Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Schilderijen en andere spullen

Hi there,

Alhoewel ik niet zo in heksen en zo ben, wil ik deze uitbreiding wel aanschaffen. Maar dan meer voor de spullen die erin zitten ;) . Want ik begrijp dat er echt een vrachtlading aan items bij zit?!
Wel een vraag, verandert de afbeelding in de avond van de schilderijen die erin zitten. Ik dacht een foto te zien van een schilderij met een elfje en in de avond veranderde die afbeelding in een monstertje (of wat daarop leek).
En wat vinden jullie van de items tot nu toe van deze uitbreiding? Het lijkt alsof er meer clutter bij zit zodat je je huis nu is echt rommelig kan maken :klap
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Schilderijen en andere spullen

Er zitten erg veel spullen bij ja.
Alle bovennatuurlijk wezens kun je uitzetten, de zombies door de maan uit te zetten.
Al moet ik zeggen dat die heksen erg leuk zijn, ik weet zeker dat je van gedachten verandert.
Er zitten veel elf-achtige spullen bij, ook veel middeleeuwse dingen. En daarnaast veel planten en natuurlijk de bijen! :wub
Kortom, ik denk dat wanneer je hem hebt je in de wolken bent! :D
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Schilderijen en andere spullen

Gaaf, Welke? Moet me denken aan de schilderijen in de phantom manice in Disneyland Parijs. Daar heb je ook schilderijen die heel lievelijk zijn, maar als je naar beneden gat zijn ze juist heel eng geworden. Ik wwil die schilderijen ook wel zien.
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: Schilderijen en andere spullen

Dank voor jullie reacties :D Ik koop deze uitbreiding hoe dan ook, al zaten er maanmannen in ;)
Heb net nog even gekeken op Youtube wat er allemaal in zit en daar word ik wel aardig hebberig van :$
De schilderijenkwestie heb ik toch nog gezocht...en gevonden http://www.tumblr.com/tagged/supernatur ... 1347609194 op Tumblr dus. Vraag mij af of je sim daar ook op reageert 'snachts :scared
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: Schilderijen en andere spullen

Vanmiddag gehaald, vanavond geinstalleerd en aan het bouwen geslagen :D Wat veel spullen zitten erin. Vooral de 'rommel' vind ik erg leuk, de flesjes en boekenstapels. Nog niet mee gespeeld dus, maar in ieder geval bouw ik in Moonlight Falls, dat is een start. @Guppie, je had gelijk, ik heb geen spijt, maar dan meer voor alle nieuwe spullen die erin zitten ;) Moonlight Falls ziet er mooi en ruim uit, met veel plek voor eigen bouwsels. Toch heeft het niet de wow-factor die Lucky Palms wel had. Never mind, ik ben blij met een nieuw speeltje :swing

Weergave- en sorteeropties