Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

122 berichten • Pagina 3 van 7

Isère
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
di 07 jun 2011, 13:50

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Ik heb eerder bij Wehkamp.nl besteld en toen ontving ik hem zelfs een dag voor de release.

Nu keek ik bij 'Mijn bestelling' en hoewel er een paar dagen geleden nog stond dat de levertijd een week was, staat er nu 5 (!) weken. Is dit alleen bij mij zo of bij iedereen?

Heb een tijdje geleden de pre-order al geplaatst.
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Ik heb de limited edition ook bij wehkamp besteld, en de levertijd is inderdaad nu in een keer meer dan 5 weken... Snap het ook niet.. misschien is het gewoon een foutje. Maar de limited edition is inderdaad ook van de website verwijderd.. We'll see ^^
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Ik heb de LE bij Wehkamp besteld en daar staat ook 5 weken. Ik vind het vreemd. Als het 2 dagen te laat is ofzo dat zou kunnen. Maar 5 WEKEN is wel erg lang. Dat kan toch nooit.

Maar ik heb een paar dagen geleden naar Wehkamp gemaild hierover en dit stuurden ze terug:
Begrijpelijk dat het vervelend is als de levertijd van uw bestelling verschoven is. Mijn excuses voor het ongemak.

De bestelling die u heeft geplaatst op 14 oktober is helaas niet meer voorradig, waardoor de levertijd is verschoven naar 5 weken.
Graag de website in de gaten te houden wanneer het artikel weer in voorraad is.

De betaling van de bestelling hebben wij reeds retour verwerkt op u rekening en storten dit spoedig aan u terug.
De status van uw saldo kunt dan volgen onder Mijn administratie op Mijn wehkamp.nl

Ik vertrouw erop u voldoende geinformeerd te hebben en wens u een fijne dag.
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Robin. schreef:Ik heb de LE bij Wehkamp besteld en daar staat ook 5 weken. Ik vind het vreemd. Als het 2 dagen te laat is ofzo dat zou kunnen. Maar 5 WEKEN is wel erg lang. Dat kan toch nooit.

Maar ik heb een paar dagen geleden naar Wehkamp gemaild hierover en dit stuurden ze terug:
Begrijpelijk dat het vervelend is als de levertijd van uw bestelling verschoven is. Mijn excuses voor het ongemak.

De bestelling die u heeft geplaatst op 14 oktober is helaas niet meer voorradig, waardoor de levertijd is verschoven naar 5 weken.
Graag de website in de gaten te houden wanneer het artikel weer in voorraad is.

De betaling van de bestelling hebben wij reeds retour verwerkt op u rekening en storten dit spoedig aan u terug.
De status van uw saldo kunt dan volgen onder Mijn administratie op Mijn wehkamp.nl

Ik vertrouw erop u voldoende geinformeerd te hebben en wens u een fijne dag.
Bij mij ook! ik denk dat ik hem annuleer want ik ga GEEN 5 weken wachten!
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Robin. schreef:Ik heb de LE bij Wehkamp besteld en daar staat ook 5 weken. Ik vind het vreemd. Als het 2 dagen te laat is ofzo dat zou kunnen. Maar 5 WEKEN is wel erg lang. Dat kan toch nooit.

Maar ik heb een paar dagen geleden naar Wehkamp gemaild hierover en dit stuurden ze terug:
Begrijpelijk dat het vervelend is als de levertijd van uw bestelling verschoven is. Mijn excuses voor het ongemak.

De bestelling die u heeft geplaatst op 14 oktober is helaas niet meer voorradig, waardoor de levertijd is verschoven naar 5 weken.
Graag de website in de gaten te houden wanneer het artikel weer in voorraad is.

De betaling van de bestelling hebben wij reeds retour verwerkt op u rekening en storten dit spoedig aan u terug.
De status van uw saldo kunt dan volgen onder Mijn administratie op Mijn wehkamp.nl

Ik vertrouw erop u voldoende geinformeerd te hebben en wens u een fijne dag.
Belachelijk dit zeg! We pre-orderen om het op de release te krijgen. Als dit waar is ga ik gewoon annuleren en ergens anders bestellen ofzo. Het probleem is dat het lang duurt voordat je je geld terugkrijgt. Kan wel weken tot maanderen duren...

V idd. Wij hebben besteld toen hij er nog gewoon was. Ik snap Wehkamp op dit moment niet helemaal. Heb jij je bestelling geannuleerd?

Laatst gewijzigd door Imme op do 08 nov 2012, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Ik snap het niet helemaal. Ze zeggen dat 'De sims 3 Jaargetijden' helaas niet meer voorradig is, waardoor de levertijd is verschoven naar 5 weken. Dus? Ik heb hem besteld toen hij nog wel op voorraad was, dus dan zou ik hem gewoon moeten krijgen? Waarom is er dan 5 weken vertraging? Ik snap het niet hoor.

Haat aan Wehkamp gekregen :cursing
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Robin. schreef:Ik snap het niet helemaal. Ze zeggen dat 'De sims 3 Jaargetijden' helaas niet meer voorradig is, waardoor de levertijd is verschoven naar 5 weken. Dus? Ik heb hem besteld toen hij nog wel op voorraad was, dus dan zou ik hem gewoon moeten krijgen? Waarom is er dan 5 weken vertraging? Ik snap het niet hoor.

Haat aan Wehkamp gekregen :cursing
Me2 ze komen hun afspraken niet na! Ik was zo blij omdat ik hem zo goedkoop had en ik had nog bon voor nog eens extra korting ik denk dat ik hem maar bestel bij Dixons dan.
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Ik denk niet dat Wehkamp de game op voorraad had aangezien hij nog niet uit was... Ik weet niet hoe lang dat normaal gesproken duurt, maar het lijkt mij niet dat zij de nog uit te brengen games al 3 maanden in een depot hebben liggen. Ik wacht het gewoon even af, en zo'n ramp is het nou ook weer niet om niet direct te kunnen spelen.
Isère
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
di 07 jun 2011, 13:50

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Ik heb vandaag contact gehad met Wehkamp, en zij hebben bevestigd dat ik De Sims 3 Jaargetijden Limited Edition op de releasedatum of de dag erna zal ontvangen, precies zoals ik besteld heb.

Ik ga er vanuit dat ik daar gewoon op moet kunnen vertrouwen, en neem de gok door mijn bestelling te laten staan.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie