Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

198 berichten • Pagina 2 van 10

fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Ik heb heel veel problemen met de CAS, het is echt verschrikkelijk! Ik kan niet eens meer fatsoenlijk kleren uitkiezen voor m'n sim, dan loopt het spel vast, moet ik via taakbeheer opnieuw activeren, doet het een paar seconden om weer vast te lopen... Daarna eindelijk gelukt om uit CAS te komen, loopt ie bij m'n gewone game vast... zo is het niet leuk om te spelen.
Gebruikersavatar
Rik
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
42
Lid geworden op:
do 19 apr 2012, 17:01

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Ik heb inmiddels heel veel problemen met ressorts. Bij ieder ressort waar ik wil inchecken blijft mijn spel vast hangen. het enige wat dan nog helpt is het spel weer opnieuw opstarten. En ook een ressort runnen gaat niet helemaal lekker, ik maak geen winst en alle luxe kamers zijn gratis. ik erger mij hier verschrikkelijk aan! Zijn er nog meer mensen met deze problemen?
Gebruikersavatar
Nann
Snackventer Snackventer
Berichten:
76
Lid geworden op:
zo 01 aug 2010, 21:57

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Ik vroeg me ineens af of het mogelijk zou zijn om een flat (van Sims 3 Na Middernacht afkomstig) op een boot te plaatsen en of het appartement erin dan als woonboot zou kunnen dienen? Het zal er bizar uitzien maar ik vroeg het me af. Wellicht dat het met cheats zou kunnen.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Heb gelukkig nog helemaal geen last van bugs (denk ik) Maar ik snap niet zo goed hoe ik in een resort de prijzen kan veranderen. Als ik hem op goedkoop zet staat ie op 0, maar als ik hem op gemiddeld of duur zet is de prijs ook 0. Veranderd de prijs met het aantal sterren van je resort ofzo? Want bij andere resorts op het eiland hebben de kamers wel gewoon prijzen.
fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

De inkomsten zijn afhankelijk van hoeveel mensen er komen om er te verblijven. Wat ik heb gemerkt is dat je naast de verplichte toren ook het beste minimaal 1 zo'n vipkamer erbij zet zodat ze ook daar kunnen verblijven. Ik had dat namelijk ook dat de inkomsten 0 waren en zelfs verlies draaide waardoor het resort werd gesloten en zodra ik zo'n kamer erbij zette was het voorbij.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

@malou je moet zeemeerwier eten ik heb het via levenslange beloningen gedaan zo dus
je typt bij menu in testingcheatsenabled on en testingcheatsenabled true
nu ga je nrr je familie toe
dan naar levenslange beloningen daar tussen de schatkist en het getal moet je met crtl op klikken dan krijg je veel munten erbij en hoef je niet meer te sparen voor zeemeerwier
en als je dan dat wier eet dan transfoormeer je nrr een zeemeersim en dan heb je maximaal duiken ontwikkeld :-)


hoop dat het lukt!! :-)

gr.jordi_louse
malou_2005
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
di 11 sep 2012, 21:06

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Ha Allemaal,

Het leek mij leuk om een resort camping te maken met de tenten uit wereld avonturen.
Dus met de buydebug code heb ik die gekocht.
Alleen om de tenten 'op te zetten' dat ze niet opgerold blijven liggen,
moet je via je sims op 'plaatsen' drukken.
Bij 1 tent ging dat prima, maar bij de andere tenten, kan ik er met mijn sim niet meer op klikken.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Of wellicht een idee hoe je een tent kan plaatsen zonder dat hij opgerold is?

groet Malou
Malou
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
vr 28 jun 2013, 19:03

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

jordi_louse schreef:@malou je moet zeemeerwier eten ik heb het via levenslange beloningen gedaan zo dus
je typt bij menu in testingcheatsenabled on en testingcheatsenabled true
nu ga je nrr je familie toe
dan naar levenslange beloningen daar tussen de schatkist en het getal moet je met crtl op klikken dan krijg je veel munten erbij en hoef je niet meer te sparen voor zeemeerwier
en als je dan dat wier eet dan transfoormeer je nrr een zeemeersim en dan heb je maximaal duiken ontwikkeld :-)


hoop dat het lukt!! :-)

gr.jordi_louse
Super dankjewel! Ik ga het zo gelijk uitproberen!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie