Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

196 berichten • Pagina 1 van 10

Gebruikersavatar
VeraS
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
vr 01 mar 2013, 16:16

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Ja ik heb volgens mij een bug maar ik weet het niet zeker.

Telkens als ik aan het studeren ben, gaat mijn studiebalkje omhoog, en als ik klaar ben met studeren gaat ie opeens weer vet snel omlaag, en ik moet elke weer studeren, en als ik dan stop gaat ie weer omlaag, wie heeft hier ook last van?
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Weet iemand hoe ik aan een lesrooster kom? Ik ben bij die introductie geweest maar ik krijg maar geen lesrooster.

V Die blijft bij mij dus leeg helaas. Dus ik dacht ik moet naar die introductie en dan bij die stand op lesrooster klikken, maar dat doet ook niks helaas :(

Laatst gewijzigd door ikkest op wo 06 mar 2013, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

VeraS schreef:Ja ik heb volgens mij een bug maar ik weet het niet zeker.

Telkens als ik aan het studeren ben, gaat mijn studiebalkje omhoog, en als ik klaar ben met studeren gaat ie opeens weer vet snel omlaag, en ik moet elke weer studeren, en als ik dan stop gaat ie weer omlaag, wie heeft hier ook last van?
Dit hoort volgens mij zo, dat het omlaag gaat als je niet studeert. Maar als het super snel omlaag gaat weet ik het niet
ikkest schreef:Weet iemand hoe ik aan een lesrooster kom? Ik ben bij die introductie geweest maar ik krijg maar geen lesrooster.
Waar je kan zie wat je moet doen voor je studie enzo (dat schoolhoed dingetje xD) Daar staat het lesrooster.
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Oké, ik heb dus 2 hele zwaar vervelende problemen/bugs. Sinds ik Studentijd heb geinstalleerd slaat hij niet meer op. Er komt dan telkens 'foutcode 12' te staan. En als ik naar de koopmodus of bouwmodus gaat, komt er op de meubelcatogorieën grote zwarte vierkante op te staan waardoor ik daar niet meer op kan klikken. En mijn ene sim wilde niet naar bed. Ze bleeft daar maar staan. Terwijl mijn andere sim wel gwn naar bed ging.
Gebruikersavatar
xxxanoukxxx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
223
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 16:49

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Bugs tot nu toe:

Ik had mijn sim geplaatst in een gemengd studentenhuis, en al haar mede bewoners konden om een vage reden niet douchen dus stonken allemaal een uur in de wind, ook wouden ze allemaal in hetzelfde bed slapen.

En toen mijn sim naar college moest waar je zeg maar echt in de klas zit, stonden er zo'n 15 sims allemaal vast in en rondom de ingang en kon niemand naar de les.

Update: 7-3-'13

Al 3 van mijn huisgenoten zijn doodgegaan omdat ze niet kunnen eten, slapen en/of douchen

En Bowlen is vertaald naar Schaal??? Ze hebben dat wel heel letterlijk vertaald.

Laatst gewijzigd door xxxanoukxxx op do 07 mar 2013, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.

fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Hier ook meerdere bugs.

1. Tijdens het kiezen van andere kleren voor mijn sim werd de sim grijs, je zag alleen het silhouet. Ogen zag je nog wel. Na een minuut deed die weer normaal.

2. Tijdens het spelen ging mijn beeld op zwart, kon wel geluid horen en dingen aanklikken maar zag niet wat ik aanklikte.

3. Tijdens het opslaan kreeg ik code 16 en code 12. Nadat ik naar het hoofdmenu ging zag je alleen maar bepaalde knoppen maar de achtergrond was zwart.
xEvelien14
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 18:34

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Ik ben een keer op de universiteit geweest en heb het spel kunnen spelen.
Daarna is ze weer terug gegaan naar haar 'gewone' wereld.

Nu wilde ik haar er weer heen sturen, ze stapt dan in de auto
en als ik dan het laadscherm krijg, dat de unversiteit geladen wordt,
sluit hij zich af. En ben ik op mijn eigen bureaublad ..
Al een x verwijderd en er weer opnieuw opgezet, helaas helpt dat niet.

komt iemand dit bekend voor?
Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

VeraS schreef:Ik ben nog een bug tegengekomen:

Ik kan op de een of andere manier de Straatkunstkit niet in mijn inventaris stoppen? :?
Dat lukt mij wel maar kan hem niet gebruiken :? :?

Maar ook het skelet kan ik nix mee, ik klik het aan en dan wordt mijn simmetje direct ergens anders geplaatst :? :S :cry
Sugarlane
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
ma 05 mar 2012, 21:14

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

VeraS schreef:Ja ik heb volgens mij een bug maar ik weet het niet zeker.

Telkens als ik aan het studeren ben, gaat mijn studiebalkje omhoog, en als ik klaar ben met studeren gaat ie opeens weer vet snel omlaag, en ik moet elke weer studeren, en als ik dan stop gaat ie weer omlaag, wie heeft hier ook last van?
Ik heb hier ook last van :(
Erg irritant :thumbdn
Imme schreef:
Dit hoort volgens mij zo, dat het omlaag gaat als je niet studeert. Maar als het super snel omlaag gaat weet ik het niet
Als mijn sim studeert of lessen volgt gaat het studiebalkje met twee pijlen omhoog, maar als mijn sim bijvoorbeeld aan het eten is of aan het kletsen met een andere sim, gaat dat balkje met twee pijlen omlaag. Vooral als mijn sim moet slapen is het irritant, omdat zowat alle voortgang die ze heeft gemaakt in een no-time verdwijnt. Dus het lijkt me stug als het gewoon hoort...
Harpor
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
vr 03 jun 2011, 15:20

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Beste leden,

Ik heb twee bundels bij de Sims 3 Universiteit gekregen, eentje kon ik verzilveren via Origin zelf maar voor de andere wordt ik doorverwezen naar de Sims 3 website, ik heb een zestien cijferige code maar je moet er twintig hebben op de Sims 3 website om hem te kunnen verzilveren?

Hopelijk weet iemand waar ik deze code kan verzilveren.
Smolly89
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
di 10 aug 2010, 16:55

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Ik heb steeds een leeg lesrooster. Eerst had ik geen voortgangsbalk, maar die verscheen ineens wel in beeld en werkt goed. Maar mijn sim kan dus niet naar lessen, want volgens het rooster heeft ze geen lessen.
Al met een nieuw spel, in andere wereld begonnen, maar het probleem blijft :(

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie