Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

249 berichten • Pagina 9 van 13

Gebruikersavatar
hond113
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
259
Lid geworden op:
do 01 sep 2011, 14:43

Re: [prerelease] Jaargetijden screens, artworks en video's

xsirxlovex schreef:@hond113
Er is niet altijd een festival, alleen 1 keer in elk seizoen. (:
Ja zoals spookdag enzo dat is de laatste dag van het seizoen.

Maar in het grootste park zijn toch allemaal van die kraampjes en activiteiten enzo, dat is toch het hele seizoen??

v ja wat jij zegt, dat heb ik dus ook begrepen.

Laatst gewijzigd door hond113 op za 27 okt 2012, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: [prerelease] Jaargetijden screens, artworks en video's

hond113 schreef:
xsirxlovex schreef:@hond113
Er is niet altijd een festival, alleen 1 keer in elk seizoen. (:
Ja zoals spookdag enzo dat is de laatste dag van het seizoen.

Maar in het grootste park zijn toch allemaal van die kraampjes en activiteiten enzo, dat is toch het hele seizoen??
Ik moet zelf ook toegeven dat het allemaal een klein beetje onduidelijk is, maar ik heb toch echt meerdere keren gelezen dat een festival het hele seizoen duurt. En dat die feestdagen altijd op de laatste vrijdag of de laatste dag van het seizoen zullen zijn. Dat is dus wel één dag. Maar het festival zou het hele seizoen door moeten gaan naar wat ik gehoord heb tenminste.
Het zou wel zo kunnen zijn dat het de eerste dag van het seizoen eventjes een normaal park is of zo ;).
Nog een ding, dit is wat ik kriskras gehoord heb op het forum van thesims3.com. Het kan dus zijn dat het toch niet klopt, en dat sommigen van hen het dus ook fout hebben ;).
Gebruikersavatar
xsirxlovex
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
wo 16 mar 2011, 18:25

Re: [prerelease] Jaargetijden screens, artworks en video's

@Yolo

Ja ik hoor ook overal dingen, maar welke zijn nu te geloven? Er is in ieder geval 1 dag waar je echt zo'n dag viert, maar binnenkort komt hij al uit, kunnen we het allemaal zelf onderzoeken :D

@Hond

Ja, maar ergens anders zeiden ze weer dat dat helemaal niet zo was. Maar mij lijkt dat weer zonde, want je wilt het hele jaar genieten ervan. o:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: [prerelease] Jaargetijden screens, artworks en video's

Dat laadscherm, ik ga daarna niks meer installeren, dat laadscherm wil ik houden, haha!
Halloween is nu al mijn favoriet in de sims

Die bliksem inslag, dat ziet er zo gaaf uit, en die hagel ook, zo realistich!

@Damien
Heb je posten samengevoegd en de filmpjes werkend gemaakt zodat je die ziet op het forum :)

Dat aliengedoe is echt leuk, ik vind het echt gaaf dat ze weer terug komen!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: [prerelease] Jaargetijden screens, artworks en video's

Ik denk dat ze bij mod thesims die hack waarbij je zelf de opstartschermen kan instellen er ook een up komt met die van jaargetijden dan kan je die na elk pakket hem houden gewoon.

Leuke screen ook weer.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie