Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Heb jij een beetje zin in De Sims 3 Jaargetijden?

Je mag 1 optie selecteren

97%
3%
Bekijk resultaten

88 berichten • Pagina 4 van 5

Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Heb jij een beetje zin in Jaargetijden?

dat deze vraag überhaupt gesteld moet worden :flapper ik heb ontzettend veel zin in de sims 3 jaargetijden en ik kan echt niet wachten totdat-ie uit. is seizoenen is echt een goeie aanvulling op het spel en ik sta te popelen om alles uit te proberen en te genieten van de werelden op verschillende manieren. :D
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Heb jij een beetje zin in Jaargetijden?

Ik had er al zin in en ik krijg alleen maar meer zin. :swing
Kan me nog herinneren dat ik ongeveer een jaar geleden aan het spelen was en dacht dat het wel heel erg leuk zou zijn als het een keer zou regenen.
Niet wetende dat dat in de sims2 al kon want dat had ik nog nooit gespeeld.
Nu we het dan eindelijk in de sims3 krijgen ben ik enorm benieuwd hoe dat het spel gaat veranderen.
Ik denk dat het spel echt nog leuker gaat worden en ook zeker mooier met al die natuur screens die we zeker hier op het forum gaan zien. ;)
Natsuki
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
di 24 jul 2012, 11:36

Re: Heb jij een beetje zin in Jaargetijden?

Eerst dacht ik dat er niet zo veel aan jaargetijden was, maar nu ik het zo allemaal zie, de screens en de filmpjes lijkt het me toch leuk.
Ik zit alleen te twijfelen of ik niet eerst bovennatuurlijk zal kopen, het is allemaal zo leuk..
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Heb jij een beetje zin in Jaargetijden?

Toen ik hoorde dat 't officieel was begon ik al te stuiteren, ik houd er mijn mond niet over, kan gewoon niet wachten. ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Heb jij een beetje zin in Jaargetijden?

Nogmaals ik kan echt niet meer wachten! Ik vraag me echt telkens af van.. Hoe zou het zijn als het ging sneeuwen in LuckyPalms en dan komen er uiteraard meer denkbeelden door je hoofd.
Nou hopelijk gaat de tijd snel want ik kan echt niet meer wachten hoor!
En dit wordt sowieso de leukste uitbreiding ooit.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Heb jij een beetje zin in Jaargetijden?

Natsuki schreef:Eerst dacht ik dat er niet zo veel aan jaargetijden was, maar nu ik het zo allemaal zie, de screens en de filmpjes lijkt het me toch leuk.
Ik zit alleen te twijfelen of ik niet eerst bovennatuurlijk zal kopen, het is allemaal zo leuk..
eerst niet zo veel aan seizoenen? Het is de leukste uitbreiding na bovennatuurlijk die er bestaat. Al toen het alleen bekend was dat het er komen zou vond ik het al geweldig. Zonder seizoenen vond ik toen de sims3 uitkwam eerst niks aan. Altijd zomer is toch hartstikke saai.
Ik zou bij twijfel eerst seizoenen kopen. Bovennatuurlijk kan altijd er na nog of gewoon allebij te gelijk.
Natsuki
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
di 24 jul 2012, 11:36

Re: Heb jij een beetje zin in Jaargetijden?

^
Tja, dat dacht ik dus eerst, ik had alleen aan de seizoe,swisseling gedacht, maar nu zie ik al die leuke dingen die erbij komen kijken en lijkt het toch wel super leuk!
Ik hoop natuurlijk dat ik ze allebei snel genoeg kan kopen. :D

Weergave- en sorteeropties