Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
sim-niels
Oplichter Oplichter
Berichten:
1412
Lid geworden op:
di 24 aug 2010, 10:20

sims loopt vast

Ik heb een heel irritant probleem. Ik heb pas de Sims 3 Levensweg geinstalleerd. En nu loopt ie de hele tijd heel eventjes vast en dan gaat ie weer verder. En na een tijdje loopt ie helemaal vast en draait alleen het simsdiamantje nog. Wat moet ik doen?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: sims loopt vast

Zoiets kan verschillende oorzaken hebben. Het vervelende is wel dat die problemen pas zijn ontstaan vanaf het moment dat je met Levensweg speelt. Dit zou er in eerste instantie natuurlijk op kunnen duiden dat Levensweg gewoon niet goed is geïnstalleerd, maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Ook zou het kunnen zijn dat je mods of downloads iets tegenwerken. Daarom zou je het beste die twee ook even kunnen verwijderen, en het dan weer opnieuw proberen. (Als je ze dan überhaupt al een van die twee had had.) Daarnaast zou het ook nog aan je computer kunnen liggen, omdat, hoe meer uitbreidingen je installeert, hoe zwaarder het voor je computer wordt. Om dat te verhelpen kun je het beste eerst even kijken of je je drivers van je videokaart kunt updaten en als dat niet werkt gewoon even je instellingen omlaag zetten en kijken of het probleem dan nog steeds aanhoud. ;)

Persoonlijk denk ik dat het het laatste geval is. Mocht je niet weten hoe je je drivers kunt updaten, moet je het maar even zeggen. Het zou dan alleen wel fijn zijn als je je specificaties van je computer geeft (in ieder geval processor en videokaart), zodat we daar weer verder mee kunnen. Ook zou het fijn zijn als je de datum kunt achterhalen van je laatste driver update . (Dit doe je door met de rechtermuisknop op 'Deze computer' in Windows verkenner te klikken. Vervolgens kom je in een programma waarin je links ergens een menuutje ziet. Klik daar dan op 'Apparaatbeheer' en vervolgens op 'Beelschermadapters'. Dan zie je daar zo'n menuutje met een of twee videokaarten. Dubbelklik op de videokaart die je gebruikt bij De Sims 3 en klik dan op het tabblad 'Stuurprogramma'. Daar staat dan ergens een datum.)

Weergave- en sorteeropties