Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

157 berichten • Pagina 2 van 8

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

Ik heb het in de gaten gehouden bij **Bol.com maar bij mij geeft ie nog altijd aan dat het limited edition van Tropisch Eiland niet geleverd kan worden... Dus staat wel in het lijstje maar staat ook bij dat ze het niet leveren. Dus ik weet het niet wat ze daar nou mee willen. De gewone Tropisch Eiland staat er wel bij met details enzo over levering.
Inderdaad sims3 showtime... Bol.com is wel aan de dure kant, Free Record is goedkoper. Maar mijn ervaring is wel goed bij Bol.

**Correctie: Bij Free Record shop staat ie er wel in de lijst maar als niet leverbaar. Daar is ie overigens wel aanzienlijk goedkoper als ik de limited edition daar krijgen kon, dan wist ik het wel...
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

@SimGandr ik wil niet lullig zijn, maar er staat niet leverbaar omdat hij nog niet uit is.... :S

Dit staat letterlijk op bol.com (bij de limited edition): 'Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 27.06.2013'

Dit staat letterlijk op freerecordshop.nl (bij de gewone editie): 'Leverbaar vanaf 27-06-2013'

En daar komt nog bij dat hij op mycom.nl nog goedkoper is, namelijk 29,99. Dit staat ook in de eerste post van dit topic :)

Laatst gewijzigd door steefjee90 op vr 26 apr 2013, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
sims3 showtime
Snackventer Snackventer
Berichten:
56
Lid geworden op:
za 04 feb 2012, 13:45

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

iedereen die bij free recordshop de sims exotisch eiland heeft bestel kan hem beter anuleren want free recordshop is bijna failit en zullen de bestelde spullen niet meer worden uitgelevert aan haar klante
http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/ar ... adje.dhtml http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/ ... aan__.html

Laatst gewijzigd door sims3 showtime op vr 24 mei 2013, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.

fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

Ik kan 'm niet pre-orderen bij Dixons, hebben meer mensen dat probleem? Ook zie ik veel plaatjes niet en als ik ga zoeken krijg ik 0 resultaten, wat ik ook zoek.

Nog een vraagje, ik wilde als het bij Dixons niet lukt bij MyCom pre-orderen maar kan je 'm dan alleen ophalen of kan die ook verstuurd worden? Winkel zit niet in de buurt voor mij. (ja Roermond maar dat is nogal een eind)
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

fjordjes schreef:Ik kan 'm niet pre-orderen bij Dixons, hebben meer mensen dat probleem? Ook zie ik veel plaatjes niet en als ik ga zoeken krijg ik 0 resultaten, wat ik ook zoek.

Nog een vraagje, ik wilde als het bij Dixons niet lukt bij MyCom pre-orderen maar kan je 'm dan alleen ophalen of kan die ook verstuurd worden? Winkel zit niet in de buurt voor mij. (ja Roermond maar dat is nogal een eind)
Ik heb hem ook gepreorderd bij MyCom en hij kan gewoon verzonden worden als het goed is. Hij wordt bij mij in ieder geval gewoon via PostNL bezorgd :)
Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

fjordjes schreef:@ Duressa, zo kan ik 'm inderdaad pre orderen maar ik kan niet verder nadat m'n adres gegevens er staan, wil die niet de volgende stap doen. Denk dat het aan de site ligt.
Denk het ook, ik ondervind ook nog steeds problemen met inloggen.
Morgen nogmaals proberen ;)
fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

Nog even een tip voor de anderen die ook problemen hebben op de dixons site; (ik kon namelijk niet doorklikken na het invullen van m'n gegevens en duressa kon niet inloggen)

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en hun vertelden mij dat ze problemen hebben met Internet Explorer, kreeg de tip om het via Google Chrome te proberen en daar was het wel gelukt.
Gebruikersavatar
Sanne
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
236
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 11:56

Re: Pre-Order De Sims 3 Exotisch Eiland topic

Hey, ik vind het vervelend dat EE op de 2e dag van schoolkamp uitkomt dus ik wil 'm bestellen.
Het liefst wil ik 'm voor 30 euro en Limited Edition. Maar nou keek ik nog even rond en ik zag dat Dixons LE had. Dus ik wil het daar bestellen maar ik ben bang dat hij niet op de release datum binnenkomt. Ik zou natuurlijk het liefst op de Amerikaanse release binnen willen hebben 8-) , (niet dat dat denk ik lukt)
Heeft iemand ervaring met Dixons?
Afbeelding Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie