Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

95 berichten • Pagina 4 van 5

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: Heb jij vragen voor de Jaargetijden speelsessie?

hiki schreef:
Damian123 schreef:Oke bedankt maar waar kan je dar lezen dan heb je daar een link van voor mij
dat is nu wel algemeen bekend: tijdens speelsessies en live chat etc is dat door SimGuruGraham al verschillende keren gezegd .

;)
Volgens mij kun je de volgorde van de seizoenen niet zelf instellen. Je kunt er wel voor kiezen seizoenen niet te gebruiken, en de lengte van seizoenen in stellen. Google maar eens op pinguintec, seizoenen zelf. Dan vindt je het wel!

Groetjes

Suzanne
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Heb jij vragen voor de Jaargetijden speelsessie?

Waarschijnlijk is dit al bekend of wellicht ook niet, maar ik ga het toch maar vragen voor de zekerheid.

Mijn vraag is: Kan je ook last krijgen van een zonnesteek?


En ik had nog één dingetje die ik wel heel graag wil weten, ik had begrepen dat er een bezigheid in het spel zit. Zoals een soort van Kerstmis maar het heeft een andere naam gekregen maar mijn vraag is dus:

Zit het kerstmis/cadeautjes geschenk bezigheid. Automatisch in het spel, dat je een soort van melding krijgt? of moet je het zelf voorbereiden zoals sommige feesten die je moet organiseren via de telefoon?

En dan mijn allerlaatste:
kunnen honden en katten dood gaan door de lage temperaturen in de winter?

Laatst gewijzigd door Ray op vr 02 nov 2012, 15:53, 5 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: Heb jij vragen voor de Jaargetijden speelsessie?

-Zijn er veel accessoires bij de buitenkledij zoals mutsen,sjaals en handschoenen?
-Wordt je kledij binnen in de winter ook aangepast want het lijkt raar dat je in je buitenkledij een hele dikke winterjas draagt en dan binnen in alledaagse kledij een topje draagt.
-Worden sommige alledaagse kledingstukken nu ook bij buitenkledij gerekend want er zijn stukken bij alledaagse kledij die er redelijk winters uitzien
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Damian123
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
348
Lid geworden op:
zo 26 aug 2012, 20:14

Re: Heb jij vragen voor de Jaargetijden speelsessie?

Er zullen overigens geen tornado’s voorkomen in het spel, maar je kan wel te maken krijgen met sneeuwstormen en zware onweersbuien. Het kan zelfs zo hard sneeuwen dat kinderen sneeuwvrij krijgen. Er zijn echter verschillende instellingen toegevoegd waarmee je de weersomstandigheden en seizoenen kan regelen. Zo zijn er bij de opties voor hagel, regen, sneeuw en mist vier aparte vakjes die je aan en uit kunt vinken. Als je een bepaalde weeromstandigheid uitvinkt, dan zal die niet in je spel voorkomen. Ook kan je bij de opties instellen welke seizoenen er in het spel zullen voorkomen en kan je de duur van elk seizoen apart aanpassen. Standaard zal een seizoen zo’n 7 dagen duren, maar je kan de duur ook aanpassen zodat een seizoen bijvoorbeeld slechts 3 dagen duurt of maximaal 28 dagen. Je kan dus bijvoorbeeld instellen dat het enkel herfst en winter wordt in jouw spel en dat de herfst 7 dagen duurt en de winter 14 dagen. Je kan alleen niet de volgorde van de seizoenen aanpassen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Heb jij vragen voor de Jaargetijden speelsessie?

Jongens, ik weet dat jullie het lief bedoelen, maar zouden jullie ALSTJULLIEBLIEFT willen stoppen met antwoord geven op de vragen? AnsJj2 en ik zullen de vragen uitkiezen, en mochten de antwoorden al bekend zijn dan zullen we die vragen dus niet kiezen. Maar als jullie antwoord blijven geven dan is het voor ons heel veel werk en bestaat de kans dat we sommige vragen niet zien doordat er zoveel antwoorden staan. Vanaf nu worden ALLE antwoorden zonder pardon verwijderd. Dus graag geen antwoorden meer geven. Bedankt :)
Afbeelding
Renzo
Snackventer Snackventer
Berichten:
59
Lid geworden op:
za 05 mei 2012, 17:04

Re: Heb jij vragen voor de Jaargetijden speelsessie?

Hier ben ik dan weer met mijn onnozele vragen:
- Kunnen kinderen ook gebruik maken van de snowboard en kunnen ze schaatsen
- kan je dood gaan van de kou
- Kan je altijd vuurwerk afschieten of alleen in de zomer.
- Waarom hebben ze er voor gekozen om het meer te laten regenen in de lente dan in de herfst.
- Doen alle kinderen van de stad automatisch mee met het zoeken naar paaseieren
- Moet je je eigen kraampje zetten op de markt of moet je het met een interactie doen
- is dit het laatste uitbreidingspakket
- Kunnen de aliens kinderen krijgen met mannen
- gaan sims noch dieren voetafrdukken laten in de sneeuw
- kan het hard gesneeuwd zijn dat je niet meer naar buiten kan
- kan je bij een harde donderstorm ook niet naar buiten
- kan je weggeblazen worden door de storm
- kan je verdrinken in de zee
- kan je waterspelletjes spelen
- zijn er ook seizoenen in de vakantielanden
- kan je overal en altijd de alergie hebben
- zijn die producers hot (ik heb het over de vrouwen!!)
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Heb jij vragen voor de Jaargetijden speelsessie?

Doet de telescoop het? (A)
En als je een dak maakt met vloeren (en er geen 'echt' dak op zet), en in het midden zit een gat, valt de regen of sneeuw daar dan heen? Ik bedoel zo'n romeins atrium, zeg maar zoiets;

Afbeelding

Ik weet niet of jullie toegang hebben tot de andere uitbreidingen, maar zo ja; eten de zombies uit BN ook planten die in winterslaap zijn?
Gebruikersavatar
Ireen1990
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
ma 25 jul 2011, 13:01

Re: Heb jij vragen voor de Jaargetijden speelsessie?

In Lucky Palms zijn een aantal nieuwe planten een bomen gekomen. Naast die palmbomen heb je ook een boom die lijkt op een loofboom... Ik zou graag willen weten of die boom zijn blad verliest in de herfst en of er meer bomen zijn uit de store die hun blad verliezen in de herfst.
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Heb jij vragen voor de Jaargetijden speelsessie?

xMellisaax schreef:Sorry hoor maar , Ze zeggen dat het vervelend is als wij op vragen van andere reageren , maar zelf reageren ze niet vaak dus ..
Dit komt omdat dit topic bedoelt is voor vragen waarop wij de antwoorden gaan zoeken tijdens de speelsessie, deze is aanstaande donderdag. Dus nog steeds worden alle antwoorden vanaf mijn waarschuwing weggehaald.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten