Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

157 berichten • Pagina 7 van 8

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

^Dat heb ik ook gedaan, besteld bij Wehkamp dan. Het is alleen de vraag of ik hem morgen binnen krijg, omdat ik mijn bestelling ongeveer 20 min. geleden pas heb geplaatst... :sweatdrop
Ik wacht wel af, heb hem denk ik sowieso eerder dan bij Dixons het geval zou zijn geweest. En het kost me maar 1 euro meer.
Ik blijf gewoon hopen op morgen, en anders maandag. :laugh
Anna88
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
do 27 jun 2013, 12:53

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

abctje schreef:^Dat heb ik ook gedaan, besteld bij Wehkamp dan. Het is alleen de vraag of ik hem morgen binnen krijg, omdat ik mijn bestelling ongeveer 20 min. geleden pas heb geplaatst... :sweatdrop
Ik wacht wel af, heb hem denk ik sowieso eerder dan bij Dixons het geval zou zijn geweest. En het kost me maar 1 euro meer.
Ik blijf gewoon hopen op morgen, en anders maandag. :laugh
Ben bang van niet. Volgens mij had je hem dan voor 22:00 moet bestellen. Denk dat je hem dan dinsdag krijgt. Ik had hem al wel kunnen hebben, kopen bij Intertoys maar daar kost ie €39,99 en bij Wehkamp €29,69. Dan wacht ik maar iets langer.. :P
Anna88
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
do 27 jun 2013, 12:53

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

Zie nu net op Wehkamp dat Exotisch eiland helemaal niet meer verkrijgbaar is. Gewone versie niet meer en de LE ook niet meer.Gelukkig heb ik hem vandaag gekregen! Hoe zit dat eigenlijk? Ik heb een idee dat deze uitbreidingspakket wel heel erg populair is!
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

Anna88 schreef:Zie nu net op Wehkamp dat Exotisch eiland helemaal niet meer verkrijgbaar is. Gewone versie niet meer en de LE ook niet meer.Gelukkig heb ik hem vandaag gekregen! Hoe zit dat eigenlijk? Ik heb een idee dat deze uitbreidingspakket wel heel erg populair is!
Dat idee begin ik ook te krijgen, gezien het feit dat ik het hier in mijn woonplaats niet in de gebruikelijke zaken vond op de dag van uitgave. En dat is, voor mijn beleving, wel vreemd want normaal vind ik zeker bij twee zaken de spellen wel in de schap.

Ondertussen heb ik nog geen teken van mail gehad van mycom. Ik wacht dus nog even door... Anders wordt het toch echt terug naar mijn goede vertrouwde Bol.com.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

Vanmorgen nog even met de Dixons gebeld en ze geven aan dat de verwachte datum van binnenkomst vandaag is. Maar ze hebben hem nog niet. Ook is het mogelijk dat sommige dixons winkels hem vandaag binnen krijgen, dus ik ga vanmiddag even kijken of ze hem al hebben.

Tis echt zo lastig om af te wachten terwijl iedereen hem al heeft. :hamer
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

Is er iemand die nu nog een bestelling bij Wehkamp heeft lopen? Ik namelijk wel, en hij geeft nu aan dat de bestelling wordt bezorg over 5 weken?!
Bovendien heb ik een mailtje gestuurd naar Dixons, om mijn bestelling te annuleren. Dat was zaterdag, en ik heb nog geen reactie gekregen. Ook kan ik mijn bestelling nog steeds 'volgen' op de site. Hij is dus nog niet geannuleerd? Achteraf denk ik dat ik hem daar beter had kunnen laten staan, het is zeker onmogelijk om mijn annulering te annuleren?

Ach, het gaat weer lekker. Ik ben het wachten wel zat, maar bij ons in de stad hadden ze hem zaterdag nog niet eens?
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

het is zeker onmogelijk om mijn annulering te annuleren?
xD Geweldig xD Je annulering annuleren.
Nee volgens mij is dat niet mogelijk, je kunt wel even de klantenservice bellen, dan regelen ze dat hij "opnieuw" besteld wordt. Misschien kunnen zij eventueel nog wel je annulering annuleren :woot.
Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

Ik heb dus net ook maar eens gebeld met Dixons en kreeg te horen dat ze waarschijnlijk pas 4 juli in het magazijn aankomen :? :? dus de levering zou dan nog later zijn.
Er was daar heel veel onduidelijkheid :cursing

Ik heb dus de order geannuleerd en besteld bij Bol.com (die morgen levert!!!) ben nu wel wat duurder uit maar ik had gelukkig nog een kadobon van 10 euro, maar ik ben deze onduidelijkheid zo zat en wil nu spelen ;)
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

Heeft iemand wel eens via een game key het spel aangeschaft.
Zie dat het spel bij turbotonny.nl maar 24,99 is, dan wil ik hem nog wel annuleren bij Dixons, maar ruim 10 euro meer betalen gaat me toch echt te ver.

Dus iemand ervaring met het kopen van Game Keys of met Turbo Tonny?
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

@abctje: Wehkamp maakt vaak zulke fouten, de levertijd staat dan verkeerd vermeld. Ik had dit ook bij jaargetijden, daar stond ook '5 weken'. Ik heb ze toen gebeld, en ze zeiden dat hij gewoon op tijd zou komen. Waarschijnlijk krijg je hem wel binnen nu en één dag. Maar je zou eventueel ook even kunnen bellen voor de zekerheid. :)
Malou
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
vr 28 jun 2013, 19:03

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

abctje schreef:Is er iemand die nu nog een bestelling bij Wehkamp heeft lopen? Ik namelijk wel, en hij geeft nu aan dat de bestelling wordt bezorg over 5 weken?!
Bovendien heb ik een mailtje gestuurd naar Dixons, om mijn bestelling te annuleren. Dat was zaterdag, en ik heb nog geen reactie gekregen. Ook kan ik mijn bestelling nog steeds 'volgen' op de site. Hij is dus nog niet geannuleerd? Achteraf denk ik dat ik hem daar beter had kunnen laten staan, het is zeker onmogelijk om mijn annulering te annuleren?

Ach, het gaat weer lekker. Ik ben het wachten wel zat, maar bij ons in de stad hadden ze hem zaterdag nog niet eens?
Je kunt ook naar de Dixons klantenservice bellen, en dan voor optie 2 kiezen en als je dan iemand aan de telefoon hebt kunnen ze je bestelling per direct annuleren en krijg je, je geld met ongeveer 3 werkdagen terug gestort op je rekening!
Dat heb ik ook gedaan :)!
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

Bij MyCom blijft het ook ernstig stil. Klein detail overigens... Dixons en MyCom vallen onder dezelfde overkoepelende branche he... Dus dat de Dixon bestellers nog niets hebben is niet zo heel vreemd te noemen...
Maar als ik even mag aftellen hier... 4 dagen over datum nu... Als het eieren geweest waren hadden die nu wel de vuilnisbak in gelegen...

.......Okay....... vergeet bovenstaande... Ik heb vandaag gewoon de knoop doorgehakt... Ook ik heb geannuleerd en ben bij Bol.com gaan bestellen. Dan maar 6 euro meer betalen hoor. Alleen........ voor 23:00 uur besteld zou betekenen morgen in huis... Maar... Ik heb daarover nog geen mailtje gehad. Echter ik weet dat als het morgen niet in de bus ligt... dan zeker woensdag. Bij MyCom heb ik daar mijn twijfels over, temeer omdat mijn ervaring met deze zaak in het verleden al behoorlijk beneden de maat was. :P Ja sorry, raak een tikkeltje gefrustreerd over het feit dat ik al die mensen lol zie hebben met ontdekken van koraal riffen enz.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

Ik ga vandaag nog 1 poging wagen om dixons te bellen, maar alweer hebben ze het in de winkel nog niet binnen. Heb ik net vanavond eindelijk de hele avond te tijd, na weken mega druk te hebben gehad, is hij nog niet binnen :(. Aangezien ik het komende weken ook erg druk ga krijgen, moet en zal ik hem vanavond gewoon hebben :lol.

Dus als dixons niet kan vertellen wanneer ze hem binnen krijgen, ga ik hem toch maar annuleren. Vandaag krijg ik hem sowieso niet meer binnen, ben wel erg teleurgesteld en een btje flauw van de lets plays te kijken, ik wil nu zelf spelen!

Wie weet zo waar hij het goedkoopste is in de winkel? Ik ga hem niet meer bestellen wil hem gewoon direct in mijn handen hebben nu!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie