Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Heb jij een beetje zin in De Sims 3 Jaargetijden?

Je mag 1 optie selecteren

97%
3%
Bekijk resultaten

88 berichten • Pagina 5 van 5

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Heb jij een beetje zin in Jaargetijden?

@Natsuku: O ok. Ik had al vanaf het begin verwacht dat er een meer dingen erbij zouden komen dan alleen het wisselen van seizoenen. Anders hadden ze die seizoenwisselingen ook in een patch kunnen stoppen.Ik ben eigenlijk nog nooit gestopt met spelen. En als ik het niet speelde was het door tijdgebrek. xd. Ik heb er nu nog meer zin in, nu het er dichterbij komt.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Heb jij een beetje zin in Jaargetijden?

Dit is wel het pakket die ik eigenlijk in het begin al had willen hebben. Al hadden ze niet al die extra´s bij gedaan maar echt alleen de seizoenen, dan had ik hem nog willen hebben. Het voegt gewoon zoveel meer toe aan je spel als het niet de hele tijd zomer is. Wel hoop ik dat ze dan ook het ijsco wagentje aanpassen zodat ie alleen in de zomer rijdt.

Maar al die extra dingen per seizoen erbij is natuurlijk wel geweldig:P
Sims-Dreamer
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
31
Lid geworden op:
wo 18 apr 2012, 20:08

Re: Heb jij een beetje zin in Jaargetijden?

Ik heb een tijdje alle tips en verhalen enzo gelezen, hier, op andere sites etc. en ik vind het geweldig! Ik kan gewoon niet meer wachten, als ik de trailer zie of screens word ik hyper! :D
Animals are the stars in my life
Afbeelding
RIP Chacco, Maroe en Rianne. Miss jullie schatjes <'33
Rozen verwelken en scheepjes vergaan, maar de sims zal altijd bestaan!
Alice<3Sims3
Snackventer Snackventer
Berichten:
51
Lid geworden op:
di 23 okt 2012, 11:34

Re: Heb jij een beetje zin in Jaargetijden?

SIMSIk heb echt heel veel zin in deze uitbreiding. Het voegt heel veel nieuwe mogelijkheden toe. Ik houd het meestal bij een gewoon leventje met mijn sims. Het lijkt me dan erg leuk dat er ook weersomstandigheden komen, zodat je sims zich daarop kunnen aanpassen, zegmaar... ;p Sims 3 Jaargetijden!!


Ik ga hem zeker kopen
AMOR vincit OMNIAM

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie