Andere topics worden op slot gezet.

189 berichten • Pagina 1 van 10
Laatst gewijzigd door Big Mama op za 08 sep 2012, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit probleem heb ik ook nog steeds. Ook moeten beide sims bedankbriefjes schrijven, want anders blijft de post maar komen.Bloos6 schreef: Ik krijg nog steeds GEEN cadeautjes als ik getrouwd ben , maar ik mag wel de personen bedanken (voor een postbus vol lucht)
Ik heb gisteren een nieuwe savefile gestart en de cyclus nu op 4 dagen gezet. De zombies gaan nu gewoon weg en mijn weerwolfsim kan weer terug transformeren. De weerwolven in derest van moonlight falls transformeren niet terug, maar dat vind ik opzich niet zo vervelendBloos6 schreef:Als het volle maan is geweest blijven er zombie's uit de grond komen. Ook de cheat "testingCheatsEnabled true "en dan op je brievenbus klikken en je zombies uitzetten werkt niet. Ze blijven komen.
Wat gek, ik heb nou nog altijd geen zombies gezien...Bloos6 schreef: Als het volle maan is geweest blijven er zombie's uit de grond komen. Ook de cheat "testingCheatsEnabled true "en dan op je brievenbus klikken en je zombies uitzetten werkt niet. Ze blijven komen.
Als ik aan het tuinieren ben springt mijn sim zomaar ergens anders heen en is vergeten wat hij ook alweer aan het doen was .