Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

189 berichten • Pagina 6 van 10

Gebruikersavatar
Jeronimo
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
do 17 dec 2009, 13:25

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Na het installeren van bovennatuurlijke kreeg ik problemen door een mod die ik vergeten was uit te schakelen.
Ik heb daarop alle spellen (ik heb ze allemaal) verwijderd via het configuratiescherm en opnieuw geïnstalleerd. Het vreemde nu is dat alle downloads uit de store niet meer zichtbaar zijn in het spel. Als ik deze in partjes installeer (want alles selecteren en installeren werkt helemaal niet) zijn ze zichtbaar in het spel. Als ik het spel afsluit en opnieuw opstart is alles weer verdwenen uit de installatie lijst en spel.
Er verschijnt even een venstertje van een store update die vraagt om te updaten, als ik op ok druk is het meteen weg en gebeurd er niets.
Ik heb de spellen op 2 verschillende pc's geprobeerd, beide geven hetzelfde probleem.
Kent iemand dit probleem?
Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Mijn sim worden soms onzichtbaar als ze hun werkkleding (voor een 'normale' baan ) aan hebben..
De zombies die komen overdag (?) en met welke maanstand dan ook, s'nachts gebeurt er eigenlijk niks alleen maar overdag? En klopt het dat feeën zo oud worden?
Gebruikersavatar
Kellchan
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
di 26 jun 2012, 22:02

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Heb met testingcheats de zombies "uitgeschakeld". Dacht ik lekker veilig te zijn. Niet dus...
Bij volle maan is mijn simmetje rustig aan het slapen, hoor ik plots iemand iets eten.
Ik heb maar 1 plant buiten en dat was een jonge appelboom... Ja hoor...
Er was een zombie rustig m'n boompje aan het opeten.
De zombie heb ik met een erwtenschieter verjaagt, maar m'n boompje is wel dood c':
Na die ene kwam er nog een zombie. Dus... testingcheats voor zombies werkt niet goed (:
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Kellchan schreef:Heb met testingcheats de zombies "uitgeschakeld". Dacht ik lekker veilig te zijn. Niet dus...
Bij volle maan is mijn simmetje rustig aan het slapen, hoor ik plots iemand iets eten.
Ik heb maar 1 plant buiten en dat was een jonge appelboom... Ja hoor...
Er was een zombie rustig m'n boompje aan het opeten.
De zombie heb ik met een erwtenschieter verjaagt, maar m'n boompje is wel dood c':
Na die ene kwam er nog een zombie. Dus... testingcheats voor zombies werkt niet goed (:
Als je eens een hek om je planten zet met een poort en die dan afsluit voor iedereen behalve je huishouden? Verder raadt ik je een hack aan die zorgt dat er geen zombies komen met volle maan en die werkt wel, wantsinds die hack komen er geen zombies meer. Die hack kan je vinden bij MTS.
Gebruikersavatar
Kellchan
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
di 26 jun 2012, 22:02

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

simmertje1981 schreef:
Kellchan schreef:Heb met testingcheats de zombies "uitgeschakeld". Dacht ik lekker veilig te zijn. Niet dus...
Bij volle maan is mijn simmetje rustig aan het slapen, hoor ik plots iemand iets eten.
Ik heb maar 1 plant buiten en dat was een jonge appelboom... Ja hoor...
Er was een zombie rustig m'n boompje aan het opeten.
De zombie heb ik met een erwtenschieter verjaagt, maar m'n boompje is wel dood c':
Na die ene kwam er nog een zombie. Dus... testingcheats voor zombies werkt niet goed (:
Als je eens een hek om je planten zet met een poort en die dan afsluit voor iedereen behalve je huishouden? Verder raadt ik je een hack aan die zorgt dat er geen zombies komen met volle maan en die werkt wel, wantsinds die hack komen er geen zombies meer. Die hack kan je vinden bij MTS.
Dan zal ik die hack eens opzoeken, want momenteel zijn al mijn planten in bakken in m'n huis en dat neemt redelijk veel plaats in :P
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

@zoetje753: Gebruikte je de cheat testingCheatsEnabled true en dan de behoeften statisch maken? Ik heb namelijk zo dat als ik de behoeften statisch maak dat de toverbalk van mijn heks/fee altijd leegloopt en leeg blijft..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Kan het kloppen dat feeën niet meer zwanger worden? Ik heb ze al wel 6x de koffer ingestuurd en ik hoorde ook een muziekje maar na een week is er nog steeds niets te zien. Of duurt dit gewoon super lang? Iemand met ervaringen?

Anders ga ik een modje installeren.
Afbeelding
RaisaSims
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
zo 16 sep 2012, 17:38

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Bij mij kan mijn fee geen toverinteracties behalve, speelse pester, en kan mijn heks ook helemaal niks. Ze heeft wel magie, maar ze kan er niet mee spelen, dan gaat ze klaarstaan en dan is het icoontje ook weer zo weg.. Heel irritant. Hopelijk kan EA er snel wat aan doen!
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Aaah! Sinds 3 dagen valt de sims TELKENS uit, met het bericht 'er is een fout opgetreden in de sims 3'. Welke fout word niet vertelt.
Ook moet ik om de zoveel seconden mijn sims resetten en is het gigantisch sloom, alles met of zonder downloads. Gek word ik ervan, ik ga snel zoveel mogelijk screens maken voor mijn 60'days 5G en dan alles opnieuw installeren...
Ik heb de sims 3 nog nooit zo verschrikkelijk instabiel meegemaakt, patch 1.38 en BN zijn echt een grote flop van EA...
Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

@guppie ik had vorig jaar ook die problemen. wij hebben de helpdesk van ea gebeld en ik geloof dat we toen alles opnieuw hebben geinstalleerd. we hebben nu helemaal geen problemen meer, ook niet met bovennatuurlijk of de patch, dus ik denk wel dat dat de oplossing is.
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Ik ben nu aan het spelen met 3 elfjes in Bridgeport, en er zijn geen andere bovennatuurlijke wezens. Opzich vind ik dat niet zo'n ramp, maar er lopen nu overdag de hele tijd zombies rond, bij mijn appartement en op openbare kavels. Hoe komt dat + wat kan ik er aan doen?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie