Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1 bericht • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Q & A met Kari St. John vertaald door Britje

Hi Simmers,

SimGuruHydra hier! Vorige week heb ik de kans gekregen om met Senior Producer Kari St. John te praten voor een laatste Q&A (Vraag en Antwoord) over de Sims 3 Bovennatuurlijk. Ik heb een sticky op de forums gezet om te zien welke vragen het hoogst op jullie lijstje stonden, en ik bedank jullie voor de reacties. Ze hebben mij geholpen de meeste vragen in kaart te brengen die ik aan Kari heb gesteld, en ik heb mijn best gedaan zoveel mogelijk antwoorden te krijgen als ik kon.

Zo ging de Q&A:
Hi Kari, dank je wel dat je me ontvangt vandaag! We hebben een hoop vragen over de Sims 3 Bovennatuurlijk en we zijn benieuwd naar wat je erover te vertellen hebt. Laten we meteen beginnen. We zijn nieuwsgierig naar de kant-en-klare Sims. Zijn er Sims in Moonlight Falls die in voorgaande spellen zijn voorgekomen?

Kari St. John: Hallo! Jij ook bedankt dat ik hier mag zijn. Ik ben blij dat ik vragen kan beantwoorden van onze community. De families in Moonlight Falls zijn niet direct overgenomen van voorgaande games, maar er zijn wel familiebanden van een aantal belangrijke Simfamilies. De van de Kerkhofs, de familie Rimpelbil en Wolffs hebben allemaal familieleden in Moonlight Falls, om maar een paar te noemen. Er zijn zelfs meer connecties met de bewoners en we hopen dat jullie Simmers die gaan vinden!

SimGuruHydra: Gaat de populatie controle testing cheat willekeurige Sims in bovennatuurlijke Sims veranderen, als we ervoor kiezen om bovennatuurlijke Sims te hebben in onze wereld? Wat gebeurd er als we deze populatie instellingen veranderen? Zullen de bovennatuurlijke Sims in onze wereld terug veranderen in normale Sims? Zijn er nog meer cheats beschikbaar waarmee we controle hebben over de bovennatuurlijke populatie?

Kari St. John: Voordat we het over de leuke dingen gaan hebben, moeten jullie begrijpen dat als je één van de testing cheats gebruikt, je zelf verantwoordelijk bent als je technische problemen krijgt. Deze cheats worden niet actief ondersteund door EA Maxis. De Bovennatuurlijke Sims “toevoegen” cheat zal beschikbare Sims kiezen die in je wereld wonen en voegt daarbij de Bovennatuurlijke status aan hen toe. Het gebruik van de populatie controle optie zal een Bovennatuurlijk groep uitzetten terwijl het spel progresseert, en het spel zal de automatische aanmaak van een bepaalde bovennatuurlijke groep verhinderen om een balans te creëren voor de nieuwe percentages. De cheat verwijderd geen bestaande bovennatuurlijke Sims van dat type in de wereld; daar zijn de testing cheats voor. Tot slotte, het gebruik van de “verwijder” bovennatuurlijke Sims cheat zal de bestaande Sims terugzetten naar normale sims in je wereld.

SimGuruHydra: Moet de weerwolf ‘roedel’ onderdeel zijn van het huishouden, of kunnen dit ook NPC’s zijn?

Kari ST. John: Weerwolven kunnen een roedel worden met elke Sim, dus ook met Sims buiten je eigen huishouden.

SimGuruHydra: Zijn het aantal Rabbit Holes in Moonlight Falls hetzelfde als in de andere uitbreidings pakketten?

Kari St. John: Er zijn erg weinig rabbit holes in Moonlight Falls. We hebben een hoop moeite gedaan om detail aan te brengen in de nieuwe openbare gelegenheden zoals de Aleister’s Elixirs and Sundries – (ook wel bekend als de drankjes winkel) de Red Velvet Lounge en de Varg’s Tavern. We zijn erg blij met het karakter en persoonlijkheid die we in deze openbare gelegenheden hebben kunnen stoppen. We geloven echt dat onze spelers het zullen waarderen om op onderzoek uit te gaan met de nieuwe mogelijkheden om nieuwe ervaringen op te doen en spannende verhalen te vertellen op deze plekken. We hebben ook nieuwe openbare gelegenheden voor buiten, zoals de Fae Ray Arboretum en de Moonlight Point welke perfect passen in het mysterieuze Moonlight Falls.

SimGuruHydra: Zal het gerecht Ambrosia van het Sims 3 basisspel zombies genezen?

Kari St. John: Ambrosia word gebruikt om geesten terug te brengen uit de dood naar normale levende Sims. Aangezien Zombie Sims simpelweg vervloekt zijn, maar niet dood, heeft Ambrosia geen effect op ze. Zombie Sims hebben een Genezings Elixir of Zonlicht bezwering nodig om hen terug te brengen naar normale Sims. In de Sims 3 Bovennatuurlijk Limited Edition uitbreidingspakket, krijgen spelers de exclusieve Plants vs Zombies Erwtenschieter. De Erwtenschieter zal soms Zombie Sims terugbrengen, maar niet altijd.

SimGuruHydra: We hebben gehoord dat heksen Sims weer tot leven kunnen wekken, en als ze dat doen, komen de dode Sims terug als zombies. Kunnen de zombie Sims die tot leven zijn gewekt worden genezen met een elixer of bezwering? Kunnen heksen Sims weer tot leven wekken als normale Sims, of alleen als zombies?

Kari St. John: Heksen hebben de bijzondere gave om magie te gebruiken en betoveringen uit te spreken. Als ze een hoog genoeg vaardigheids level hebben, kunnen ze een “Reanimatie ritueel’ uitvoeren. Daarmee kunnen ze een Sim terugbrengen uit de dood. De Sim komt terug als een permanente zombie en ja, als ze zijn herrezen kunnen ze worden genezen met een Genees Elixer of een Zonlicht Spreuk. Heksen zijn alleen in staat Sims terug te brengen als zombies, maar met het gebruik van de juiste elixers en spreuken kunnen heksen hen dus terugbrengen als normale Sims.

SimGuruHydra: Kunnen Bovennatuurlijke Sims hun identiteit geheim houden? Zien Sims het verschil tussen een Bovennatuurlijke Sim en een normale Sim? Bijvoorbeeld in de Sims 3 Na Middernacht kregen Sims een ‘onvriendelijke vampier’ gemoedstoestand als ze in de buurt van een vampier waren.

Kari St. John: Zowel je bovennatuurlijke als normale Sim- buren zullen weten dat je een Bovennatuurlijke Sim bent, en ook welke je bent. Net zoals je erachter kan komen wat een Sim is door ermee te praten, zulle andere Sims in je stad weten wat voor een Bovennatuurlijk wezen je Sims is door ermee om te gaan. Sims met een “Bovennatuurlijke Scepticus” eigenschap zullen Bovennatuurlijke openbare gelegenheden vermijden, zoals de Varg’s Tavern en de Red Velvet Lounge, en ze zullen een reeks interacties hebben die niet aardig zijn naar Bovennatuurlijke Sims toe. Aan de andere kant zullen Sims met de “Bovennatuurlijke Fan” eigenschap speciale voordelen hebben als het op het paranormale aankomt. Ze zullen een bonus krijgen in de Alchemie vaardigheid en een “Wow, een Bovennatuurlijke Sim” gemoedstoestand krijgen als ze met Bovennatuurlijke Sims praten. Dit zal meer worden, naargelang ze meer praten met Bovennatuurlijke Sims.

SimGuruHydra: Kan je een hek om je erf bouwen om Zombies buiten te houden?

Kari St. John: Tijdens de volle maan kunnen zombies op willekeurige plaatsen verschijnen op je erf, waar je hek ook staat. Als je zombie buiten het hek verschijnt, zal de zombie niet binnen kunnen komen. Maar als de zombie binnen je hek verschijnt, zou ik maar een tweede verdedigingsplan voorbereiden.

SimGuruHydra: Hoe zit dat met Denkbeeldige Vriendjes? Zullen die beïnvloed worden door de Sims 3 Bovennatuurlijk?

Kari St. John: De Sims 3 Bovennatuurlijk beïnvloed geen Denkbeeldige Vriendjes.

SimGuruHydra: Zullen kinderen dezelfde weerwolf vorm erven van hun ouders? Normaal worden de gezichtsvorm, haarkleur en oogkleur door gegeven. Zal het kind een combinatie krijgen van de ouders?

Kari St. John: Ja, een weerwolf kind van twee weerwolf ouders krijgt de genetische eigenschappen van zijn ouders, op dezelfde manier als dat met normale Sims gaat.

SimGuruHydra: Nog één laatste vraag. We vonden Argus’ zijn herenhuis in de Producer Walkthrough video van vorige week prachtig. Kunnen we dat huis verwachten in de Sims 3 Bovennatuurlijk? Zo niet, komt het dan op de Exchange/Uitwisseling?

Kati St. John: Ja, Argus’ herenhuis was best gaaf, of niet? Het zit niet in het Sims 3 Bovennatuurlijk uitbreidingspakket, maar vanaf 4 September (op de dag dat het spel uitkomt!) zal Argus’ huis te downloaden zijn op de Exchange/Uitwisseling en kan je het toevoegen aan Moonlight Falls of één van je andere buurten waar je genoeg ruimte hebt (het huis is behoorlijk groot). We hebben twee versies. Éen met het huishouden erin, en één zonder. Onthoud dat zonder de Sims 3 Bovennatuurlijk, het huis bepaalde objecten zal missen en de Sims bepaalde attributen. Dus als je van plan bent het huis te downloaden raden we je aan De Sims 3 Bovennatuurlijk geïnstalleerd te hebben!

Bedankt voor het lezen van onze Q&A op deze vrijdag 31 augustus, SimGuruMegan zal op Twitter vragen live beantwoorden van 10:00-11:00 AM PST. Vergeet niet je vragen te stellen met de tag #TS3Supernatural. We gaan proberen zoveel mogelijk vragen te beantwoorden als we kunnen. Het is bijna 4 September en we kunnen niet wachten totdat jullie de Sims 3 Bovennatuurlijk zelf kunnen ervaren.
Afbeelding