Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

126 berichten • Pagina 3 van 7

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: [prerelease] Heb jij vragen over Jaargetijden?

Legendardisch schreef:Valt regen alleen in de lente.. Zoja dan hoef ik deze niet want dan heb je net als nu alleen maar normaal weer enzo.
Dat is niet waar, want je hebt ook winter met sneeuw. En dat is geen normaal weer of wel? En ik neem aan dat het in de herfst ook gaat regenen. Je hebt dus echt vier jaargetijden. Anders hadden ze de uitbreiding net zo goed laten zitten. Dus je hebt niet alleen het weer zoals het nu is in de sims 3.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: [prerelease] Heb jij vragen over Jaargetijden?

abctje schreef:Kun je schaatsen op natuurijs? Of alleen maar op de ijsbaan? :sweatdrop
In de trailer ziet het eruit dat het natuur ijs is. Ik dirf alleen niet te zeggen of dat dus een baan is of niet...


KOmt er nog nieuwe kleding in het pakket? Want ik zie tot nu toe alleen maar Basis kleren :?
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: [prerelease] Heb jij vragen over Jaargetijden?

Ja, maar toch weten in Nederland veel mensen niet meer waar Pasen echt over gaat. Gewoon omdatmet het tegenwoordig niet meer leert. Ik weet het wel, maar in de praktijk doet men met Pasen alleen nog an eieren eten en de paashaas en zo.
Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Re: [prerelease] Heb jij vragen over Jaargetijden?

Namitjuh schreef:is het spel zwaarder voor de pc dan bv huisdieren ? of is het een beetje hetzelfde ? ik ben namelijk wat bang dat het spel misschien niet zo goed zal werken op mijn pc :s
Ik verwacht dat het spel wel zwaar is maar er zit geen nieuwe stad bij dus het is denk ik niet een schrikbarend zwaar spel.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie