Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

95 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Heb jij vragen voor de Jaargetijden speelsessie?

Afbeelding

Op donderdag 8 november 2012, precies een week voor de officiële release in de Benelux, gaan we De Sims 3 Jaargetijden spelen op het kantoor van EA Benelux.

Fransor en AnsjJ2 gaan niet alleen De Sims 3 Jaargetijden spelen maar krijgen ook een demonstratie van de nieuwe features en waarschijnlijk gaan we ok de live chat van die avond met wat andere fansites bekijken op een groot scherm.

Heb je nog vragen dan kun je die in dit topic stellen. We zoeken wel vragen waarvan het antwoord niet bekend is of nog onduidelijk. Er is al veel bekend dus vandaar dat we echt 'nieuwe' vragen zoeken voor de speelsessie.

:swing
Afbeelding
Gebruikersavatar
Damian123
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
348
Lid geworden op:
zo 26 aug 2012, 20:14

Re: Heb jij vragen voor de Jaargetijden speelsessie?

Bubble schreef:Is een mannelijke sims ook gewoon 3 dagen zwanger?

Kan je sim aangevallen worden door o.a. een haai wanneer hij in de zee zwemt?


Ik denk dat het zelfde is met de man die zwanger is Gewoon 3 dagen

en nee er zijn geen haaien in de zee dat zijden ze vanaf het begin al (jammer he)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sakita
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
458
Lid geworden op:
za 21 apr 2012, 17:15

Re: Heb jij vragen voor de Jaargetijden speelsessie?

maxxie03 schreef:Ik ben erg benieuwd of er nieuwe mogelijkheden zijn met paarden.
Sakita schreef:Ik wil wel weten hoe je aliëns toevoegt aan je huishouden. ;)
Ik denk bevriend raken net zo als bij eenhoorns
Inderdaad, denk ik ook. Maar net zoals bij de eenhoorn moet je ze eerst nog vinden denk ik ;)
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: Heb jij vragen voor de Jaargetijden speelsessie?

Damian123 schreef:Bij de sims 3 kun je zo energie pakker kopen wat energie bespaard maar als je de sims 3 jaargetijden hebt gaan die windmolens dan ook sneller waaien en heeft het ook efect op op die energie spullen
De windmolens draaien NOOIT, dat hat SimGuruGraham al gezegd in z'n tweets. :P En wat voor effect zou het of het enegiepakket meer moeten hebben dan op andere spullen?? :? Het heeft waarschijnlijk evenveel effect op ALLE spullen.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten