Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

196 berichten • Pagina 7 van 10

Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Wanneer mijn sims bevallen in het ziekenhuis lopen ze het ziekenhuis in bevallen ze verlaten het ziekenhuis & gaan der weer in ;l & dat de hele tijd lang :l ook als ze thuis bevallen ze staan er eigenlijk alleen maar.. Maar ik moet nog wel namen invullen/ krijg de melding van het geslacht.. Kan iemand me helpen :c
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Heb ik eindelijk m'n simmetje een plant sim kunnen laten worden op de campus, is ze als ze weer thuis komt normaal :? .
Ze heeft wel de eigenschappen van een plant sim, d.w.z. geen honger maar een waterbehoefte, maar ze heeft weer een gewone skin kleur (ze was op de campus zo leuk blauw/groen qua skin), of is dat normaal als je weer naar de "gewone" wereld gaat?
En ik ben ook de andere gekweekte "verboden vruchten" die in haar rugzak zaten kwijt, tevens de verdiende zaden-zoeker (je weet wel die vlinder ;) ) is weg :?
sanne-babyy
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
za 15 okt 2011, 10:47

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Ik weet niet of dit al eerder is gezegd, maar ik heb ook een soort bug in m'n spel. Mijn sim op de campus woonde in een studentenhuis, maar op een gegeven moment gingen alle huisgenoten dood. Heeft iemand anders dit ook? Nou ja, ik zie het niet echt als een probleem, vind het eerlijk gezegd wel grappig haha :P
Gebruikersavatar
VeraS
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
vr 01 mar 2013, 16:16

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

sanne-babyy schreef:Ik weet niet of dit al eerder is gezegd, maar ik heb ook een soort bug in m'n spel. Mijn sim op de campus woonde in een studentenhuis, maar op een gegeven moment gingen alle huisgenoten dood. Heeft iemand anders dit ook? Nou ja, ik zie het niet echt als een probleem, vind het eerlijk gezegd wel grappig haha :P
Dat is volgens mij geen bug, DENK ik. Want als jou Huisgenoten zichzelf niet goed genoeg verzorgen kunnen ze uiteindelijk sterven.
Gebruikersavatar
lrtz
Snackventer Snackventer
Berichten:
77
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 09:00

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Hey, weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Mijn sim heeft twee weken gestudeerd en heeft een 10 en een diploma. Dan op zaterdagavond om 21:00 moet me sim naar huis. Hij gaat gewoon naar z'n studentenhuis en pakt koffer en stapt in de auto. Maar direct als me sim in de auto stapt staat hij op straat. En dan gebeurt er niks. Hij kan niet meer naar huis en ik heb ook op uitschrijven van universiteit gedrukt maar dan gebeurt er weer niks. Dus hij kan nooit meer terug :o
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sunshine
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
33
Lid geworden op:
zo 12 aug 2012, 19:07

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Sinds ik Studententijd heb valt me spel uit tijdens het opslaan. Soms ook gewoon in de game-play maar als het opslaat dan valt ie uit en kan ik dus weer opnieuw beginnen. Hijs ook erg traag, mijn instellingen stonden eerst op hoog en moest ze nu dus op gemiddeld zetten.. maar hijs nog steeds super sloom. Misschien ligt het aan mijn videokaart? Ik heb een Intel(R) G41 Express Chipset. Verder heb ik; Base game, Na Middernacht, Levensweg, Beestenbende, Showtime (Katy Perry editie) en nu dus Studentenleven.
Everyone wants happiness, no one wants pain..
But you can't have a rainbow, without a little rain.
Gebruikersavatar
VeraS
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
vr 01 mar 2013, 16:16

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Vraagje: Mijn sim is nu al level 9 in Wetenschap en ze experimenteert steeds met met het splitsen van genen.. (Ik wil zo graag een plantsim :cry) Maar telkens als ze dat doet komt er alleen maar Slazaad of Appelzaad uit, moet je nog iets specifieks doen of hoe zit dat?
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

VeraS schreef:Vraagje: Mijn sim is nu al level 9 in Wetenschap en ze experimenteert steeds met met het splitsen van genen.. (Ik wil zo graag een plantsim :cry) Maar telkens als ze dat doet komt er alleen maar Slazaad of Appelzaad uit, moet je nog iets specifieks doen of hoe zit dat?
je moet een ''onbekend speciaal zaadje'' gebruiken. (die zijn best makkelijk te vinden, en ik had er zelfs al een in mijn inventaris.) je hebt dan kans dat je een verboden fruit zaadje krijgt... je moet dan gewoon weer splitsen van genen en dan lukt het vaak wel.(mij lukte het naar 2 x)

ik hoop dat je hiermee geholpen bent :)
Gebruikersavatar
Sanne
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
236
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 11:56

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Uhm, hoe kan je naar Stad Bewerken als je met je simmie op de universiteit zit, (als je een studentenhuis mag uitzoeken). Bij mij staat er alleen maar ''Lessen'' en ''Opties''. Maar ik wil zo'n gedownload (van iemand van Sims 3 zelf) studentenhuis neerzetten.

Edit: Volgens mij weet ik het al. Als je zeg maar gaat spelen, dan kan je naar Stad Bewerken. Even verder uitzoeken.
Edit2: Ik heb denk ik iets in het begin fout gedaan. Ik snap 'm. Opgelost! :D
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

so, ik heb dus een probleem dat ik zeg maar vast zit in die universiteits buurt
mijn sim was afgestudeerd, en hij had zijn diploma enzo gekregen en toen ie naar huis moest gaan ging hij dat niet en ik klikte dus op dat knopje 'naar huis gaan' maar dan liep hij heel random van huis naar huis
dus ik dacht afsluiten zonder opslaan helpt vast wel, nou niet dus want toen kon ik hem niet meer besturen en zag je zijn hoofd niet meer in dat plaatje maar er was wel een andere huisgenoot opeens in die lijst, en haar mobiel had een breuk(whut?) en ze kon haar mobiel dus ook niet gebruiken en ik zit nu een beetje vast in die buurt, iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen want ja, hij heeft wel zo'n 5 weken gestudeerd(waarvan er 1 nutteloos was) en om dat nou opnieuw te doen heb ik geen zin in :'3

dus, iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie