Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

19 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Pre-order topic De Sims 3 Vooruit in de Tijd

Weer een nieuw uitbreidingspakket! En waar kunnen we dit pakket nu weer het goedkoopst kopen? Wij Nederlanders houden van ons spel, maar dan moeten we het wel voor een prikkie kunnen kopen. We blijven nu eenmaal Nederlanders! In dit topic kun je een lijstje vinden met daarin verschillende webshops die De Sims 3 Vooruit in de Tijd verkopen.

LE:

Origin €39,99

Bol.com € 39,99

Cosmox € 35,99

Wehkamp €35,99

Normale versie:

Wehkamp €39,99

Game Mania €39,98

Free Record Shop €34,99

Yourgamezone €29,50

Eci €39,99

Game4you € 31,92

Cosmox €39,99

Proxis Azur €44,99

Dvdoutlet €32,49

gamediscounter € 29,99

Dreamland € 34,95

Mycom € 39,99



Als jullie nog sites hebben gevonden waar De Sims 3 Vooruit in de Tijd te krijgen is, dan horen wij dat graag en vullen we het lijstje aan!
Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Pre-order topic De Sims 3 Vooruit in de Tijd

Ik had vorige week de LE versie besteld bij Wehkamp en ontvang nu net een mailtje dat die "onverwacht niet meer leverbaar"" is. :? :?
Heb hem nu dus besteld bij Bol.com en daar kreeg ik €2,50 korting (kan helaas niet meer inzien waarom) maar misschien zijn er andere onder jullie die dit ook overkomt en is Bol.com dan een tip.

Heb dus nu €37,49 betaald ;)
Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Pre-order topic De Sims 3 Vooruit in de Tijd

Als je op de site kijkt staat het daar ook :? en ook bij je bestelgeschiedenis staat dat je maar wat anders moet bestellen, maar aangezien ik bij exotisch eiland ook al zo veel problemen met (toen) dixons heb gehad (wel leveren -> niet leveren-> wel -> niet) ga ik nu maar wederom voor zeker bij bol.com ;)
Sugarlane
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
ma 05 mar 2012, 21:14

Re: Pre-order topic De Sims 3 Vooruit in de Tijd

Ja, dat dacht ik ook. Maar sommige webshops zeggen dat de afbeelding kan afwijken van het echte product wat geleverd wordt. En aangezien er geen beschrijving over de LE versie staat wist ik niet zeker of het toch om de LE versie ging of dat mediamarkt misschien een fout heeft gemaakt bij het plaatsen van de afbeelding.

Nou ja, ik had het al daar besteld dus het is even afwachten...

Weergave- en sorteeropties