Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

198 berichten • Pagina 5 van 10

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Zou je ook een woonboten resort kunnen beginnen :P? Ik denk het niet maar ik vraag het toch maar.
En om even gene powerpost te krijgen nog ene vraag. Weet iemand of je er een boekje bij krijgt bij de nieuwste versie. ik heb die er namelijk niet bij gekregen maar die heb ik wel bij wa.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

En hoe kan ik er voor zorgen dat mijn woonboot wel gaat waar ik naar toe wil maar er niet per se een sim achter het stuur hoeft te staan?

Edit: weet hoe ik badmeester wordt. Weet iemand toevallig dat laatste?


dankjewel allebei :D

Laatst gewijzigd door Lestis op wo 03 jul 2013, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Sakita
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
458
Lid geworden op:
za 21 apr 2012, 17:15

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Lestis schreef:En hoe kan ik er voor zorgen dat mijn woonboot wel gaat waar ik naar toe wil maar er niet per se een sim achter het stuur hoeft te staan?

Edit: weet hoe ik badmeester wordt. Weet iemand toevallig dat laatste?
1e vraag: Volgens mij moet je enige vaardigheid hebben in handigheid, dan kan je verbeteringen toevoegen aan je woonboot, zoals de misthoorn, snellere moteren en automatische piloot.

2e vraag: normaal gezien in het gemeentehuis kan je die carriere starten ;)
Gebruikersavatar
miran
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
19
Lid geworden op:
di 12 jul 2011, 15:43

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Ixors schreef:Ik weet niet of het al eens gevraagd is, maar in geen enkel hotel waar ik mijn sim wil inchecken is er ooit iemand aanwezig aan de balie. Het is heel vervelend want zo kan ik niet in een resort gaan, en dat wou ik al heel lang heel graag eens doen! Heeft iemand dit ook?
Op youtube zag ik iemand op de balie klikken voor incheck en daarna een hele tijd wachten totdat de manager eindelijk kwam.
eLPee1982
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 22:54

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

miran schreef:
Ixors schreef:Ik weet niet of het al eens gevraagd is, maar in geen enkel hotel waar ik mijn sim wil inchecken is er ooit iemand aanwezig aan de balie. Het is heel vervelend want zo kan ik niet in een resort gaan, en dat wou ik al heel lang heel graag eens doen! Heeft iemand dit ook?
Op youtube zag ik iemand op de balie klikken voor incheck en daarna een hele tijd wachten totdat de manager eindelijk kwam.
Klopt, bij mij duurde het ook een tijdje voordat de manager kwam zodat mijn sims konden inchecken.
Gebruikersavatar
miran
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
19
Lid geworden op:
di 12 jul 2011, 15:43

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Rosa schreef:Misschien een hele domme vraag, maar... hoe kan je waterskiën?? Ik kon namelijk ook geen waterski's vinden in de koopmodus.

Als je in de speedboot zit (met een 2e sim) krijg je als het goed is de optie om te waterskieën.
Je moet klicken op de sim of de boot dacht ik.
De ski's zijn voor zover ik weet niet te koop.

En er bestaan niet echt domme vragen :thumbup Het is dom en erg onpraktisch dat EA/Maxis en Prima besloten hebben om voor zo'n grote expansie geen gids uit te brengen.
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

eLPee1982 schreef:
miran schreef:
Ixors schreef:Ik weet niet of het al eens gevraagd is, maar in geen enkel hotel waar ik mijn sim wil inchecken is er ooit iemand aanwezig aan de balie. Het is heel vervelend want zo kan ik niet in een resort gaan, en dat wou ik al heel lang heel graag eens doen! Heeft iemand dit ook?
Op youtube zag ik iemand op de balie klikken voor incheck en daarna een hele tijd wachten totdat de manager eindelijk kwam.
Klopt, bij mij duurde het ook een tijdje voordat de manager kwam zodat mijn sims konden inchecken.
Ja, dat heb ik ook een paar keer achter elkaar gedaan, soms duurde het zo lang dat de actie gewoon verdween uit het balkje dus deed ik het nog een paar keer en zo heb ik eens een hele simdag gevuld met gewoon op de balie klikken :( heel vervelend, maar ik zal het nog een keer proberen :D
Afbeelding
Dorienski
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
za 08 mei 2010, 12:19

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Pfff, ik begin het een beetje beu te worden. Eerst was het spel niet goed geïnstalleerd ofzo en kreeg ik maar de helft te zien. Nu krijg ik een zwart scherm als ik wil opstarten en dat kan zo uren blijven staan. Ik heb al mijn drivers geupdatet, mijn CC opnieuw geïnstalleerd. En niets wil werken, het lijkt wel of dit spel verdoemd is. :-(

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie