Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

122 berichten • Pagina 6 van 7

jordytje-10
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
zo 11 nov 2012, 09:47

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

ik heb hem bij mycom besteld. bij de gewone editie staat dat je die woensdag in de brievenbus kan verwachten maar bij de LE staat er nog altijd levertermijn onbekend, ik maak me zo een zorgen ik heb daar nog nooit besteld iemand ervaringen met mycom ??
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Ook ik heb hem vandaag geannuleerd bij Wehkamp, en heb hem nu bij Dixons besteld. Bij de bestelling stond dat ik hem morgen zou krijgen, weet niet of dat waar is maar dat zou natuurlijk heel erg tof zijn :D

Lach me suf, die Wehkamp heeft door zo laks met zijn klanten om te gaan aardig wat centjes verloren XD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

okee ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken. Ik heb jaargetijden bij dixons besteld en bij de normale versie staat dat je 'm morgen in huis hebt terwijl de LE nog steeds 'niet direct leverbaar' is. Zou ik dan toch te laat zijn geweest met pre-orderen? ;s
tania1973
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
24
Lid geworden op:
di 05 jun 2012, 11:14

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

ik heb gisteren een bericht gekregen van ECI dat mijn bestelling voor de Sims 3 jaargetijde limited edition geannuleerd is , ik heb gebeld want tenslotte had ik het denk ik al 2 maanden besteld vanaf dat de datum bekent was wanneer hij uitkomt, ze zeiden mij dat ze maar 20 stuks hadden en dat er mensen nog voor mij hadden besteld, ik heb dan maar de gewone besteld :p
Gebruikersavatar
Marije
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
46
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 10:40

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Ook ik had de Limited Edition besteld bij Wehkamp op 3 september, vandaag kreeg ik een mail dat de levertijd was aangepast.... Gisteren had ik per toeval nog gecheckt en toen stond er meer dan 5 weken nog op... en dat was vandaag ook nog het geval. Ik heb de LE geannuleerd en nu besteld bij Bart Smit. Daar was de spel 29,99 euro incl. verzenden. Dacht: dat is een mooie deal... Er stond ook bij dat je de LE op de releasedatum in huis krijgt. Daar ga ik dan maar vanuit... :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marije
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
46
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 10:40

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Jee... ik lees even een paar blz. terug en zie dat er veel meer precies hetzelfde als ik hebben gedaan... Ja zo loopt Wehkamp heel wat orders mis... Maar goed... daar zit ik niet meer, ik wil er niet zolang op wachten!!! Op naar donderdag... (hopen hopen hopen.... :))....
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie