Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

189 berichten • Pagina 2 van 10

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

^ Het duurt heel lang voordat de magie weer is opgeladen, bij mij zelfs langer dan een dag. Als je eerst nog magie hebt, en het gaat weg krijg je zo'n moodlet. Als die weg is, heb je nog steeds geen magie. Dan wacht je even tot die moodlet er weer komt (bij mij dus een dag) en dan heb je weer even magie! :D
En het is niet zo dat je niet kunt toveren zonder toverkracht/magie, er is alleen grotere kans dat de spreuken mislukken.
solitaryground
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:59

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Ik volg het topic over bugs en errors op het Engels forum van de sims-site, en daar wordt gezegd dat het erop lijkt dat het continue zombieprobleem alleen ontstaat wanneer je opslaat tijdens volle maan (tussen 17 en 20 uur).

Ik kan overigens iedereen afraden om de Spectrum Humeurlamp te gebruiken tijdens een feest. Je buren blijven gekleurd en kunnen niet meer verouderen.
Gebruikersavatar
Noa
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
za 17 apr 2010, 11:03

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Waar kan je padden vinden?
Mijn sim wil namelijk een elixer maken om een heks te worden. Ik moest een maansteen , een glimworm en een pad vinden maar ik heb geen idee waar ik padden kan vinden :scared

Hellup
BOE :3
Gebruikersavatar
SimsBibbetje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
138
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 17:21

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Oke, ik heb een vraag want mijn spel doet erg raar, (of het ligt gewoon aan mij !).
Maar ik heb een fee en die is bezig met die levenswens waarbij je 100 planten tot bloei moet laten komen. Ik ben er echt al heel erg lang mee bezig, maar hij blijft op 00/100 staan. Nu komen er zombies van mijn planten eten en gaan ze dood. Dan staat er 'Tot bloei laten komen', dan doe ik dat, komt ie tot bloei maar staat er nog steeds bij mijn levensens 00/100.
En bij dat zelfde poppetje staat er tijdens de volle maan ook geen 'in de ban van den maan' moodlet. En bij de rest wel ?
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?
resetSim heb ik al geprobeerd, maar er veranderd niets.
Alvast bedankt !
sjul
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
do 22 sep 2011, 15:47

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

ik heb een probleem met het versilveren van me plant en zombie dingen de code die ik heb geeft die telkens aan als niet goed heb ook maar 4 vakjes en staan er 5 op die site iemand anders ook last van?

of heeft iemand een oplossing
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

sjul schreef:ik heb een probleem met het versilveren van me plant en zombie dingen de code die ik heb geeft die telkens aan als niet goed heb ook maar 4 vakjes en staan er 5 op die site iemand anders ook last van?

of heeft iemand een oplossing
Je moet ook eerst je spel registreren , en dat zijn 5 vakjes . Dan kun je de spullen verzilveren en dat zijn 4 vakjes.
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Ondertussen weet ik daar alles van. xD

Eigenlijk kan je als zombie alles wat een gewone sim kan.
Je kan auto rijden,douchen of in bad,ontbijt eten,elixers maken,kortom alles wat je normaal ook doet.
Het grote verschil is dat de sociale interacties echt heel beperkt zijn.
Je kan op verschillende manieren Arrrggghhh doen,graan eten(planten in de buurt)en natuurlijk hersens/hersenen(weet ik even niet,het is laat) eten.
Bij dat hersenen eten bijt je sim een andere sim.
Wat er met die andere sim gebeurt weet ik niet ik ben niet blijven rondhangen. :sweatdrop

Het zou kunnen dat je je baan kwijtraakt maar dat weet ik niet zeker want ik dacht dat Cayleigh begonnen was aan de alchemie carriere maar dat was ineens weg.
Kan ook zijn dat ik dacht dat ze er al mee begonnen was en moest ik dat nog opstarten,sorry. :sweatdrop

Dat is het geloof ik wel. ;)
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Ik heb net als Imme dat de maancyclus niet doorloopt nadat ik het spel opnieuw opstart.
Dit gebeurt niet elke keer,soms loopt die wel door.

Ik wil wel even kwijt dat ik vind dat er weer heel veel fouten in het spel zitten.
Het valt wel mee als je een nieuwe save start met een nieuwe sim in een nieuwe stad maar je moet toch ook gewoon met je oude families door kunnen spelen,wat is dat nou EA? :mad

Ik zie ineens dat ik PP,sorry. :$

Laatst gewijzigd door Big Mama op ma 10 sep 2012, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Noa schreef:Waar kan je padden vinden?
Mijn sim wil namelijk een elixer maken om een heks te worden. Ik moest een maansteen , een glimworm en een pad vinden maar ik heb geen idee waar ik padden kan vinden :scared

Hellup
Die padden krijg ik als je ergens gaat vissen.



Ik kan sinds het installeren van Bovennatuurlijk mijn planten niet meer in één keer oogsten. Ik moet elke plant uitzonderlijk aanklikken. Het werkt ook niet als je onmiddellijk alle planten één voor één aanklikt want na het oogsten van de eerste plant verdwijnen alle ander acties en moet ik het oogsten van de volgende plant terug invoeren.
Ik wil elixirs maken en kom er maar niet uit hoe je die maakt. Ik heb een alchemielab en het enige ik kan doen is het boek lezen. Maken van elixirs kan ik niet. Ondertussen heb ik geleerd hoe ik een 15-tal elixirs moet maken maar telkens ik de actie elixir aanmaken aanklik doet mijn sims niks. :(
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

sims-mike schreef:
Noa schreef:Waar kan je padden vinden?
Mijn sim wil namelijk een elixer maken om een heks te worden. Ik moest een maansteen , een glimworm en een pad vinden maar ik heb geen idee waar ik padden kan vinden :scared

Hellup
Die padden krijg ik als je ergens gaat vissen.



Ik kan sinds het installeren van Bovennatuurlijk mijn planten niet meer in één keer oogsten. Ik moet elke plant uitzonderlijk aanklikken. Het werkt ook niet als je onmiddellijk alle planten één voor één aanklikt want na het oogsten van de eerste plant verdwijnen alle ander acties en moet ik het oogsten van de volgende plant terug invoeren.
Ik wil elixirs maken en kom er maar niet uit hoe je die maakt. Ik heb een alchemielab en het enige ik kan doen is het boek lezen. Maken van elixirs kan ik niet. Ondertussen heb ik geleerd hoe ik een 15-tal elixirs moet maken maar telkens ik de actie elixir aanmaken aanklik doet mijn sims niks. :(

Heb je de ingrediënten?, dewelke je nodig hebt staan bij skills (als ik me niet vergis)
Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Red Star schreef:
sims-mike schreef:
Noa schreef:Waar kan je padden vinden?
Mijn sim wil namelijk een elixer maken om een heks te worden. Ik moest een maansteen , een glimworm en een pad vinden maar ik heb geen idee waar ik padden kan vinden :scared

Hellup
Die padden krijg ik als je ergens gaat vissen.



Ik kan sinds het installeren van Bovennatuurlijk mijn planten niet meer in één keer oogsten. Ik moet elke plant uitzonderlijk aanklikken. Het werkt ook niet als je onmiddellijk alle planten één voor één aanklikt want na het oogsten van de eerste plant verdwijnen alle ander acties en moet ik het oogsten van de volgende plant terug invoeren.
Ik wil elixirs maken en kom er maar niet uit hoe je die maakt. Ik heb een alchemielab en het enige ik kan doen is het boek lezen. Maken van elixirs kan ik niet. Ondertussen heb ik geleerd hoe ik een 15-tal elixirs moet maken maar telkens ik de actie elixir aanmaken aanklik doet mijn sims niks. :(

Heb je de ingrediënten?, dewelke je nodig hebt staan bij skills (als ik me niet vergis)

Ja, Met alle ingrediënten die ik heb kan ik tientalle elixirs maken maar het lukt me niet.
solitaryground
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:59

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

sims-mike schreef:
Ik kan sinds het installeren van Bovennatuurlijk mijn planten niet meer in één keer oogsten. Ik moet elke plant uitzonderlijk aanklikken. Het werkt ook niet als je onmiddellijk alle planten één voor één aanklikt want na het oogsten van de eerste plant verdwijnen alle ander acties en moet ik het oogsten van de volgende plant terug invoeren.
Ik wil elixirs maken en kom er maar niet uit hoe je die maakt. Ik heb een alchemielab en het enige ik kan doen is het boek lezen. Maken van elixirs kan ik niet. Ondertussen heb ik geleerd hoe ik een 15-tal elixirs moet maken maar telkens ik de actie elixir aanmaken aanklik doet mijn sims niks. :(
Het is een bug waar meer Sims over klagen op het Amerikaanse forum van de Sims 3. Er zijn wel mods waarmee je de bug iets tegengaat, maar het zou fijn zijn als EA er zelf snel met een oplossing voor komt.

Het is een bug die voornamelijk voorkomt in spellen die al gestart waren voor het installeren van Bovennatuurlijk.
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Dat met die planten heb ik ook.Het hele tuinieren is in de war.
Als ik zaadjes plant heb ik de volgende dag al volwassen planten en de dag erna zijn ze weer terug bij waar ze moeten zijn qua groeien.

Ik kan wel elixers maken en die optie zou gewoon aanwezig moeten zijn zodra je een recept voor een elixer geleerd hebt. Als dat niet zo is dan weet ik niet hoe dat kan,helaas. :(


V Dankjewel voor de informatie. :D
Eigenlijk ben ik opgelucht want het ligt niet aan mijn computer of spel,het ligt (hoe kan het ook anders) aan EA!!
Solution:none! :thumbsup EA heeft een aantal dingen vergeten toe te voegen in het spel en dat terwijl tuinieren een upgrade kreeg met al die nieuwe planten enz.
Hier word ik zo blij van EA!! :thumbsup Hoeveel kostte BN ook alweer? Ohja iets van 30 euro! :mad

Laatst gewijzigd door Big Mama op ma 10 sep 2012, 13:24, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie