Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

196 berichten • Pagina 10 van 10

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Thanks Robin en SimsDreams...

@Robin: Ze komen at random ineens in het spel. En zijn dan blijvend. Het zijn geen vloerkleden maar lijken meer een locatie van iets aan te geven wat eigenlijk niet gezien zou moeten worden. Helaas sinds ik dus Studententijd heb heb ik dit.

@SimsDreams: Ja ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ze gewoon verwijderd. Uiteraard wel pas ná ik alles even goed bewaard had voor het geval dat. Tot nu toe geen problemen dus ik haal ze de volgende keer maar inderdaad gewoon weg. Als het een "bron" voor iets is, dan is het jammer, maar anders is het zo lelijk...
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Going4Quests schreef:Ik heb ook gezien dat je bijvoorbeeld als level 10 Nerd een gameontwikkelaar job aangeboden kan krijgen. Is dit in de universiteitsstad of een exclusieve job in Sunset Valley?
Going4Quests schreef:En weet je waar het dan is? Is de job in het wetenschapslab?
Ik heb net even gekeken en blijkt dat je daarvoor naar het kantoren complex moet om dat beroep uit te oefenen.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

hebben andere mensjes ook problemen als ze dit ding in de tuin hebben staan?
want, als ie in de tuin staat valt sims uit tijdens het opslaan en ik vind het een leuk dingetje :'3
maar om nu dat ding telkens in de inventaris te zetten als ik ga opslaan is een beetje overdreven...
het gaat over dit dingetje:
Afbeelding

er van uitgaande dat iemand zowiezo ooit zo iets in de tuin heeft gehad :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
hond113
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
259
Lid geworden op:
do 01 sep 2011, 14:43

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Ik heb dinsdag De Sims 3 Studententijd limited edition gekocht bij bart smitt :D
Vandaag geïnstalleerd en het ging allemaal prima, ik heb mijn sims nog niet naar de universiteit gestuurd maar ik was benieuwd hoe de campus eruit zag dus ik ging het bekijken via 'Stad bewerken'
Ik ging alle kavels langs en er was ook een kavel waar een of andere 'mystirische machine' moet staan en dat is waarschijnlijk die grote wetenschap machine. Maar bij mij was het maar 1 heel klein zilver bolletje maar als ik het oppak zie ik wel het plaatje van die machine en de grootte van het voorwerp in groene vierkantjes zegmaar...
Hoort dit of is dit een bug?
Als het een bug is; hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt,
Hond113
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Dat is idd een bug. Je zou namelijk deze machine buiten moeten zien staan met een hek eromheen waarbinnen dus de sims bezig zijn met experimenten op deze machine. Als hij niet op je universiteits centrum staat en je hebt alleen dat zilveren bolletje... Is er iets fout.
Alleen nu nog hoe je het moet oplossen... Dat weet ik dan weer niet en ik zou bijna zeggen, als het mij overkwam zou ik alle spellen even verwijderen en het geheel op volgorde installeren. Nogal drastisch ik weet het, maar dat zou dus mijn handeling zijn om eerlijk te zijn.

VV Nieuwe toevoeging: VV

Ja als je alleen die zilveren bol hebt en niet de machine zelf, is er dus sprake van een bug. Die bol is namelijk iets wat je krijgt als je Creër een Wereld tool gebruikt en je plaatst zeg maar mist op een plek, dan is dat een bolletje die dan in het spel zelf niet zichtbaar is en daar komt dan de mist uit.
Zoals je snapt, jij ziet dat bolletje die je niet zou moeten zien en je zou hem al helemaal niet moeten kunnen oppakken :P

Ik heb ze destijds er allemaal gewoon afgehaald in omgekeerde volgorde dat ze erop gekomen zijn. (Vind ik zelf het makkelijkst en vreemd genoeg ook veiliger). En ik heb geen accessoires pakketten maar met installeren zocht ik eerst op welke volgorde de pakketten uitgebracht waren en installeerde ze dan ook in die volgorde. Dat bleek toch enorm te helpen met het voorkomen van enkele bugs.
Dus eraf ging ik van bijvoorbeeld: Exotisch Eiland, Studententijd, Jaargetijden enz.
En installeren was dan van Sims 3 basisspel, Wereldavonturen, Ambities, na Middennacht, Levensweg enz.
Hoop dat je er wat aan hebt.

Laatst gewijzigd door SimGandr op vr 12 jul 2013, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

phanda schreef:Hoi ik vroeg me af(ik heb hem niet) is deze uitbreiding leuk? Zo ja wat? Zo nee wat niet? Als jullie me overhalen met positive reactie's over studententijd ga ik sparen om hem te kopen :D

Xx
Ahaaa, studententijd... Ik weet niet of je Universiteitsleven van sims 2 hebt meegemaakt? In het geval dat je die kent... Vergeet alles wat je daar had behalve het universiteits terrein. Dat is om te beginnen al... Heel erg vooruit gegaan. Je hebt nog wel hetzelfde concept, dat je dus in een studentenhuis of gewoon op jezelf kunt wonen. Dat is hetzelfde gebleven, maar nu zijn er dus winkels en uitgaansplekken. Je kan gaan bowlen bijvoorbeeld...
Maar de feesten zijn ook enorm anders geworden vind ik persoonlijk. Je kan een groot kampvuur aansteken en daar dan kruiden op gooien. Of een andere sim ondersteboven op een sapvat houden.
Studeren is anders. Er is meer interactie gedurende enkele lessen. Meer verschillende schoolgebouwen. Diverse richtingen om te studeren. Er zijn nu trimesters die 1 of 2 weken duren. Daartussen moet je even naar huis.
Als je sim gaat studeren krijgt het spulletjes om het door de studietijd heen te helpen. Medische studenten krijgen een geraamte, studenten communicatie een radiostation (als ik me goed herinner), en zo zijn er nog meer van dat soort leuke dingen. In het stadion kunnen ze ook diverse universiteits sporten doen. Helaas zien we dat nog altijd niet maar het is gewoon duidelijk anders.
Er zijn op YouTube diverse filmpjes terug te vinden waarin je de diverse dingen kan zien. Dat geeft je een veel beter beeld ook.

Ik vind het allemaal net een beetje meer "af" worden met Studentenleven erbij.
Gebruikersavatar
phanda
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
13
Lid geworden op:
za 13 jul 2013, 21:24

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

SimGandr schreef:
phanda schreef:Hoi ik vroeg me af(ik heb hem niet) is deze uitbreiding leuk? Zo ja wat? Zo nee wat niet? Als jullie me overhalen met positive reactie's over studententijd ga ik sparen om hem te kopen :D

Xx
Ahaaa, studententijd... Ik weet niet of je Universiteitsleven van sims 2 hebt meegemaakt? In het geval dat je die kent... Vergeet alles wat je daar had behalve het universiteits terrein. Dat is om te beginnen al... Heel erg vooruit gegaan. Je hebt nog wel hetzelfde concept, dat je dus in een studentenhuis of gewoon op jezelf kunt wonen. Dat is hetzelfde gebleven, maar nu zijn er dus winkels en uitgaansplekken. Je kan gaan bowlen bijvoorbeeld...
Maar de feesten zijn ook enorm anders geworden vind ik persoonlijk. Je kan een groot kampvuur aansteken en daar dan kruiden op gooien. Of een andere sim ondersteboven op een sapvat houden.
Studeren is anders. Er is meer interactie gedurende enkele lessen. Meer verschillende schoolgebouwen. Diverse richtingen om te studeren. Er zijn nu trimesters die 1 of 2 weken duren. Daartussen moet je even naar huis.
Als je sim gaat studeren krijgt het spulletjes om het door de studietijd heen te helpen. Medische studenten krijgen een geraamte, studenten communicatie een radiostation (als ik me goed herinner), en zo zijn er nog meer van dat soort leuke dingen. In het stadion kunnen ze ook diverse universiteits sporten doen. Helaas zien we dat nog altijd niet maar het is gewoon duidelijk anders.
Er zijn op YouTube diverse filmpjes terug te vinden waarin je de diverse dingen kan zien. Dat geeft je een veel beter beeld ook.

Ik vind het allemaal net een beetje meer "af" worden met Studentenleven erbij.

dankje ik ben wel overtuigt
Xxx phanda
xdoornroosje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
do 05 sep 2013, 17:23

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Ik heb een nogal vervelend probleem in het spel, namelijk als ik mijn twee afgestudeerde sims terug laat keren naar hun woonwijk (riverview) dan 'bevriest' één van mijn sims en het groene vakje waar normaal zijn hoofd stond, is nu leeg. Ik kan hem niet meer besturen of er op klikken ect. Hiervoor toen ze naar huis kwamen had ik nergens last van, maar nu ze echt afgestudeerd zijn wel. Ik heb al resetsim geprobeerd, uit huis zetten en weer terug, verhuizen, maar dit alles verhelpt het niet. Heb ook al 3x opnieuw proberen te spelen (had het tijdens laatste dagen uni opgeslagen) maar ik kom steeds weer bij hetzelfde uit.
Het spel heb ik nog geen week geleden geïnstalleerd, omdat ik net een nieuwe laptop heb. Op andere computer dit probleem nog nooit gehad. Ik heb verder ook geen mods of downloads erop staan, dus hier kan het niet aan liggen.
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen, want ik baal hier zo van!
Gebruikersavatar
*Emma*
Snackventer Snackventer
Berichten:
61
Lid geworden op:
za 16 jul 2011, 20:37

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Ik heb redelijk groot probleem :

Elke keer als ik ga naar de universiteit , kan ik niet meer opslaan :(
Dan zegt die foutcode 12 (werelddinges gedoe enzo)
Ik heb al alles geprobeert zoals :
- Cashefiles verwijdert (deze zijn wel rottig want ze keren elke keer terug :X )
- Ik gebruik GEEN downloads en ook GEEN mods (nooit gedaan)
- Ik heb alles in de files al een beetje opgeruimd
Weet iemand een oplossing , want het lijkt me leuk om nog eens naar de universiteit te gaan :/
JoAnne
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
zo 06 okt 2013, 14:12

Re: De Sims 3 Studententijd: Vragen, problemen en bugs

Dat die cache files terugkeren hoort, volgens mij zou je juist een probleem hebben als dat niet gebeurde ;) Het kan inderdaad wel problemen oplossen als je ze - tijdelijk dus, het spel maakt nieuwe aan zodra je weer gaat spelen - verwijdert maar bij jou werkt dat dus kennelijk niet.
Meestal betekent dit dat er een beschadiging in je save zit en zit er niets anders op dan je familie in de bibliotheek zetten, een nieuw spel op te zetten, hen in de wereld te plaatsen en dan verder te spelen.
Het is in ieder geval de moeite van het proberen waard, hoop dat het werkt.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie