Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

126 berichten • Pagina 5 van 7

Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: [prerelease] Heb jij vragen over Jaargetijden?

Het is een beetje onduidelijk voor mij, er komt dus geen nieuwe wereld? Maar als je bv een nieuwe sunset village maakt (of hoe die wereld ook heet :$ ) Maar staan de kraampjes en halfpipe daar al of veranderen ze per seizoen? Of moet je ze zelf plaatsen? (dus zelf bouwen?)

V dus daarvoor moet je cheats gebruiken? en er zit dus niks automatisch in het spel??

Laatst gewijzigd door xDuvessa op di 09 okt 2012, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: [prerelease] Heb jij vragen over Jaargetijden?

Er komt geen nieuwe stad maar alle buurten worden geupdate zodat er wederverschijnselen zijn, ook komen er nieuwe dingen zoals parkfestivals,halfpipes zwemmen in de zee en en er zullen ook misschien wel nieuwe huizen of openbare kavels bij stad bewerken komen :D
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: [prerelease] Heb jij vragen over Jaargetijden?

Nienke schreef:Kan je meerdere outfits kiezen?Voor elk jaargetijde 1?
De normale kleding die je nu ook maakt zijn voor goed weer, en er is een nieuwe optie bij CAS voor buitenkleding voor als het koud of slecht weer is.

Hoe gaat trick or treating in Bridgeport met al die appartementen?
Gebruikersavatar
Damian123
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
348
Lid geworden op:
zo 26 aug 2012, 20:14

Re: [prerelease] Heb jij vragen over Jaargetijden?

je kan niet de volgorde van de seizoenen aanpassen kijk maar



Kan ik bepaalde weersomstandigheden en seizoenen uitschakelen?
Ja, er zijn verschillende instellingen toegevoegd waarmee je de weersomstandigheden en seizoenen kan regelen. Zo zijn er bij de opties voor hagel, regen, sneeuw en mist vier aparte vakjes die je aan en uit kunt vinken. Als je een bepaalde weeromstandigheid uitvinkt, dan zal die niet in je spel voorkomen. Ook kan je bij de opties instellen welke seizoenen er in het spel zullen voorkomen en kan je de duur van elk seizoen apart aanpassen. Standaard zal een seizoen zo’n 7 dagen duren, maar je kan de duur ook aanpassen zodat een seizoen bijvoorbeeld slechts 3 dagen duurt of maximaal 28 dagen. Je kan dus bijvoorbeeld instellen dat het enkel herfst in winter wordt in jouw spel en dat de herfst 7 dagen duurt en de winter 14 dagen. Je kan alleen niet de volgorde van de seizoenen aanpassen (dus bijvoorbeeld eerst lente, dan winter en vervolgens herfst), maar dat kan je eventueel wel bewerkstelligen door te spelen met de opties (zo kan je tijdelijk bepaalde seizoenen overslaan en later weer inschakelen als je dat seizoen wilt).
Afbeelding
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: [prerelease] Heb jij vragen over Jaargetijden?

Nieuwe doodsoorzaken zijn:
-Doodvriezen
-Oververhit raken en dan 'ontploffen'
-Electrocutie door bliksem
(en je kan dan natuurlijk ook verdrinken in zee)

@Damian123>> Je kan ((waarschijnlijk)) niet de lengte van elk individueel seizoen aanpassen, maar van ALLE seizoenen. Alle seizoen duren toch evenlang? :P

En... In de zomer (en lente) hoef je geen buitenkleding aan, dan is het warm genoeg.
(sorry voor lange post, doe ik normaal niet hoor)
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: [prerelease] Heb jij vragen over Jaargetijden?

Bol.com houdt zich altijd aan de afspraken, en levert nooit eerder. Komt omdat bol.com het ook maar moet halen bij de winkels. Freerecordshop is geloof ik ook altijd braaf.
Meestal heb je wehkamp nodig om iets zo snel mogelijk te krijgen.
Maar kijk anders even bij het sims 3 bovennatuurlijk preordertopic om hier wat over te weten komen! ;)
Gebruikersavatar
Sakita
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
458
Lid geworden op:
za 21 apr 2012, 17:15

Re: [prerelease] Heb jij vragen over Jaargetijden?

BabyBrowny schreef:
Damian123 schreef:Hoe zit het dan bij de free record shop word die daar ook eerder bezorgt
Eerlijk gezegd weet ik het niet zeker, maar volgens mij niet. (Jmmr hè? :( )
Bij mij was die altijd goed op tijd. Zelf soms een paar dagen op voorhand bij free record shop.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie