Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

34 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
Sakita
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
458
Lid geworden op:
za 21 apr 2012, 17:15

Re: De Sims 3 Vooruit in de Tijd babbeltopic!

Ik was wel wat skeptisch over het nieuwe 'monster', daar plumbots lijken op futuristische simbots, maar nu ik ze gezien heb, moet ik ze hebben! :D
Ook de gameplay ziet er leuk uit. Ik ben benieuwd naar je nakomelingen uit de toekomst, hoe je de toekomst kan veranderen en naar de nieuwe mechanische 'huisdieren' die vermeld werden in de demo. :laugh
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: De Sims 3 Vooruit in de Tijd babbeltopic!

^
Dat weet ik niet zeker... ;)
Wel weet ik dat als je, je spel laadt, (Als je in het menu op een Familie klikt...)
Dat er met Into The future speciale laadschermen zijn! :)
Ik zal het even snel uitleggen:
Nu heb je su niet de hele tijd:
'Speltip'
'Bla, bla , bla...'

Maar een screen van de andere uitbreidingen en daar moet je iets zoeken, een soort zoekpuzzel dus!'
Hoe meer je vindt, hoe meer levenslange beloning je krijgt voor je gezin! :)
Ik weet niet of dit ook is als je naar de toekomst reist dat je ook een laadscherm krijgt, en stel, dan weet ik ook niet of je dat speciale laadscherm al hebt! :D

Hopelijk is je vraag beantwoordt! :swing
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: De Sims 3 Vooruit in de Tijd babbeltopic!

Ik moet even knipperen met mijn ogen hoor. Op de afteltopic staat nog 42 dagen voor release... Ik kom net bij de Bol.com site vandaan ennehm... daar zou ik hem, vandaag besteld, al de 19de kunnen verwachten!? :?
ALS dat al zo is dan eh... Ben ik echt wel mega supersonisch supertastisch happy natuurlijk! xD :thumbsup :thumbup :drool :lol :swing :swing
Maar voor ik mezelf een hernia en heup uit de kom swing... Iemand die misschien me iets meer kan vertellen of dit ook echt zo is?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie