Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

189 berichten • Pagina 8 van 10

minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Charge schreef:
grijzesimser schreef:ik heb een vraagje, ik doe wel eens met vampier hypnotiserende blik, maar wat gebeurt er eigenlijk dan
Dan kon je toch die andere sim besturen? Zoiets dacht ik te hebben gelezen tenminste.

Ik heb een probleem met een heks. Ik heb al heel vaak de interactie appel oproepen en met magie spelen gebruikt, maar ze kan nog steeds geen andere spreuken. Weet iemand hoelang dit ongeveer duurt?

\/ Ik gebruik testingcheatsenabled true heel af en toe, maar daarbij klik ik nooit op de brievenbus om behoeften statisch te maken of zoiets. Ze heeft trouwens wel toverkracht en de meter werkt ook goed. Misschien heeft het iets te maken met het feit dat ik haar in een heks heb veranderd via een elixer? Een nieuwe savefile starten gebruik ik het liefst als laatste redmiddel :)
ik denk dat je andere toverstaffen nodig hebt
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Dat duurt gewoon erg lang voor je nieuwe spreuken leert. Heb ik ook met heksen die ik met CAS (Creëer Een Sim) gemaakt heb. JE sim moet gewoon net zo lang met magie spelen tot er nieuwe spreuken komen. Bij feeën gaat het sneller als ze een aura hebben aangemeten. Bij een Heks kan het wel enkele Simdagen duren voor een nieuwe spreuk word vrijgespeeld. Dus gewoon veel met magie spelen en dan komen de nieuwe spreuken vanzelf. Bij mij duurt het ook lang.

Noig een foutje nu. Ik kan me niet meer aanmelden in het spel, terwijl ik gewoon het wachtwoord gebruik die ik altijd al heb gebruikt en nu is hij ineens ongeldig geworden. Wel gek want het wachtwoord is gewoon van mijn account op de officiële simssite.
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

simmertje1981 schreef:Dat duurt gewoon erg lang voor je nieuwe spreuken leert. Heb ik ook met heksen die ik met CAS (Creëer Een Sim) gemaakt heb. JE sim moet gewoon net zo lang met magie spelen tot er nieuwe spreuken komen. Bij feeën gaat het sneller als ze een aura hebben aangemeten. Bij een Heks kan het wel enkele Simdagen duren voor een nieuwe spreuk word vrijgespeeld. Dus gewoon veel met magie spelen en dan komen de nieuwe spreuken vanzelf. Bij mij duurt het ook lang.

Noig een foutje nu. Ik kan me niet meer aanmelden in het spel, terwijl ik gewoon het wachtwoord gebruik die ik altijd al heb gebruikt en nu is hij ineens ongeldig geworden. Wel gek want het wachtwoord is gewoon van mijn account op de officiële simssite.
daar heb ik ook last van, ik heb al een paar keer mijn ww verandert maar hij blijft zeggen dat het niet lukt om in te loggen en dat is ook bij de officiële simssite

ik heb ook last bonehilde, als ik die wegstuur dan gaat ze weer weg maar dan komt ze weer zonder dat ik het zeg en dat doet ze van die dingen zoals ik had een feestje gegeven en ik had pizza besteld en toen wouden sommige mensen een stuk pakken maar dan doet zij de pizza in de koelkast :-?
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Doortje 007
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
zo 07 aug 2011, 18:35

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Ik heb 3 problemen/bugs gehad tot nu toe:

- Mijn tovenaar begon ineens te zweven, kort nadat ik een fee bij hem had laten intrekken, en hij kon laten zien dat hij kon vliegen :? :bored (Hij had verder geen feeen-sociale interacties)
- Daarna heb ik 2 vampiers gemaakt, vriendje en vriendinnetje, gingen ze in een bed ojaa doen en was de vrouwelijke sim ineens kaal en hadden ze ineens een gekke huidskleur?! :sneaky (zwart en lichtgroen)
-in de koopmodus waren alle knoppen opeens zwart! Je kon er nog wel op klikken.

heeft iemand hetzelfde? :wachten

EDIT: Over die tovenaar die begon te zweven: dit komt geloof ik door de "zweem van geluk" en/of feeënstof. Als deze zijn uitgewerkt kan de sim ook niet meer laten zien dat hij kan vliegen.

Laatst gewijzigd door Doortje 007 op di 16 okt 2012, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Doortje 007
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
zo 07 aug 2011, 18:35

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Mier schreef:Die bugs heb ik niet, ze klinken echt vervelend.. :O weet je zeker dat het komt door bovennatuurlijk en niet door foute downloads ofzo?
Ik denk niet dat het van foute downloads komt want ik download alleen maar van de store. ;) toch bedankt! :knuffel
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

ik had ook een keer die zwarte knoppen en toen was het volgens mij ook dat mijn vampier niet meer wakker kon worden (ik had zelfs zijn bed verwijderd maar hij bleef slapen) en ik niet op kon slaan, maar sindsdien heb ik daar geen last meer van
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

heeft iemand wel eens die humeurlamp gebruikt? ik had hem aanstaan op groen, en toen liep een van mijn sims (het was een fee, misschien maakt dat wat uit) erlangs. ik zag een soort groene wolk, die leek op als een weerwolf transformeert. mijn sim had toen gemoedstoestand blij van groen en haar huid was groenachtig. maar dat kreeg ik niet meer weg. zelfs niet toen ik de hele lamp weer verkocht. mijn andere sims hadden nergens last van.
en ik heb ook nog steeds problemen met de maan. elke keer als ik begin te spelen staat hij op volle maan over 2 dagen. ook als het nieuwe maan was bij het opslaan.
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Ik lees dat met die lamp echt heel veel op verschillende sites net zoals de maan. :thumbdn
Ik denk dat het toch een bug is veroorzaakt door EA zelf en misschien dat ze dat nog gaan aanpakken in een patch maar dat weet ik niet zeker.
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Met de maan heb ik geen enkel probleem.. Maar die lamp, daar heb ik inderdaad nog wat problemen mee. Maar dan gebruik ik gewoon "testingcheatsenabled true" en druk dan ctrl+shift op die 'mood' en dan is 't weer goed.
Voor de rest had ik laatst weer eens last van 'vallen door het plafond', mijn tiener liep naar boven en viel opeens van de 2de etage naar de eerste.. compleet door het dak heen.. >_<
Afbeelding
Gebruikersavatar
yanyo111
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
332
Lid geworden op:
za 22 mei 2010, 20:41

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

ik weet niet of de vragen al zijn gesteld maar ik vind het heel vervelend om 16 pagina's af te zoeken naar een antwoord:
1. is het mogelijk dat je de maan ook daadwerkelijk in de lucht ziet?, want ik zie 'm niet :(
2. hoe verander je je sim in een heks als je het spel al speelt dus niet bij CAS?
3. kan je sim ook een een elf veranderen onder het spelen en dus niet in CAS zo ja hoe?
4. als je bij lessen kijkt vind ik zelf dat er erg weinig informatie is voor bovennatuurlijk weet iemand een site of link ofzo waar wel een betere uitleg staat over wat er allemaal is en hoe het werkt?
Na 5 jaar weer terug op het forum :D al lid sinds 2010 (H)
Upload af en toe leuke dingen in de Sims community (yanyo111)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie