Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

46 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
Waterlelie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
19
Lid geworden op:
zo 02 jun 2013, 14:32

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland speelsessie: Vraag en antwoord

Nee ik bedoel de levens fase van je kind, dat als die een kind is, dat er dan schubben op de benen verschijnen.
Ik heb op een afbeelding gezien dat ook peuters al schubbenbenen hebben,
en vaak heeft een zeemeersim een aparte kleur huid (witter, paars, roze, blauw) dus dan kun je al aan baby zien of het een zeemeersim is (vaak)

Edit: Aawwh, ik kan het plaatje niet meer vinden.. Maar ik zag het wel :S
Zin in Island Paradise
Sims 3: Na middernacht, Levensweg, Beestenbende, Jaargetijden en Studentenleven
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland speelsessie: Vraag en antwoord

Koekieemonsterr schreef:Ik heb een vraagje stel je voor: Je bent een zeemermin en je krijgt een kind dat geen zeemermin is , hoe moet je dan voor het kind zorgen
en hoe moet je oja doen om een kind te krijgen met een andere zeemeerman of met een gewone sim?
Het enige verschil tussen normale sims en zeemeerminnen is dat zeemeerminnen het water is kunnen en dan een staart krijgen. Op het land hebben zij ook gewoon benen (ok ze hebben schubben maar het zijn benen). Dus voor kinderen zorgen en Ojaa! doen gaat gewoon net als bij normale Sims ^^
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Koekieemonsterr
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
zo 19 mei 2013, 22:34

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland speelsessie: Vraag en antwoord

Meisje15 schreef:maar moet dat kind dan niet om de tijd het water in?
of drogen zeemeersims niet uit, op het land??
Zeemerminnen drogen uit als je ze niet b.v in het zwembad doet of in de zee. Ze moeten zoiezo om de zoveel tijd nat worden om niet uit te drogen.
Het enige verschil tussen normale sims en zeemeerminnen is dat zeemeerminnen het water is kunnen en dan een staart krijgen. Op het land hebben zij ook gewoon benen (ok ze hebben schubben maar het zijn benen). Dus voor kinderen zorgen en Ojaa! doen gaat gewoon net als bij normale Sims ^^
Het lijkt me wel moeilijk om voor kinderen te zorgen want als je om de zoveel tijd het water in moet..ja dan heb je niet altijd tijd voor je kind ,maar miss komen er cheats ervoor :)
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland speelsessie: Vraag en antwoord

Maar je hoeft niet de hele tijd in het water te zijn; douchen en dergelijke zorgt ook voor een boost in je hydratatie ^^ en pas als ze kinderen zijn krijgen ze die schubbenbenen. En je kunt je peutertje ook wel in bad stoppen ^^
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland speelsessie: Vraag en antwoord

Naja een wastafel of zo moet toch lukken? :') Volgens mij kan ik ze gewoon in bad e.d stoppen, kan dat niet dan? o_O

En anders; misschien is de hydratatie-behoefte er nog niet helemaal? Volgens mij hebben vamp-kids ook nog geen dorst *though dat ik dat niet zeker weet*
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland speelsessie: Vraag en antwoord

Yade schreef:Kunnen zeemeersims wel gewoon werken dan? Of drogen ze dan ook uit?
Ik denk niet dat het zo snel gaat o_O

V Echt? o_O Jeez dan kun je ook maar gewoon beter Lifeguard zijn, water ten top xD Huisje bij het strand enzo anders overleef je het niet o_O
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland speelsessie: Vraag en antwoord

Aurelyce schreef:Naja een wastafel of zo moet toch lukken? :') Volgens mij kan ik ze gewoon in bad e.d stoppen, kan dat niet dan? o_O

En anders; misschien is de hydratatie-behoefte er nog niet helemaal? Volgens mij hebben vamp-kids ook nog geen dorst *though dat ik dat niet zeker weet*
Ik weet toch vrij zeker dat ik peuters niet in bad kan stoppen. Ik denk ook dat dat hydratatie behoefte er gewoon niet is bij kleintjes. Want idd vampier kinderen hebben volgens mij geen dorst en die kunnen overdag buiten zijn.
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland speelsessie: Vraag en antwoord

AnsjJ2 schreef:Paarden kunnen toch op je woonboot! Hoe je het wilt doen, ik weet het niet, maar ze kunnen er op! Net bevestigd tijdens de livebroadcast :)
Zeepaarden!!!! :lol :lol :lol :lol

Alle gekheid op een stokje, ik moet dat ook nog zien, maar over 8 dagen zullen we het allemaal kunnen uitvogelen... Ik ben toch zo benieuwd he :D

Weergave- en sorteeropties