Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Ik heb de Sims 3 Exotisch Euland en geef het een...

Ik vind het een grandioze uitbreiding je hebt veel bezigheden die je sim kan uitvoeren in het spel. En voor de rest valt er nog veel te ontdekken zoals de eilanden en nog meer dingen die je in het spel kan vinden. Ik ben echt heel erg blij met deze fantastische uitbreiding en ik geef het een dikke 10. Al heeft het spel wel wat bugs, maar goed dat doet er niet toe vind ik, want die bugs kunnen worden opgelost toch? En het gaat om de inhoud.
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Ik heb de Sims 3 Exotisch Eiland en geef het een...

Ik geef deze uitbreiding een dikke 8.

Geen 10 of een 9 want dat is omdat het spel wel maakt dat je best lang moet wachten eer alles geladen en speelbaar is. Ga je te snel dan is het alsof je computer door een dikke brij moet worstelen en de kans op vastlopers is toch relatief hoog. Dat is jammer. Voor de rest is het een enorm leuke uitbreiding met ECHT nieuwe dingen die ik in ieder geval nog niet eerder van de Sims gezien had :D Ik ben er erg tevreden over.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: Ik heb de Sims 3 Exotisch Eiland en geef het een...

Ik vind hem tot nu toe een beetje tegenvallen. Vooral van het duiken had ik meer verwacht, nu moet ik eerlijk zeggen dat ik hem alleen op de laptop heb gespeeld en me af vraag of die wel alles laat zien, kom namelijk bijna nooit vissen tegen. Zal binnenkort weer eens even op de pc gaan spelen om te kijken of hij dan beter bevalt. Resort zijn wel errug leuk om mee te spelen.

Weergave- en sorteeropties