Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

95 berichten • Pagina 3 van 5

Gebruikersavatar
beauvb
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 16 jul 2011, 21:04

Re: Heb jij vragen voor de Jaargetijden speelsessie?

oke er zijn huizen in de sims waarbij ze geen punt dak hebben maar een plat dak met een gat erin. dat het lijkt dat het een raam is en dan nog zo kort hekje er omheen.
maar in de sims 2 was het dan zo dat het binne ging sneeuwe.
dus mijn vraag is eigelijk komt er dan een soort doorzichtige vloer ding
dat je daarmee de gaten daarmee kan opvullen dat het lijkt dat het een raam is
en dat het dan niet binnen gaat sneeuwen??


(ik hoop dat jullie snapppen wat ik bedoel, want ik ben niet echt zo goed in dingen uitleggen :S)
Rudy8292
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 23 jul 2011, 22:31

Re: Heb jij vragen voor de Jaargetijden speelsessie?

hiki schreef:
Damian123 schreef:Kun je zelf de volgorde van de seizoenen bepalen bijvoorbeeld eerst herfst dan winter en dan zomer en dan lente of kan dat nier
Ja dat kan: je kan er ook voor kiezen om alleen maar herfst en winter te doen, dus zonder zomer en lente.

:D
Nee, dat kan niet.

De seizoenen zullen (wanneer ze aan staan) allemaal in de logische volgorde gaan. Het enige wat je kunt doen is de seizoenen wisselen met die speciale reward, of als je persé wilt beginnen in de winter, moet je eerst een nieuw spel maken, vervolgens de seizoenen uitschakelen die je niet wilt, spelen en dan weer inschakelen. Dan zul je in het door jouw gekozen seizoen beginnen, en toch de andere seizoenen hebben.

Standaard is het begin seizoen 'Zomer'.

Je kunt wel seizoenen (en zelfs weertypes) uitzetten. Echter de volgorde veranderen kun je niet.
Rudy8292
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 23 jul 2011, 22:31

Re: Heb jij vragen voor de Jaargetijden speelsessie?

Ireen1990 schreef:Ik weet even niet meer waar ik het heb gelezen, maar het ging over tuinieren... Een antwoord van SimGuruGraham op een vraag over planten en winter. Hij zei dat planten die buiten staan in de winter een 'winterslaap' houden, maar dat doen ze niet als ze binnen staan of in een 'greenhouse' Dus ik vraag me af of de kas terugkeert zoals in de sims 2...

Verder wil ik graag weten of er meer nieuwe bouwopties bij gaan komen behalve blueprintmode.
Dat planten een winterslaap houden klopt, echter komt de plantenkas niet terug in seizoenen.
Het is een terechte opmerking, omdat in de laatste chat, Mike Zamorra een opmerking maakte over de kas, echter bedoelde hij de speciale planters die je bij supernatural krijgt, zodat je planten binnen kunt houden. Dan zullen ze geen winterslaap houden.

Graham heeft dit later in een tweet nog rechtgezet, want hij kreeg er meer vragen over!

BTW sorry Ans voor de antwoorden, maar ik kon het niet laten.
Veel vragen zijn al beantwoord/bekend, dus is het een beetje zonde om dezelfde vragen uit te zoeken waar de antwoorden al bekend van zijn. Ik zal me nu inhouden :P
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Heb jij vragen over de Jaargetijden?

charlotte schreef:Hoe kan je bij de blueprints een verdieping erop zetten?
Dat is eigenlijk eerder een vraag over een patch. ;)

Als je spullen buiten zet, die eigenlijk niet buiten horen (zoals een fornuis of een bed), worden die dan ook bedekt met sneeuw?
Gebruikersavatar
Jeffrey
Snackventer Snackventer
Berichten:
63
Lid geworden op:
di 10 jul 2012, 12:10

Re: Heb jij vragen voor de Jaargetijden speelsessie?

Ik heb een vraag over de veranderingen van de buurt bij elk seizoen.
Als ik straks Jaargetijden heb geinstalleerd, zijn de festivals er automatisch al of moet je die nog neerzetten? En gaan die festivals het hele seizoen door of zijn ze er alleen op één bepaalde dag van het seizoen. En als een seizoen afgelopen is, komt er dan automatisch weer een ander festival voor in de plaats? Ook heb ik iets gelezen over een 'Jaargetijden Kavelmarkeerder' die bij de patch kwam. Wat houdt dit nou precies in?
Afbeelding
Klik op mijn sig om naar de familie Wan-Goddard te gaan.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten