Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

198 berichten • Pagina 4 van 10

Dorienski
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
za 08 mei 2010, 12:19

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Ik heb het spel uiteraard op CD-rom gekocht. Ik heb eerst alles van De Sims verwijderd van PC en opnieuw geïnstalleerd, het hielp nog niet. Nadien enkel Exotisch Eiland verwijderd en terug geïnstalleerd en dan lukte alles! Ik had het simpelste dus best eerst gedaan :-) Maar ik kan nu volop boten bouwen!
Gebruikersavatar
Nann
Snackventer Snackventer
Berichten:
76
Lid geworden op:
zo 01 aug 2010, 21:57

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Nann schreef:Ik vroeg me ineens af of het mogelijk zou zijn om een flat (van Sims 3 Na Middernacht afkomstig) op een boot te plaatsen en of het appartement erin dan als woonboot zou kunnen dienen? Het zal er bizar uitzien maar ik vroeg het me af. Wellicht dat het met cheats zou kunnen.
Om op mezelf terug te komen. Ik kwam deze foto tegen. Dit komt in de buurt van wat ik bedoel maar nu nog op- en als een woonboot.

Afbeelding
Bron: sims.wikia.com

Edit: Bij nader inzien: volgens mij zal dat nooit passen.
Disteltje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
ma 01 jul 2013, 14:43

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Ik weet niet of dit al is gevraagd maar ik heb de laatste dagen regelmatig een 'foutmelding 12' gehad tijdens het opslaan. Vervolgens slaat ie dus niet op.
Gister was het echt erg, ik koos dus maar stoppen en toen was ineens mijn eerdere zorgvuldig opgeslagen wereld EN familie weg.
Resultaat: Dus ook mijn tiener zeemeersim pleiten.
VETBALEN!! Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen . . .

Wat is die 'foutmelding 12 nou precies?
Het verpest wel het hele spel en de lol ervan :-(
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

AnsjJ2 schreef:^Het is een invasieeeeeeeeeee! aaaaaaaaaah :scared

Ik heb ook twee bugs die vrij irritant zijn:

* Paparazzi komt zo maar naar binnen, normaal bleven ze buiten staan.

* Het Simpaneel selecteert al mijn sims in het huishouden (Alle sims hebben dan een wit vakje om hun ava heen) en vervolgens blijft boven de tijd ook gewoon nog steeds maar één sim staan, terwijl je wel met een andere Sim speelt. Als ik mijn spel opnieuw opstart is het weer weg.
Dat had ik wel eens bij Sims 2. Als ik dan op de spatiebalk drukte ging t weg; misschien voor de volgende keer ^^
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gtaboy107
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
123
Lid geworden op:
ma 31 mei 2010, 19:20

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

AnsjJ2 schreef:^Het is een invasieeeeeeeeeee! aaaaaaaaaah :scared

Ik heb ook twee bugs die vrij irritant zijn:

* Paparazzi komt zo maar naar binnen, normaal bleven ze buiten staan.
Dit ja, mijn hemel zeg, dan zitten mijn Sims lekker in een bubbelbad, komen er mensen die niet binnen horen te zijn binnen. Best irritant.
Gebruikersavatar
Sakita
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
458
Lid geworden op:
za 21 apr 2012, 17:15

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Om terug te keren op mijn eerste probleem. De sims exotisch eiland wou niet installeren vanwege een fout in de 'cyclische redudanctiecontrole'. Heb dit aangekaart bij de winkel, heb na een week een nieuwe cd gekregen, maar nu ik die probeer te installeren, geeft hij exact dezelfde fout, bij hetzelfde bestand. Het lijkt me sterk dat ze me tweemaal een slechte cd opsturen. Is er geen mogelijkheid dat dit komt door een fout op mijn computer?
Gebruikersavatar
Gtaboy107
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
123
Lid geworden op:
ma 31 mei 2010, 19:20

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Sakita schreef:Om terug te keren op mijn eerste probleem. De sims exotisch eiland wou niet installeren vanwege een fout in de 'cyclische redudanctiecontrole'. Heb dit aangekaart bij de winkel, heb na een week een nieuwe cd gekregen, maar nu ik die probeer te installeren, geeft hij exact dezelfde fout, bij hetzelfde bestand. Het lijkt me sterk dat ze me tweemaal een slechte cd opsturen. Is er geen mogelijkheid dat dit komt door een fout op mijn computer?
Probeer eens de DVD schoon te maken. Meestal heeft het te maken met en vuile of een kapotte DVD(beschadigd kan ook nog). Kun je wel gewoon met andere DVD's installeren? Anders kun je volgens mij ook nog hem even registreren via Origin, zodat je een digitale versie hebt, dan kun je hem downloaden zonder gebruik te maken van je disc.
Gebruikersavatar
Sakita
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
458
Lid geworden op:
za 21 apr 2012, 17:15

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Gtaboy107 schreef:
Sakita schreef:Om terug te keren op mijn eerste probleem. De sims exotisch eiland wou niet installeren vanwege een fout in de 'cyclische redudanctiecontrole'. Heb dit aangekaart bij de winkel, heb na een week een nieuwe cd gekregen, maar nu ik die probeer te installeren, geeft hij exact dezelfde fout, bij hetzelfde bestand. Het lijkt me sterk dat ze me tweemaal een slechte cd opsturen. Is er geen mogelijkheid dat dit komt door een fout op mijn computer?
Probeer eens de DVD schoon te maken. Meestal heeft het te maken met en vuile of een kapotte DVD(beschadigd kan ook nog). Kun je wel gewoon met andere DVD's installeren? Anders kun je volgens mij ook nog hem even registreren via Origin, zodat je een digitale versie hebt, dan kun je hem downloaden zonder gebruik te maken van je disc.
Bedankt voor de hulp, maar ik heb het probleem gevonden. Door de sims te installeren via een externe dvd-lezer, gaf hij plots geen problemen meer. Blijkbaar is er een probleem met de dvd-lezer in mijn computer, waardoor hij de cd niet kon lezen. (Hoewel hij geen probleem heeft met studentenleven.) Toch bedankt voor alle hulp! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie