Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Madelief14
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 12:27

Te moe om uit tombe te komen

Hoii,

Ik heb een probleempje. Mijn sim is ergens onder de grond een tombe aan het ontdekken, en de enige manier om boven de grond te komen is via een duikput.

Nu was ik even niet aan het opletten en is hij zo moe geworden dat hij niet meer door de duikput naar boven kan. Ook heeft de tombe geen grote lege oppervlakte waar ik mogelijk mijn tent neer kan zetten. En telkens wanneer hij flauwvalt slaapt hij alleen genoeg tot hij weer kan opstaan, maar niet genoeg om "niet meer moe" te zijn. (Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel, de moeie gemoedstoestand is dan nog niet weg.)

Ik hoop dat jullie tips hebben hoe ik hem eindelijk uit die tombe kan krijgen, of hoe ik hem langdurig in slaap kan krijgen zonder bed...
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: Te moe om uit tombe te komen

Je kan een cheat gebruiken, maar ik weet niet of je dat wil.
De cheat werkt als volgt:
Open het balkje met ctrl, shift, c tegelijkertijd. Dan typ je testingcheatsenabled true en druk je op enter. Dan hou je shift ingedrukt en sleep je met je muis het balkje van energie naar rechts. Dan moet je de cheat nog even uitzetten op de zelfde manier, maar dan typ je testingcheatsenabled false. Ik hoop dat het werkt. :)
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: Te moe om uit tombe te komen

Je hoeft trouwens niet per se shift ingedrukt te houden om de balkjes te verschuifen (A)

Maar als je geen cheats wilt gebruiken, is er een levenslange beloning, waardoor je nooit meer moe wordt, of minder snel moe wordt, maar ik weet niet of je hier genoeg punten voor hebt (anders heb je daar ook nog een cheat voor XD)

Hopelijk lukt het :D
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Te moe om uit tombe te komen

Misschien is het een idee om even een slaapzakje te kopen? (Dit doe je in dezelfde plek waar je ook de tent koopt en hij is ook in de gewone koopmodule te vinden onder bedden). Die is weer kleiner dan een tent en kan je overal kwijt. Op de grond leggen, aanklikken dat je wil slapen en voila! Het ergste wat je ermee kan gebeuren is dat hij stijf wakker wordt. Maar dat is over het algemeen niet aan de orde.

Succes! :)

Weergave- en sorteeropties