Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Fienpien
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
zo 21 nov 2010, 17:10

Wereld studententijd werkt niet

Hallo allemaal,

Ook ik heb eindelijk de uitbreiding!
Wat er bij mij gebeurd is dat wanneer ik een sim naar de universiteit stuur en eenmaal na het laden in die wereld aankom... Dan kan ik alleen maar kiezen uit nieuw huishouden creeeren of een bestaande verhuizen! Mijn hele Sim die ik dus naar die universiteit stuur is er niet??? Ja onder bestaand huishouden verhuizen maar daar kan ik niks mee.

Ik ging het toen maar op die manier doen. Omdat ik toch wilde spelen. Ik kan de sim dan alleen in huizen laten intrekken, dus niet in een studentenhuis. Wanneer ik dan wil beginnen is alles leeg. Geen sim niks en de enige optie om het spel dan maar weer af te sluiten... zucht

Iemand enig idee!?
Heb het spel nu al een paar dagen maar dus helemaal geen gebruik kunnen maken van de universiteit en ik heb dit hele forum doorgenomen en hoor er eigenlijk niemand anders over
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Wereld studententijd werkt niet

Ik herken dit probleem van mijn Sims Wereldavonturen uitbreiding. Ik kon er ook niets over vinden over hoe het op te lossen en ook bij mij hielp het niet om het eraf te halen en opnieuw erin te zetten. Ik heb uiteindelijk EA games zelf maar gebeld met het probleem. Maar hoe we het opgelost hebben weet ik niet exact meer. Hij gaf wel door dat ik iets moest verwijderen en daarna was het dus wel goed. Ik denk dus dat zij je de enige hulp kunnen bieden hierbij. Ik weet nog wel dat het inderdaad om een schrijffout in het installeren ging en zij wisten exact ook waar het zat.
Ik hoop dat het daarmee voor jou ook opgelost is want zoals ik al zei, ik ken het probleem en dat is stevig balen.
RedHawk504
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
34
Lid geworden op:
vr 17 mei 2013, 14:46

Re: Wereld studententijd werkt niet

Oi' Fienpien ik weet niet of je probleem al verholpen maar hier heb ik nog wat tips voor je.

1. Draait jouw computer op Windows 8 of een lagere Windows versie? Als je computer op Windows 8 draait kan dat de oorzaak zijn, De Sims 3 werkt namelijk nog niet helemaal 100% op Windows 8.
2. Heb je alle uitbreidingen, accessoires en het basis spel al eens verwijdert? Het kan namelijk zijn dat er bij de installatie iets is misgegaan.
3. Heb je mods of andere objecten geïnstalleerd die het spel kunnen beïnvloeden? Verwijder deze dan en probeer het dan opnieuw.

Mocht dit niet helpen? Dan adviseer ik je toch contact op te nemen met Electronic Arts via de mail of telefoon.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties