Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

63 berichten • Pagina 2 van 4

Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Pre-order topic De Sims 3 Studententijd

Als ik op de link van dixons kijk, zegt hij dat de link niet werkt? Ik zou hem heel graag daar willen bestellen, dus weet iemand hoe het komt?

EDIT: v Nu vind ik hem wel, alleen de limedit edition niet, het staat niet bij de titel of op het hoesje. Jammer, want zou graag de LE willen hebben...

Laatst gewijzigd door SimsDreams op di 19 feb 2013, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Isère
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
di 07 jun 2011, 13:50

Re: Pre-order topic De Sims 3 Studententijd

Ik ben een beetje aan het tobben... Een paar dagen geleden was de LE bij Wehkamp nog €25,50, maar inmiddels is 'ie een tientje duurder geworden. Mijn ervaring is dat ik persé de LE wil, maar er in werkelijkheid eigenlijk niet veel mee doe omdat ik er gewoon niet aan toe kom om de extra content te gebruiken.

Ik heb goede ervaringen met Wehkamp en altijd mijn spel een dag voor de releasedatum gekregen, dus ik voel er weinig voor om ergens anders te bestellen. Tegelijkertijd had ik er maar €25,50 voor uitgetrokken, omdat die actie nog tot 14 maart doorloopt.

Nu ben ik dus aan het tobben: is de limited content mij €10,- waard of houd ik me aan mijn budget?

Wat vinden jullie? Is de LE dat waard of niet?
Gebruikersavatar
Damian123
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
348
Lid geworden op:
zo 26 aug 2012, 20:14

Re: Pre-order topic De Sims 3 Studententijd

Ik vind van niet je kan er niet veel extra mee dus daarom heb ik de gewone gedaan deze keer maar jij moet het zelf weten en trouwens de gewone is bij de free record shop 25 euro en dan krijg je hem ook voor de release datum dus ik zal hem bij de free record shop halen
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Pre-order topic De Sims 3 Studententijd

Je krijgt bij de limited edition alleen dat beeld op het plaatje van damian123 erbij, waarmee je betere feesten kan geven of zoiets. Ik weet niet of jij dat als echte aanwinst ziet voor 10 euro, maar ikzelf zou er geen 10 euro extra voor betalen.

Als je toch die extra´s wel wil is het misschien een idee om verder te kijken dan wehkamp. Misschien is er nog een andere site die de limited edition wel goedkoper aanbied, en al is die site niet zo snel als wehkamp (zou zomaar kunnen, hoeft niet perse) 1 of 2 dagen extra wachten is ook geen ramp lijkt me.
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Pre-order topic De Sims 3 Studententijd

Volgens mij is de limited edition niet meer te verkrijgen bij dixons :cry
En bij wehkamp is ie nu belachelijk duur.
Denk dat ik dan maar toch gewoon voor de normale versie ga bij dixons, voor die 20,00, ik ben toch niet zo'n feestganger en ik geloof dat dat eigenlijk in de LE versie zit: spullen om een studenten feest te geven.
Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Pre-order topic De Sims 3 Studententijd

Ik ga waarschijnlijk de LE bij Free Record Shop kopen. Dat Maximus gedoe lijkt me heel erg leuk!
Er staat ook dat hij leverbaar is vanaf 6 maart. Dat is ook een voordeel. Maar het maakt mij eigenlijk niet echt uit dat hij een dagje later komt ofso. Ik krijg hem toch wel :D
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: Pre-order topic De Sims 3 Studententijd

Even een vraagje, ik heb geen ervaring met de Dixons en ga er donderdag speciaal voor naar toe naar een andere stad (met de bus dus moet wel de moeite waard zijn), hebben ze het spel ook gewoon in de winkel en zoja moet je deze dan van te voren reserveren? Mij maakt het niet zo veel uit of ik de LE heb of de gewone.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Pre-order topic De Sims 3 Studententijd

Fjordjes, als het goed is hebben ze hem ook gewoon in de winkel liggen, maar dat zijn er nooit zoveel. Dus als je zeker wil weten dat ze hem hebben voor je zal je hem denk ik moeten reserveren.

Ik weet niet of je wat hebt aan mijn advies Ray, maar ik heb tot nu toe of bij bol.com besteld of bij dixons. (waar ik hem dan het goedkoopste kon krijgen) En ik heb nog nooit problemen gehad, heb altijd het spel of op de juiste dag gekregen of een dag ervoor.
Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Re: Pre-order topic De Sims 3 Studententijd

Ray schreef:Hoi,

Wellicht een hele domme vraag hoor, maar ik ga hem toch stellen xD

Waar kan ik hem het beste bestellen, want bij de uitbreiding jaargetijden had ik alleen maar problemen, met het online bestellen. Wilt iemand mij wellicht advies geven?
Ray, ik pre-order altijd bij Bol.com het is niet de goedkoopste, maar ja. Maar toen ik 70s, 80s en 90s accessoires pre-orderde kreeg ik de game wel 2 dagen voor de release datum dus ik kreeg de game op de Amerikaanse release datum. Wat ook erg leuk zou zijn als dat nu weer gebeurd.

Weergave- en sorteeropties