Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Jentexx
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
vr 07 jun 2013, 17:40

Jaargetijden vraagjes

Ik heb een paar vraagjes over jaargetijden:
1 Mij lukt het niet om ontvoerd te worden door aliens, ik heb al ruimte stenen en de telescoop geprobeerd
2 kunnen vrouwen ook zwanger worden door aliens? Ik lees namelijk alleen over mannen
3 wat voor leuke dingetjes kan je allemaal doen met jaargetijden?
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Jaargetijden vraagjes

Hey hey Jentexx...

Eens kijken of ik je kan helpen met deze vragen.

Alien ontvoeringen gebeuren eigenlijk puur NA 22:00 uur in de avond (dat is dus 10 uur in de avond).
En je simmetje hoeft niet eens daarvoor door een telescoop te kijken. Wat de trigger is in deze versie van de sims dat ze ontvoerd worden is mij nog onbekend want mijn sim werd meerdere malen ontvoerd zonder dat ze ook maar enigsinds iets met de telescoop of dergelijke zaken gedaan had. Ze was de enige wakker op dat moment en misschien dat het dat is.

Vrouwen kunnen ook zwanger worden van aliens maar sinds dat dus niet zo heeeeel bijzonder is (immers vrouwen zijn de uitgelezen persoon normaal om de kinderen te krijgen) is dat niet bepaald een hot topic. Nee als een mannetje zwanger wordt.... Dán heb je een onderwerp. :P Vandaar dat je niet zozeer iets van vrouwen hoorde die ontvoerd waren en zwanger werden. Het kan dus wel, het is alleen niet zo heel bijzonder dan.

Met jaargetijden kan je ook met plantsims spelen. Dit zijn magische sims zeg maar. Ze leven toch een tikkeltje anders dan de gewone sims. Ze kunnen in een plasje water staan en dan zo dat opnemen. En ik geloof dat ze meer energie krijgen als ze buiten in de zon zijn.
Ook kan je veel leuker met het tuinieren in het spel omgaan. Voorheen was het altijd mooi weer en dus stonden die planten eigenlijk wel elke dag weer lekker in de bloei. Maar met jaargetijden is dat anders. Wanneer de vorst komt, boem, gaan de planten in een soort slaapstand en bloeien ze niet. Je zult dus moeten wachten ook met oogsten tot het weer weer beter wordt. Dat geeft een bepaald extraatje aan het geheel.
Ook kun je met jaargetijden leren snowboarden. Dat doe je op een grote snowboard baan. Dat is heel leuk en je sims leren ook truukjes. (Op zich klinkt het vrij spectaculair maar zelf had ik het wel leuker gevonden als ze meer dan een paar keer op en neer gingen om dan automatisch van de ramp af te gaan en weer geactiveerd moeten worden....)
Daarnaast kunnen ze nu ook naar seizoens gebonden festivals. En jawel er is ook spookdag dat veel weg heeft van halloween en dan kunnen je kinderen en tieners langs deuren in een kostuum om daar voor snoep te vragen. Leuk is wel dat als ze niemand thuis treffen ze dan in frustratie eieren naar het huis kunnen gooien. (Doen ze geheel uit zichzelf, niet altijd maar gewoon eens in de zoveel tijd).
Je kan schaatsen, rolschaatsen, sneeuwballen gooien, iglo's bouwen en sneeuwengeltjes maken. Oh en niet te vergeten dat je ook nu bloemen kan verzamelen en je kan van pompoenen uitsnijden tot lampions. Daar heb je vier of zes verschillende van (even vergeten of het er nou vier of zes nieuwe zijn).

En er is een weermachine die je kan gebruiken om het weer te manipuleren.

En dat is wel zo'n beetje wat je in jaargetijden vinden kan. Ik hoop dat hiermee je vraag beantwoord is... Ik vind het persoonlijk wel een aanvulling op de spellen.

(Edit op onderstaande)
Arghhhh ja klopt! Ik is in de war... Nou ja gezien het tijdstip waarop ik nog wakker was ook niet zo heeeeeel vreemd :P Maar dank je voor de verbetering :P

Laatst gewijzigd door SimGandr op za 13 jul 2013, 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
barthof
Snackventer Snackventer
Berichten:
92
Lid geworden op:
di 22 mei 2012, 19:17

Re: Jaargetijden vraagjes

^ Plantsims zitten niet bij Jaargetijden maar bij Studententijd ;)
Jaargetijden heeft alleen de Aliens als 'monster'.
(Haha plantsims zaten bij Sims 2 Seizoenen, ik denk dat je het daar vandaan haalt :) )
Afbeelding
Kijk naar mijn huizen, thanks :)

Weergave- en sorteeropties