in ieder geval al om!

Jammer genoeg kwam aan het spelen een eind rond een uurtje of half 5, we sloegen onze spulletjes op en sloten de PC’s af. Vervolgens gingen we door naar een skype gesprek met producer Lauren McLemore, van de producer walktrough video, dit was weer ontzettend leuk. Lauren nam echt de tijd om de vragen te beantwoorden en beantwoordde ze ook keigoed!
Na het gesprek met Lauren McLemore was jammer genoeg de dag alweer voorbij en gingen niet zonder lege handen naar huis!


Afbeelding
We kregen een De Sims horloge om ‘vooruit in de tijd’ te kunnen kijken en nooit meer een smoesje te kunnen maken om te laat te zijn! Daarnaast kregen wij ook nog een review code voor De Sims 3 Midnight Hollow. We zijn weer ontzettend verwend door EA!
Bij deze wil ik EA Benelux ontzettend bedanken voor de mogelijkheid om De Sims 3 Vooruit in de Tijd te mogen spelen, Lauren McLemore te mogen interviewen en natuurlijk voor de goodies en Midnight Hollow.