Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

189 berichten • Pagina 4 van 10

Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Ik heb de zombies uitgezet met die cheat waar simmertje 1981 het over had,werkte bij mij heel goed,geen zombie meer gezien,lekker rustig. :swing

Dat met die magiemeter is bij mij niet zo.
Ik heb best wel lang dat ik spreuken kan doen,ik denk een stuk of 10 achter elkaar.
Heb gemerkt dat als je dan een elixer gaat maken of iets gaat eten of iets anders wat je sim heel erg leuk vind dat die meter weer snel aangevuld is.

Ik ben het met je eens dat er heel veel bugs inzitten en ik had er geen last van tot nu.
En dan mag ik nog niet eens klagen want het spel is gewoon goed te spelen alleen doen een aantal dingen het niet meer. :mad

Wel heb ik gelezen dat EA bezig is met een patch voor de patch en het spel. :cry
Daar word ik dan weer heel zenuwachtig van want dat betekent dat we weer met z'n allen moeten patchen en wie weet wat er dan weer allemaal mis is. :hamer
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Maar hoe kun je dan spreuken doen? Noem eens een voorbeeld; waar moet je op klikken, welke interactie etc. Ik heb nog helemaal GEEN magische interactie kunnen vonden... :cry
En die problemen met tuinieren vind ik echt BAGGER van EA!
Daarnaast die zombies ook, ondanks die cheat blijven ze maar komen, ook overdag. En ik heb ook een zombie met feeenvleugels gezien, dat klopt toch niet!
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Klik op je sim en dan kan je met magie spelen, daardoor krijg je nieuwe spreuken en kan je bijv. een computer een beter scherm geven.

Ojaaa, ik snap zelf ook nog niet hoe je moet duelleren!
Afbeelding
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

@Guppie: Als je op je heks klikt dan heb je de optie om met magie te spelen en dat moet je in het begin veel doen.
Daarna krijg je de optie als je op bv. een zombie klikt om een vuurbal of ijsbalspreuk te gebruiken.
Ook kan je op een voorwerp klikken bv. een stuk ijzer en dan krijg je de optie tot iets anders transformeren,ze noemen dat geloof ik de overgangsspreuk.
Je krijgt ook de optie om een appel op te roepen als je op je sim klikt en daarmee kan je je nivo ook best flink omhoog brengen. :D

Ik hoop dat je hier wat mee kan? :D
Gebruikersavatar
Moonnightflower
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
26
Lid geworden op:
vr 15 okt 2010, 09:57

Re: verkeerde kleding sims

De CAS is erg langzaam.... als de sims gaan douchen komen ze in hun badkleding uit de douche of ze gaan met hun normale kleding slapen! Dit staat niet als eigenschap... Als ik een nieuwe sim aanmaakt en ze aankleed, dan verschijnen ze in het spel met totaal andere klediing!
Ik erger mij aan de zombies... ik vind deze niet leuk in het spel.... ik was daar al bang voor, maar toch het spel gekocht! Er zijn wel opties om vampieren e.d. uit te zetten in het spel, maar niet voor zombies :cursing Cheats gebruik ik liever niet, hopelijk voegt EA de optie uitzetten zombies toe.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

@Moonlight
Op dat kleding maken en dan andere kleding heb ik ook soms. Moet je even op je poppetje klikken en dan de andere allerdaagse outfit 2 doen :)
Voor zombies desnoods toch moveObjects on doen, en als ze op je kavel komen in de bouwmodus gaan en ze gewoon verwijderen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Guppie schreef:Maar hoe kun je dan spreuken doen? Noem eens een voorbeeld; waar moet je op klikken, welke interactie etc. Ik heb nog helemaal GEEN magische interactie kunnen vonden... :cry
En die problemen met tuinieren vind ik echt BAGGER van EA!
Daarnaast die zombies ook, ondanks die cheat blijven ze maar komen, ook overdag. En ik heb ook een zombie met feeenvleugels gezien, dat klopt toch niet!
Bij mij doet die scheat het ook niet, maar de hack op MTS weer wel. De link heb ik al eens geplaatst. Op de vorige pagina geloof ik.
De link naar de hack staat in deze post
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Big Mama schreef:Ondertussen weet ik daar alles van. xD

Eigenlijk kan je als zombie alles wat een gewone sim kan.
Je kan auto rijden,douchen of in bad,ontbijt eten,elixers maken,kortom alles wat je normaal ook doet.
Het grote verschil is dat de sociale interacties echt heel beperkt zijn.
Je kan op verschillende manieren Arrrggghhh doen,graan eten(planten in de buurt)en natuurlijk hersens/hersenen(weet ik even niet,het is laat) eten.
Bij dat hersenen eten bijt je sim een andere sim.
Wat er met die andere sim gebeurt weet ik niet ik ben niet blijven rondhangen. :sweatdrop

Het zou kunnen dat je je baan kwijtraakt maar dat weet ik niet zeker want ik dacht dat Cayleigh begonnen was aan de alchemie carriere maar dat was ineens weg.
Kan ook zijn dat ik dacht dat ze er al mee begonnen was en moest ik dat nog opstarten,sorry. :sweatdrop

Dat is het geloof ik wel. ;)
Maar hoe wordt je dan een zombie ? Als ik een zombie aanval krijg doen de zombie's niks omdat ik sta te gillen. Ik heb als geest ( uit de fles ) een zombie betoverd en kon toen de zombie een aantal uren (sims tijd ) besturen. Ook toen veranderde er niemand in een zombie en ik heb al die tijd hersennssss gepakt om te bijten.


@Damian123 : Dat heb ik ook .Maar niet bij alle muziek , sommige mp3'jes hoor ik wel en sommige niet. Maar ook de gewone muziek die al in het spel zit hoor ik niet altijd. Dus ik denk dat het een bug is.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie