Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Marcella--R
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 13:25

Is er een mogelijkheid meer gasten te krijgen in je ressort?

Hallo,

Even nog een vraagje. Iemand enig idee hoe je meer klanten in je ressort kunt krijgen? Heb het ressort toch echt nu al een tijdje maar zie er nooit iemand. Wel veel reacties op het ''ressortforum'', maar verder zie ik niemand. Af en toe loopt er eens 1 gastje rond?

:?
What goes around, comes around..
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Is er een mogelijkheid meer gasten te krijgen in je ress

Ik zie meestal ook geen gasten, maar krijg dan wel een melding dat er een 1000 simdollars is verdiend. Denk dat je ze niet allemaal ziet, wel jammer!
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Redesigned
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
24
Lid geworden op:
za 09 mar 2013, 10:12

Re: Is er een mogelijkheid meer gasten te krijgen in je ress

Je hebt 4 standen voor De Sims™ 3.
Deze stelt het spel zelf in en kan je door wat te veranderen wel verbeteren.

Stand 1: Kan bijna niks aan, max. 3/4 mensen op een openbare kavel.
Stand 2: Onder de systeemeisen, max. 5/6 mensen op een openbare kavel.
Stand 3: Voldoet aan de systeemeisen, max. 8 mensen op een kavel
Stand 4: Hoger dan de systeemeisen, max. 12 mensen op een kavel.

Het kan dus zijn dat jouw spel op stand 2 of 3 staat.
En er is ook een resorttoren, en daar blijven de meeste mensen bijna hun hele dag in.
Daarom kan het ook zijn dat je niemand ziet..
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Is er een mogelijkheid meer gasten te krijgen in je ress

Ik ken dit ook wel, maar het veranderd van tijd tot tijd... Ik heb wel gemerkt dat ik aanzienlijk meer mensen rond kreeg te lopen toen ik een tweede resort toren erbij gezet had en die geheel had omhooggewerkt naar de best mogelijke resort toren. Nu heb ik ook een capiciteit van 100 op 100. Voordat ik de tweede resort toren erbij zette was de capiciteit slechts 87 op 87. Dat heb ik even zo laten draaien zodat het goed stabiel liep, zo ook de vijf sterren behaald... Was niet eens zo heel erg lastig. Meer een voordeel dan een nadeel.

Ik denk dus dat het een beetje gebonden is aan de momenten dat je zelf ook gaat kijken en aan hoeveel resort torens je hebt. Maar dat is een gissing van mijn kant hoor

Weergave- en sorteeropties