Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

196 berichten • Pagina 6 van 10

Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

fjordjes schreef:Had vandaag deze bug, mijn sim had gezwommen in het zwembad en erna bleef de hele tijd die kringetjes (van het water) om hem heen hangen. Toen ik hem nog een keer liet zwemmen was die wel weg.
Hmm raar... ik had wel dat mn sim-kind op het water van het zwembad zat te spelen met haar pop xD ze zweefde er echt zo'n beetje boven..
fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Had nog een hele gekke bug, mijn sim ging streaken en stond toen midden in de gang stil, zei dat ie niet verder kon (dat denkwolkje met dat ze niet verder kunnen lopen) terwijl dat wel gewoon kon en ging zich daarna omkleden naar gewone kleding maar bleef wel streaken! Met kleren aan! En ging zich ook steeds omkleden maar dan hoorde je dat geluidje en trok steeds dezelfde kleren aan (die die al aan had)
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

desimsswaggertje schreef:hoe krijg je een plant sim! :)
Creation
Sims who are teens or older can become PlantSims by planting a Forbidden Fruit and eating it. Sims at university who take part in a science experiment have a 20% chance of becoming PlantSims. In either case, the affected Sim will receive a "Botanitis Minorous" moodlet, which will last 4 hours; if the moodlet is not cured or removed in that time, the Sim will become a PlantSim.
PlantSims cannot be created in Create a Sim, even if The Sims 3: Supernatural is installed.

oftewel :

sims die tieners zijn of ouder, kunnen een plantsim worden door een Verboden Vrucht te eten. Sims op de universiteit, die meedoen aan een wetenschappelijk experiment hebben 20% kans om een plantsim te worden. In ieder geval krijgt de desbetreffende sim de gemoedstoestand "Botanitis Minorous", die 4 uur duurt. Als de gemoedstoestand na 4 uur niet is genezen of verwijderd, zal je sim een plantsim worden.
Plantsims kunnen niet gemaakt worden in CAS, ook al heb je de sims 3 bovennatuurlijk.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Ik heb sinds gisteren een heel vreemd probleem in mijn spel waar ik al sinds jaargetijden mee speel, ik heb dus ook studententijd hierbij geïnstalleerd en heb 3 studenten'terms' volledig gespeeld, maar toen mijn sim eindelijk haar diploma haalde, ging het mis. Ze wou eerst niet in het Annex binnengaan voor de uitreiking - wat ze uiteindelijk toch deden, maar daarna moesten ze dus naar huis vertrekken wat ze niet deden. Als ik klikte op 'Naar huis gaan', gingen ze gewoon naar random plekken in de universiteitsstad. Ik sloot mijn spel af zonder op te slaan, en toen ik terug in het spel was, kreeg ik dit:

Afbeelding

Maar dat meisje is dus niet wie er staat dat ze is, dat is Eleanor Beige in mijn spel en ik speel dus al heel lang met haar, maar dus de jongen (Charlie) kent haar zogezegd niet. Echt raar, ik heb al vaak heropgestart zonder op te slaan, maar het blijft zo zijn. Weet iemand wat ik kan doen? :(

Edit: na honderdduizend keer heropstarten zonder op te slaan, proberen uit de universiteit te komen, kreeg ik eindelijk mijn simsbeheer terug - weliswaar alleen van de jongen - en kon ik uit de universiteit, en toen ik weer in Moonlight Falls aankwam was Eleanor er ook weer bij. Nu ben ik aan het opslaan :D

Laatst gewijzigd door Ixors op zo 17 mar 2013, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Marinacht schreef:Mijn sim is terug en heeft een rugzak vol rekeningen, ik kan ze niet verwijderen. Heb ook geen idee hoe ze daar aankomt. Ze is wel geslaagd en heeft een graad gehaald maar geen diploma :?
Dit heb ook ook met de rekeningen. Vet irritant en vaag, want ze heeft er echt een stuk of 5 in har inventaris bij mij..
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

@Imme+Marinacht+Charlotte: Ik heb op de officiele Sims3site dit gevonden over die rekeningen.
Misschien hebben jullie er wat aan?

http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/647877.page

@Fjordjes: Op ons blog staat een oplossing voor de "Missing Texture" bug.
Klik op mijn banner en je bent op ons blog,beetje naar beneden scrollen. ;)

@Desimsswaggertje: Ik heb samen met Guppie op onze site een review staan over Studententijd.
Daar staat ook goed beschreven hoe je een plantsim kunt krijgen,klik op mijn banner en je bent op de site,even naar reviews klikken. ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie