Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

De Sims 3 Jaargetijden Speelsessie: Vraag en antwoord

Afbeelding
8 November waren wij welkom op het EA Kantoor om De Sims 3 Jaargetijden te komen spelen. Wij hebben jullie vragen meegenomen en zo goed mogelijk geprobeerd te antwoorden, niet alle vragen konden beantwoord worden en van sommige vragen stond het antwoord al op de site. Hier komen de vragen met de antwoorden:

Zijn er nieuwe eigenschappen of levenswensen voor je Sims?

Zover ik heb kunnen zien zijn er twee nieuwe eigenschappen: Houdt van kou en Houdt van Warmte. Helaas zijn er geen nieuwe levenswensen bij gekomen.

Kun je de volgorde van de seizoenen zelf bepalen zoals in De Sims 2 Seizoenen?

Bij instellingen, waar je normaal je spel afsluit, kun je kiezen welk seizoen je aan en uit wilt zetten. Ook kun je bepalen hoelang je een seizoen wilt laten duren: 1 dag of het maximale van 28 dagen.

Kunnen kinderen ook snowboarden en schaatsen?


Helaas hadden we geen gezin met een kind, dus daar hebben wij niet naar kunnen kijken. Wel kunnen tieners snowboarden en schaatsen.

Moet je zelf kraampjes plaatsen of staan deze er automatisch op een festival?

Alle kraampjes op een festival komen automatisch, wanneer er een festival is in je park verschijnt er een groot icoontje boven je park, hierdoor weet je dat er een festival is in je stad.

Als je geen dak op je huis hebt, kan er dan sneeuw naar binnen vallen?

Wanneer je geen dak op je huis hebt, valt de sneeuw naar binnen. Bij het testen werd het geen dik pak in huis maar probeer het eens uit zou ik zeggen!

Als je spullen buiten zet komen die dan ook onder de sneeuw/bladeren?


Deze komen onder de sneeuw te zitten wanneer het sneeuwt, bladeren durf ik niet te zeggen.

Vallen Halloween kostuums onder alledaagse kleding, kan je dan in een hotdog pak naar je werk?

De kostuums en andere kleding vallen onder alledaagse kleding, dus je kunt principe in een hotdog kostuum naar je werk.

Raak je doorweekt door regen?

Wanneer je buiten loopt zonder paraplu en het regent is de kans groot dat je doorweekt raakt.

Verdwijnen kleine huisdieren in de sneeuw?

Wanneer je Sim naar buiten loopt komt hij tot zijn enkels in de sneeuw, maar jammer genoeg was de huisdieren uitbreiding niet geïnstalleerd dus hebben we niet kunnen testen of dit bij huisdieren ook het geval is. Wel weten we van eerdere demo's dat dieren sowieso ook gedeeltelijk onder de sneeuw zullen verdwijnen.

Kun je Aliens aan je huishouden toevoegen?

Ja dit kan, wanneer een alien bijvoorbeeld voorwerpen op je veranda aan het scannen is, kan je hem toevoegen met de testingcheatsenabled true code.

Wat kunnen Aliens allemaal?

Aliens hebben een paar verschillende opties: Je kunt met je Aliens een storm creëren, wanneer je hiervoor kiest gaat je alien de lucht in met zijn ruimteschip en dan komt er een storm. Je kan breinkracht herstellen, voorwerpen scannen, Sims ontvoeren en Sims scannen.
Sims-Dreamer
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
31
Lid geworden op:
wo 18 apr 2012, 20:08

Re: De Sims 3 Jaargetijden Speelsessie: Vraag en antwoord

Ik heb alweer iets bijgeleerd
Maar van als kinderen kunnen snowboarden, dat kan heb ik ergens gezien, ik weet niet meer precies waar. Dus kinderen kunnen snowboarden, schaatsen weet ik niet
Animals are the stars in my life
Afbeelding
RIP Chacco, Maroe en Rianne. Miss jullie schatjes <'33
Rozen verwelken en scheepjes vergaan, maar de sims zal altijd bestaan!

Weergave- en sorteeropties