Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Registratiecode beestenbende ?

Naar aanleiding van het bericht over Origin en de gestolen accounts ben ik ff op de site gaan kijken en blijk ik mijn "Beestenbende" niet geregistreerd te hebben.

Via de Sims3.com site probeer ik dat dus maar deze geeft aan dat de code niet goed is :?

Mijn vraag is dan ook of iemand van jullie ff in het originele doosje wil kijken of het klopt dat de code alleen maar staat vermeld op het briefje "Exclusief materiaal in de Limited Edition" en niet vermeld staat op dat dubbele witte papiertje met "Het spel installeren" ?
Normaliter staat daar dus de code op, heb net al m'n andere spelen gecheckt ;)

Ik hoop dat jullie dat ff voor mij willen doen 8-)
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Registratiecode beestenbende ?

Ik heb net gekeken en bij mij staat de code ook alleen maar op dat LE briefje en niet op het witte papiertje waar het bij al mijn andere spellen wel op staat.

Ik heb die code gewoon kunnen gebruiken om mijn spel te registreren op de Sims3site. :D
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Registratiecode beestenbende ?

Bij mij staat de code wel op dat dubbele witte papiertje met "Het spel installeren".
Ik heb niet de limited edition, maar bij Studententijd (waar ik wel de limited edition heb) staat de code ook gewoon op dat papiertje.
Echter; ik heb het hier over de registratiecode.
De code voor de limited content staat idd op het papiertje van "Exclusief materiaal in de Limited Edition" .
Maar dat is niet de registratiecode.

Ik begrijp niet veel van jouw probleem, maar ik hoop dat ik zo een beetje heb geholpen? Succes!
Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Registratiecode beestenbende ?

Big Mama schreef:Ik heb net gekeken en bij mij staat de code ook alleen maar op dat LE briefje en niet op het witte papiertje waar het bij al mijn andere spellen wel op staat.

Ik heb die code gewoon kunnen gebruiken om mijn spel te registreren op de Sims3site. :D
Kijk daar ging het mij nou om, dat die code dus alleen op dat LE briefje staat.
Ik begon al aan mezelf te twijfelen want bij alle andere uitbreidingen e.d. staat het namelijk wel op dat witte papiertje ;)

Dat ik het spel niet kan registeren verbaasd me, snap ik ook niet maar ja dat is dan maar zo.
Ik kwam er ook pas achter toen ik inlogde bij Origin en daar het spel "open" staat, lees "koopbaar" :? :? terwijl al mijn andere spelen op gewoon speelbaar staan.

Dank voor je na kijken :thumbup

@Guppie: het gaat hier dus speciaal om de LE uitvoering, maar dank voor je meedenken/kijken.

Weergave- en sorteeropties