Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Probleem met volle maan

Hee allemaal,
Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben, maar mijn probleem is dus dat de volle maan 'eeuwig' duurt. Als het eenmaal volle maan is geweest kan mijn sims nog steeds niet terug transformeren en blijven die zombie's maar uit de grond komen. Uiteindelijk heb ik mijn weerwolf terug kunnen transformeren door de moodlet 'wilde transformatie' met een cheat te verwijderen, maar die zombie's blijven maar komen! :S Ik wordt er echt gestoord van dus als iemand een oplossing weet zou ik het graag willen horen.
Alvast bedankt! ;)
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Probleem met volle maan

Bij opties kan je de maancyclus instellen. Waarschijnlijk heb je de onderste optie aangevinkt en op volle maan staan. Daarboven heb je dat je de cyclus kan instellen. En ook hoeveel stappen de Cyclus moet hebben voor de volle maan weer komt.
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Probleem met volle maan

Ik heb dat vinkje niet aanstaan. Voor de duidelijkheid: de maancyclus doet het verder wel gewoon, alleen blijft het spel maar zombie's sturen. Het staat zegmaar 'vast' in volle maan, terwijl de maancyclus gewoon weer opnieuw begint tot het moment dat het weer volle maan wordt (bij mij is dat 2 dagen)
Sorry voor de vage uitleg, maar ik weet echt niet hoe ik het duidelijker kan zeggen.
Zou het trouwens ook aan de savefile kunnen liggen? Ik heb verder nog niemand gehoord die hetzelfde probleem heeft?

\/Zal ik zo even proberen ;)

Laatst gewijzigd door Charge op do 06 sep 2012, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Marinacht
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
48
Lid geworden op:
do 10 mei 2012, 11:54

Re: Probleem met volle maan

Ik heb precies het zelfde probleem. Geen maan wel zombies! Geen idee wat ik hieraan moet doen :?
Ik heb geen mods geïnstalleerd :mad

Laatst gewijzigd door Marinacht op vr 07 sep 2012, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Alles heeft zijn schoonheid, maar niet iedereen ziet haar. (Confucius)
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Probleem met volle maan

Ik heb die ook. Heb je de gewone of de LE? Als je de LE hebt kan je een erwtenschieter neerzetten. Verder kan je als je je moestuin bescheremen wilt er een hek omheen plaatsen en de poort afsluiten voor iedereen behalve je huishouden. Dan kan de Zombie er niet bij. Ook raad ik je aan alle deuren in huis af te sluiten voor buitenstaanders.
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Probleem met volle maan

Oh dan heb ik dat ook. Ik dacht die zombie's komen gewoon elke dag. Maar het ligt dus aan de maan. Nou die heb ik op 10 dagen staan
En ik zie trouwens ook geen maan als hij vol is. Of komt dat omdat het bewolkt is ?

Ik zal straks eens een andere save game opstarten en kijken of ik daar wel een maan zie.

Ik heb in een andere buurt gespeeld en daar zag ik wel de volle maan en ook de andere manen. En mijn zombies kwamen alleen bij volle maan. Als ik vanavond tijd heb zal ik nog eens in de buurt van bovennatuurlijk gaan spelen en kijken of het daar nu ook goed werkt.
solitaryground
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:59

Re: Probleem met volle maan

Sinds de eerste keer dat het volle maan werd in Moonlight Falls, blijven de zombies maar komen.
Ik heb gezocht of ik ze soms uit kan zetten, maar dat kan helaas niet.`

EDIT: je kunt zombies verwijderen met behulp van testingcheatsenabled true (shift klik op brievenbus). Wat ook niet (goed) werkt, de zombies blijven verschijnen.

Weergave- en sorteeropties