Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

198 berichten • Pagina 8 van 10

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Mijn spel blijft voortdurend stilstaan en dat met onderwatergrotten heb ik ook. Ik heb nog een probleem waar iemand vast wel een oplossing voor weet namelijk kakkerlakken in mijn resort. Ik zie die beestjes nooit heb 3 personeelsleden van hoge kwaliteit en echt alles al een keer verbetert als het kon. Hoe raak ik die dingen kwijt D:?
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Lestis schreef:Ik heb nog een probleem waar iemand vast wel een oplossing voor weet namelijk kakkerlakken in mijn resort. Ik zie die beestjes nooit heb 3 personeelsleden van hoge kwaliteit en echt alles al een keer verbetert als het kon. Hoe raak ik die dingen kwijt D:?
Kakkerlakken lopen er wel degelijk rond en het is even zoeken. Ik heb bij mij zelfs gezien hoe ze onder een gebouw zaten dat op een fundering gebouwd was. Ik heb goed moeten zoeken maar ze uiteindelijk toch weten te vangen. Daarna doken ze nog twee keer op en heb ik ze niet meer gehad.
Je krijgt echter wel berichten erover dat ze er zouden zijn, maar ik heb al gemerkt dat dit ook te maken heeft met vieze wasbakken of toiletpotten.
Ik krijg de indruk, maar hou me er niet aan vast, dat dit allemaal over is als je het resort niet alleen op 5 sterren hebt, maar ook op de hoogste prijs hebt gezet. Dat is tenminste het moment dat ik er geen berichten meer over kreeg en ze ook niet meer heb zien rondlopen. Maar zoals ik al zei, bind me er niet op vast want het KAN natuurlijk ook toeval zijn.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Ok bedankt voor de tip :D Mijn resort staat nu op 4,5 ster dus helaas nog even zoeken dan. Raar ik dacht dat de schoonmaakdienst dat gewoon deed. Bedankt :D



Edit: Na wat zoeken vond ik dit op de site http://store.thesims3.com/prius
weet iemand mee hierover. is het gratis of heeft iemand het al?
Bedankt :D Je geeft op heel veel vragen duidelijk antwoord :thumbsup

Laatst gewijzigd door Lestis op di 30 jul 2013, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Lestis schreef:Edit: Na wat zoeken vond ik dit op de site http://store.thesims3.com/prius
weet iemand mee hierover. is het gratis of heeft iemand het al?
Sorry voor de powerpost maar wilde even de vraag beantwoorden...

Ik heb die prius idd in mijn spullen en het is een soort van samenwerkings dingetje geweest tussen EA en priusmakers... Geloof ik. Het is al een tijdje in de omloop in ieder geval, je krijgt dus een auto die "mileu bewuster" is omdat het een hybride is. Als je een simmetje hebt die heel erg op natuur en omgeving gesteld is dan hebben ze vaak bij de andere auto's als ze daarin rijden een humeur die wat omlaag kan gaan. In deze auto hebben zij dat dan niet omdat de auto dus schoner en milieu vriendelijker zou zijn.
Ik zie overigens wel dat de set aangepast is. Ik heb er een set van die niet zo uitgebreid is... Dus ga ik hem ook even downloaden :P

EDIT: Ok ok ok, ik ben in de war... Ze hebben een soortgelijk iets gehad met de renault destijds. Vandaar dat deze Toyota pakket nieuwere dingen erbij heeft zitten. Hoe dan ook het is idd gratis en het is zeker de moeite waard, al was het alleen al om die zonnepaneel, want als je die dus op je sims huiselijke kavel plaatst krijgt je sim 10% korting op de energie rekening. Maar je kan er maar een beperkt aantal neerzetten dus je krijgt nooit de volle mep korting zodat je niets meer hoeft te betalen :P
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

duik[plaatsen kun je volgensmij niet maken. Al kun je wel de meubels in buydebug vinden. Voor boten heb je ene boottrailer nodig en daar plaats je dan je boot op :) je kunt hem vinden bij de andere boten. Hopelijk helpt dit jullie :D

Edit: Oh ik dacht dat Ea dat niet deed :huh ? Nou ja dan ga ik het zelf ook proberen.

Laatst gewijzigd door Lestis op wo 31 jul 2013, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

@Emma: Je kan de bestaande duiklocaties bewerken of aanpassen in stad bewerken. Je moet hiervoor wel eerst de cheat 'testingcheatsenabled true' en vervolgens 'enablelotlocking true' invoeren om dit te kunnen doen. Je kan zelf ook duiklocaties maken of plaatsen. Hier kun je een handige gids lezen over duiklocaties. :)
Gebruikersavatar
poppetje33
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
ma 02 jul 2012, 15:21

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Ik hoop dat iemand me kan helpen met deze bug. Ik bezit een resort maar als mijn sim wil inchecken bij zijn eigen of ander resort bevriest het spel en moet ik afsluiten via taakbeheer. Ik heb dit probleem ook bij twee andere forummers gelezen maar ze hebben geen antwoord gekregen. Zijn er andere die dit probleem hebben? Of een oplossing? Alvast bedankt!
Afbeelding
Gebruikersavatar
*Emma*
Snackventer Snackventer
Berichten:
61
Lid geworden op:
za 16 jul 2011, 20:37

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Ik heb een heleboel bugs meegekregen met de sims 3 Exotish Eiland :
- Als ik duik (op sommige plaatsen) en ik ga in een grot om hem te verkennen ,
ploept mijn sim gewoon weer op land :(
- ook wel vaak : mijn sherm blijft steken en trilt dan ik wacht dan gewoon even en het is weer over +/- 1 min
- soms kunnen de bezoekers het huis niet uit
- en bijna altijd na een halfuurtje spelen , mijn sim voert geen interacties meer uit
vooral bij duiken/zewmmen en snorkelen
- 1 keer gebeurt : de sims viel gewoon uit geen melding en geen stekend sherm , strange !

Kzou grag wat info willen hoe dat ik het oplos
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

hele flauw om te zeggen maar dan moet je gewoon duiken. ik kom ze de ene keer tegen en de andere keer niet. iniedergeval heeft het bij mij geen zin om te kijken of ze aan de opp. zwemmen want dat is een apart veld [je hebt haaien onder en bovenwater verschillend dus]. sorry maar ik heb er geen tips voor.

Emma; alle bugs hebben heel veel mensen er zal vast zo wel een oplossing voor komen en ik denk dat ze heel veel mensen van al die bugs gaan afhelpen, ik heb er namelijk ook last van.
Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

^Volgens mij kun je in Moonlight falls bij de Antieke kluis (naast de bibliotheek) alchemielessen volgen.

En ik heb ook een vraag. Ik heb in mijn resort zo'n standaard torenkamer en een zelfgebouwde vipkamer gemaakt. Ik heb een vipslot op die deur gedaan enzo. Maar nu kan ik alleen inchecken voor een luze suite, en niet voor een standaard torenkamer. Weet iemand hoe dat kan?
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Mavless schreef:Zijn er ook nieuwe vissen in EE? Ideaal voor mijn vissersim :lol
Ja er zijn nieuwe vissoorten. Om te beginnen zijn er nu twee soorten (zover mij bekend) zeesterren bijgekomen... en ik weet wel dat er ook nog andere vissoorten zijn bijgekomen maar vraag me even niet naar de namen... Je kan bij het wetenschapslab in Isla Paradiso even "water testen" gebruiken, zie je welke vissen er zijn en herken je net als ik de nieuwere soorten
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

SimGandr schreef:
Mavless schreef:Zijn er ook nieuwe vissen in EE? Ideaal voor mijn vissersim :lol
Ja er zijn nieuwe vissoorten. Om te beginnen zijn er nu twee soorten (zover mij bekend) zeesterren bijgekomen... en ik weet wel dat er ook nog andere vissoorten zijn bijgekomen maar vraag me even niet naar de namen... Je kan bij het wetenschapslab in Isla Paradiso even "water testen" gebruiken, zie je welke vissen er zijn en herken je net als ik de nieuwere soorten
Dank voor je antwoord :D
If you have a dream, follow it.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie