Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

198 berichten • Pagina 3 van 10

Marcella--R
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 13:25

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Ik loop dus af en toe tegen het probleem aan dat ik niet meer uit de bouw/koop modus kom. Ik druk iedere keer op de leefmodus of op F1 maar het heeft allemaal geen zin. Op het moment ben ik een resort aan het bouwen en blijf ik hangen, kom dus niet meer terug naar de leefmodus en kan dus ook niet opslaan. Erg vervelend dus.

Iemand enige idee?
What goes around, comes around..
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Ik heb ook al een bug ontdekt. Volgens mij is hij al een keertje genoemd, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Als mijn sims dus duiken dan gaat alles perfect, maar het is iedere keer maar afwachten of het verkennen van de grotten wilt werken. Van de drie keer dat ik het tot nu toe geprobeerd heb is het een keertje echt gelukt alleen toen was zijn vaardigheid nog niet groot genoeg om echt zeker te weten dat er een doorgang was -_-.

V Bedenk mij net dat ik een belangrijk stuk heb weggelaten XD. Ik bedoelde dus dat mijn sim nog wel eens gereset wilt worden. Dan wilt hij dus de grot ingaan, maar binnen een seconde staat hij op een eiland dichtbij (en nee dat is niet zo'n verborgen eiland).

Laatst gewijzigd door Yolo op vr 28 jun 2013, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.

fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Hebben nog meer mensen zoveel problemen met CAS? Net bezig om een familie aan te maken, word ik er weer uit gegooit. Is er ook iets aan te doen? Want ik kan nu er niet veel mee, steeds als ik wat heb gemaakt dan werkt het spel niet meer.

EDIT: inmiddels opgelost!

Heb een paar bestandjes verwijderd en wat DEP instellingen veranderd.
isa
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 10:51

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Als ik een poppetje heb geselecteerd en het vinkje aanklik om te gaan spelen gebeurd er niets.
Het is niet zo dat het spel vast loop ofzo ik kan gewoon op huizen klikken en andere dingen maar ik ga dus niet echt het spel in.

Ik dacht eerst dat dit kwam door dat ik deze uitbreiding had geinstaleerd maar het maakt momenteel niet uit welke wereld ik opnieuw begin. Nergens start het spel echt op.

Ik kan wel nog verder spelen met het spel wat ik al had opgeslagen.
Maar daar weet ik weer niet hoe ik de nieuwe dingen uit exotische eilanden krijg (zoals een woonboot enzo)

Wie kan mij helpen?

groetjes
isa
Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

ikkest schreef:Heb gelukkig nog helemaal geen last van bugs (denk ik) Maar ik snap niet zo goed hoe ik in een resort de prijzen kan veranderen. Als ik hem op goedkoop zet staat ie op 0, maar als ik hem op gemiddeld of duur zet is de prijs ook 0. Veranderd de prijs met het aantal sterren van je resort ofzo? Want bij andere resorts op het eiland hebben de kamers wel gewoon prijzen.
Als je in je eigen resort een kamer wilt kost het idd maar 0 euro. Maar je verdiend wel geld want andere moeten wel betalen. Dat komt gwn omdat je de eigenaar bent!
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

niet echt een grote bug, maar wel vervelend, ik had geen zin dat mijn sim zich altijd naar de duikplaats zou moeten verplaatsen, dus heb ik de woonboot naar daar verplaatst, vrij dicht bij de vlag. als je sim dan op de woonboot zit en je zegt duiken, gaat ie eerst een taxi-boot nemen om naar de duikplaats te gaan, waar de sim dan vrij lang boven blijft hangen voor hij eindelijk uit die boot gaat. (als ik de sim eerst laat zwemmen en dan duiken, neem hij geen taxi en gaat het vlot)
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Aurelyce schreef:
Luc schreef:Ik heb mijn 2de bug al gevonden, als ik wil gaan snorkelen gaan mij sims het water in maar als ze dan willen gaan snorkelen reset-en ze en staan op de kant, ik heb al wat gegoogled en meerdere mensen hadden hier last van. Dus nu kan ik niet duiken tenzij ik mijn sim in een zeemeermin verander. Ik had nog geen oplossing gevonden op google, maar hebben hier meer mensen last van?
Ik heb het niet de hele tijd, en ook alleen met duiken en voornamelijk als ik grotten in en uit ga, maar soms reset ze inderdaad op de kant. Best vervelend, want dan moet je 2 uur wachten voor je weer kunt duiken :<

's Nachts duiken is ook heel irritant; je ziet echt niks! :<
Dit probleem heb ik ook. Het gebeurd als ik een grot in ga, maar niet altijd. Af en toe.
Ook nog een andere kleine bug. Mijn sim heeft de eigenschap matroos, waarbij je niet zeeziek zou worden, maar mijn Sims worden continu misselijk als ze op zee zijn.
Gebruikersavatar
Muisjee
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
ma 27 feb 2012, 09:59

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Heeft iemand anders hier ook last van?
het duurde een half uur om het spel op te starten en als het dan eenmaal geladen was, ging de tijd niet vooruit en het haperde de hele tijd.
bleek het dat er een miljoen ijcowagens in de stad reden O.o
Different denotes neither bad nor good,
but it certainly means 'not the same'.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland Algemeen bugs & vragen topic

^Het is een invasieeeeeeeeeee! aaaaaaaaaah :scared

Ik heb ook twee bugs die vrij irritant zijn:

* Paparazzi komt zo maar naar binnen, normaal bleven ze buiten staan.

* Het Simpaneel selecteert al mijn sims in het huishouden (Alle sims hebben dan een wit vakje om hun ava heen) en vervolgens blijft boven de tijd ook gewoon nog steeds maar één sim staan, terwijl je wel met een andere Sim speelt. Als ik mijn spel opnieuw opstart is het weer weg.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie