Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

simiani7
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
13
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 11:24

Spel kopen alleen voor spullen?

Hey,

Ik overweeg om Sims bovennatuurlijk te kopen, puur alleen om leuke spulletjes zoals het hobbelpaard en de schommelstoel. Ik heb echt helemaal niets met bovennatuurlijke wezens.

Ik vraag me wel een beetje af of ik dit spel kan spelen zonder last te hebben van bovennatuurlijke wezens??

En ik ben ook nieuwsgierig of er meer mensen zijn die dit spel alleen voor de spullen aanschaffen? Of nou ja, voor alle extra's behalve de bovennatuurlijke wezens...
fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: Spel kopen alleen voor spullen?

Als je de patch 1.38 heb gedownload kan je dat uitschakelen. Hier ergens op de site staat er meer info op.

Ik heb ook niet echt wat met bovennatuurlijke dingen, het lijkt me een keer leuk om heks te spelen ofzo maar voor de rest niet. Ik koop het dus meer om m'n collectie compleet te hebben dan echt daarvoor.
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: Spel kopen alleen voor spullen?

Ik heb niets met heksen en elfjes, al vind ik het er wel mooi uitzien wat er tot nu toe voorbij is gekomen. Maar mij hoor je niet klagen, want ik koop 'em alleen voor de spullen die erin zitten. Een leuk nieuw bankstel is nooit weg, nietwaar ;)

Weergave- en sorteeropties