Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

198 berichten • Pagina 9 van 10

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Ik had iets raars. De vader van mijn 365 dagen familie was ineens opgegroeid tot oudere, terwijl in het simpanneel stond dat hij over 21 dagen oudere zou worden. Ik heb het opgelost door met enter op aanpassen in sim creëren te klikken en hem terug te zetten op volwassen.
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Hoi, ik ben na alweer heel wat problemen ondertussen een beetje hopeloos geworden. Nadat ik Exotisch Eiland had, ging alles nog goed. Toen heb ik een huis gedownload waar heel veel downloads in verwerkt zaten en sindsdien is alles alleen maar achteruit gegaan met mijn spel. Het was super haperig, het bleef heel vaak hangen en het was gewoon niet meer fijn om mee te spelen. Ik wou dus het huis en de downloads weer gaan verwijderen, maar ik kon het nergens vinden: vreemd. Ik heb Delphy's Sims 3 Dashboard gedownload, de corrupte/conflictveroorzakende downloads eruit gehaald, en mn spel wou niet meer spelen. Na heel veel proberen heb ik het nog één keer aan de praat gekregen, maar sindsdien écht niet meer. Ik klik op de grote playbutton op de launcher, het spel opent het zwarte laadscherm, maar verder gaat het niet. Ik kan het ook enkel afzetten met Taakbeheer, waar het zegt dat het niet reageert. Frustrerend vind ik het. Nadien heb ik mn downloads nog wat vaker door Delphy's Dashboard geduwd, zonder resultaat: het zegt dat er geen corrupte packages zijn. Het ding is: als ik mn packages weghaal, werkt het spel perfect! Maar ik heb 720 packages, en ik zie het niet zitten om één voor één ze te gaan uitsorteren. Kan iemand me aub helpen? Ik ben zowaar hopeloos geworden :P
Afbeelding
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Ik weet niet of je er veel aan hebt en ik heb hier geen verstand van maar misschien kan ik ene beetje helpen. Als je sims opstart zegt hij dat hij het niet doet (taakbeheer) Dat heb ik ook dan is hij gewoon heel erg lang aan het laden. Misschien is dat bij jou ook zo. En van die packages moet ik je erg teleurstellen maar je moet ze denk ik ga uitsorteren. Door downloads wordt het spel ook trager. Ik heb van a die dingen ook last gehad en het enige wat bij mij hielp is gewoon de downloads verwijderen. Ik hoop dat je er een beetje aan hebt en nogmaals sorry maar ik heb hier geen verstand van xD
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Hoe word ik nu zeemeersim? Ik heb er een opgeroepen en ik doe allemaal vriendelijke interacties met haar, maar hoe kan ik nu die gunst vragen? Kan dat ook op het land, of moet je daarvoor onder water zijn?
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Ik heb een hele rare bug en ik vraag me af of dit iemand anders ook is overkomen..

Ik was aan het varen met mijn woonboot en opeens verschijnt de Kraken dus, nou dat vond ik nog wel leuk, maar opeens wordt een deel van mijn scherm helemaal zwart en daarna het andere deel ook, en na een paar minuten sta ik opeens in het huis van een heel ander gezin, het klinkt heel raar maar dat was het ook :huh
If you have a dream, follow it.
JoAnne
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
zo 06 okt 2013, 14:12

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

minermb schreef:Ik bedoelde het eigenlijk van als er een strandwacht in de buurt is
De vriend van mijn strandwacht kon dat doen, ik weet niet of het ook kan als je geen liefdesrelatie met de strandwacht hebt.

En nog een toevoeging als je wilt dat je sim een zeemeermin wordt: het wier werkt niet bij bovennatuurlijke wezens. Die moet je dus eerst 'genezen'.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie