Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Appaloosa plains valt uit

Hee iedereen,

Ik wil nu al een tijdje spelen in Appaloosa plains maar als ik een sim heb gemaakt een huis gekozen en dan op spelen druk valt het spel uit, wat kan ik doen?
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Appaloosa plains valt uit

Damian123 schreef:Uhmm Heb je veel dowloads op je computer anders kan het daar wel aan ligen ik zal wat downloads verwijderen
Ik heb er een paar alleen het probleem is ik kan ze niet vinden en ook niet verwijderen.
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Appaloosa plains valt uit

Damian123 schreef:Ga naar documenten en dan Electronic Arts en dan naar downloads en daar staat alles wat je heb gedownload dus daar zal ik evn naar kijken al ik jouw was
Heb ik ook al gedaan helaas staan er duizenden dingen ik ga denk alles opnieuw installeren.
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Appaloosa plains valt uit

Het klopt inderdaad dat downloads veel problemen kunnen geven, maar dit soort problemen hebben er bijna nooit iets mee te maken. En wanneer het gaat over downloads heeft men het vaker over package-bestanden, sims3packs zorgen zelden tot nooit voor problemen in het spel.
Ik denk dat je de sims 3 wel het beste opnieuw kunt installeren, maar houd rekening met de volgorde van installatie!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Appaloosa plains valt uit

Jongens, even letten op popwerpost ;)

Raar maxxie, ik had zoiets ook met supersnelle, alleen ik had dat ik helemaal niks kon opstarten. Ik denk eerder dat er een foutje op je cd oid staat. Probeer anders je spel via orgin te installeren, dan gebruik je geen disk en pakt hij gewoon de "normale" dingen die bij de wereld kkomen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Appaloosa plains valt uit

Simmielove schreef:Jongens, even letten op popwerpost ;)

Raar maxxie, ik had zoiets ook met supersnelle, alleen ik had dat ik helemaal niks kon opstarten. Ik denk eerder dat er een foutje op je cd oid staat. Probeer anders je spel via orgin te installeren, dan gebruik je geen disk en pakt hij gewoon de "normale" dingen die bij de wereld kkomen.
Ik heb gister al mijn store dingen en downloads verwijderd, daarna al mijn EP (niet basispel) en alles opnieuw erop gezet en het werkt weer. Iedereen bedankt voor de hulp :thumbsup

Weergave- en sorteeropties