Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Vraag over update 1.42

Staat het geven in de update? Zo nee, dan zal het waarschijnlijk niet kunnen, anders moet je het even nakijken in je game ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Vraag over update 1.42

Ik kan mijn sim nu ook ziekmelden, maar weet niet of het met de update te maken heeft. Wat ik wel heb sinds de update is dat als je bij stad bewerken de kavelsoort veranderd in openbaar dat je nu kan scrollen op de soort openbare kavel kan kiezen en dat was daarvoor niet. Dan viel het na de openbare kavels van showtime weg.
eLPee1982
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 22:54

Re: Vraag over update 1.42

Het is een nieuwe functie die bij Jaargetijden hoort, maar al in de update zit.
Zal er vast mee te maken hebben omdat Sims in Jaargetijden ook ziek kunnen worden.
eLPee1982
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 22:54

Re: Vraag over update 1.42

Ik heb het gisteren nog gehad dat 2 Sims moesten overgeven wegens voedselvergiftiging, maar voor de laatste update konden ze zich nog niet ziek melden.
In Jaargetijden kun je verkoudheid/griep krijgen zoals we dat in Sims 2 al kenden en je hebt ook nog dat ze last kunnen krijgen van hooikoorts. Maar ze kunnen zich laten vaccineren in het ziekenhuis. :)

Weergave- en sorteeropties