Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

63 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
Sweethart
Snackventer Snackventer
Berichten:
53
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 14:14

Re: Pre-order topic De Sims 3 Studententijd

Goed nieuws, uw bestelling is onderweg. Hieronder staan alle gegevens en de producten die zijn verzonden naar het door u opgegeven bezorgadres. We wensen u alvast veel plezier met uw aankoop en zien u graag terug in 1 van onze 27 winkels of op MyCom.nl.

Naar verwachting wordt uw bestelling 05-03-2013 bij u afgeleverd door de TNT pakket service dit staat er dus ik krijg hem waarschijnlijk morgen al yes yes yes!!!!!
everybody wants to go heaven but no one wants to die
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Pre-order topic De Sims 3 Studententijd

Bij mijn bestelling van Dixons staat nu 'voltooid' maar als ik ga kijken wanneer 'ie dan leverbaar is, lijk ik toch weer bedrogen uit te komen.
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: Pre-order topic De Sims 3 Studententijd

Gisteren stond er bij Wehkamp nog dat de levertijd een week zou zijn. Btje jammer want ik wel hem altijd zsm hebben, maar ik had hem voor rond de 17 euro en ik had ook nog geen idee wanier ik weer ff uitgebreid kon simsen (buiten mijn dagboek om). Krijg ik net een berichtje dat ik morgen de hele dag vrij ben! Ik blij en toch weer twijfelen om hem te annuleren, ga ik bij Wehkamp kijken, staat er nu dat hij morgen tussen 11 en 18 uur bezorgd wordt! :swing Wat een feest!
:woot Dat wordt morgen onder de brievenbus wachten tot hij er is! :woot
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Pre-order topic De Sims 3 Studententijd

Simdessy schreef:Gisteren stond er bij Wehkamp nog dat de levertijd een week zou zijn. Btje jammer want ik wel hem altijd zsm hebben, maar ik had hem voor rond de 17 euro en ik had ook nog geen idee wanier ik weer ff uitgebreid kon simsen (buiten mijn dagboek om). Krijg ik net een berichtje dat ik morgen de hele dag vrij ben! Ik blij en toch weer twijfelen om hem te annuleren, ga ik bij Wehkamp kijken, staat er nu dat hij morgen tussen 11 en 18 uur bezorgd wordt! :swing Wat een feest!
:woot Dat wordt morgen onder de brievenbus wachten tot hij er is! :woot
Klopt ik krijg hem ook morgen :swing
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: Pre-order topic De Sims 3 Studententijd

Hij is er nog niet, wat is wachten toch vervelend!
Nou dan ga ik nog maar ff aan de gang met een nieuwe update voor Sofie Bergendam.

Weergave- en sorteeropties