Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

122 berichten • Pagina 4 van 7

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Ik heb net met de wehkamp gebeld, nadat zij mij via de mail hadden aangegeven dat zij niet konden aangeven of hij nu wel of niet op de release datum geleverd wordt. Lijkt mij een eenvoudig rekensommetje. Aantal besteld bij ea minus aantal reeds gepreorderd. Maar de klantenservice medewerker kon alleen maar op de site kijken en daar niets vinden.. Wat is dan het nut van een klantenservice? Ik kan zelf ook wel op de site kijken. Aangegeven erg ontevreden te zijn, maar ze bleven maar doorhameren over dat ze me het antwoord verschuldigd moeten blijven. Ik ben zo boos dat ik hem eigenlijk wil annuleren en nooit meer iets bij wehkamp wil bestellen. Maar ik had hem zo lekker goedkoop voor die 29 euro.

Wat gaan jullie doen?
Als ik hem donderdag niet heb ga ik hem annuleren.
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Simdessy schreef:Ik heb net met de wehkamp gebeld, nadat zij mij via de mail hadden aangegeven dat zij niet konden aangeven of hij nu wel of niet op de release datum geleverd wordt. Lijkt mij een eenvoudig rekensommetje. Aantal besteld bij ea minus aantal reeds gepreorderd. Maar de klantenservice medewerker kon alleen maar op de site kijken en daar niets vinden.. Wat is dan het nut van een klantenservice? Ik kan zelf ook wel op de site kijken. Aangegeven erg ontevreden te zijn, maar ze bleven maar doorhameren over dat ze me het antwoord verschuldigd moeten blijven. Ik ben zo boos dat ik hem eigenlijk wil annuleren en nooit meer iets bij wehkamp wil bestellen. Maar ik had hem zo lekker goedkoop voor die 29 euro.

Wat gaan jullie doen?
Als ik hem donderdag niet heb ga ik hem annuleren.
Ik heb geannuleerd en bij Dixons besteld heb ik voorheen ook altijd bij andere EP gedaan maar omdat wehkamp zo goedkoop was had ik hem daar besteld maar die paar euro's maken mij ook niet uit!
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Ik heb de klantenservice gemaild en kreeg terug dat hij werd geleverd op 15 november, maar volgens Alex, kreeg hij een mail waarin ze zeiden dat hij de limited edition helemaal niet kreeg.

Heb nu gemaild om een duidelijk antwoord, zodra ik wat weet, horen jullie het, kan het tot die tijd rustig hier blijven in dit topic ;)?
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Ik had van nochtend een cosmox nu ook een mailtje gehad met de mededeling dat de sims 3 jaargetijden LE niet of gedeeltelijk niet leverbaar was, maar bij mij hebben ze de besteling zelf geannuleerd en dus niet over dat ik hem dan later zal kunnen krijgen. Ik heb bij bol.com gekeken en daar hadden ze de LE nog wel, maar de standaardversie juist niet meer. Ik heb de LE daar maar besteld.
Bij bol.com betaal je tegenwoordig bij een bestelling boven de 20 euro ook geen verzendkosten meer.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Ik heb mijn bestelling bij wehkamp nu ook geannuleerd en heb hem bij dixons besteld. Omdat je daar geen verzendkosten betaald was ik zelfs nog iets goedkoper uit, een paar cent, maar toch. Tsja dan moet je als bedrijf je bestelinfo maar op orde hebben.
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Kan me niet voorstellen dat ze door de limited edition exemplaren heen zijn wanneer je hem wel gewoon hebt kunnen bestellen. Ze hebben daar toch gewoon een systeem voor... Als zij bijvoorbeeld 300 exemplaren toegewezen gekregen hebben, dan kunnen ze er volgens mij niet meer verkopen omdat het systeem dan aangeeft dat deze niet meer aanwezig zijn..
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

AnsjJ2 schreef:Ik heb de klantenservice gemaild en kreeg terug dat hij werd geleverd op 15 november, maar volgens Alex, kreeg hij een mail waarin ze zeiden dat hij de limited edition helemaal niet kreeg.

Heb nu gemaild om een duidelijk antwoord, zodra ik wat weet, horen jullie het, kan het tot die tijd rustig hier blijven in dit topic ;)?

Nogmaals 8-)
Sugarlane
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
ma 05 mar 2012, 21:14

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

^ Normaal gesproken wel, maar toen ik Bovennatuurlijk had besteld kreeg ik hem pas op de Nederlandse release date. Maar dat kan komen doordat ik ook Katy Perry Pakt uit tegelijkertijd had besteld.

Ik vind het wel heel erg vreemd dat de leverdatum nog steeds onbekend is... Meestal zou er nu wel bij moeten staan wanneer die geleverd kan worden.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Ik snap niet waar jullie je allemaal zo druk om maken, tuurlijk iedereen wil hem zo snel mogelijk hebben maar hij komt wanneer hij komt. Daar hebben we zelf helemaal geen invloed op, dus je kan het beste gewoon rustig wachten totdat hij door de brievenbus valt of zelf donderdag even naar de winkel gaan.

Ik heb hem zelf bij dixons besteld en ik ga er gewoon vanuit dat ik hem donderdag heb, is dat niet zo naja dan is dat ontzettend jammer maar niets aan te doen.
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: De Sims 3 Jaargetijden preorder sites

Dave. schreef:Ga donderdag gewoon meteen naar e-plaza, daar vraag ik om jaargetijden, dan heb ik hem ook meteen! :p
Je weet dat e-plaza failliet is? Krijgen ze die dan nog wel geleverd?

Ikzelf moet 'm ook nog bestellen. Normaal doe ik dat altijd via mycom omdat het lekker goedkoop is en vaak heb je 'm op de amerikaanse release. Ik zit nu alleen erg te twijfelen omdat er nog steeds 'levertijd onbekend' staat. Heeft iemand hier meer informatie over?

Weergave- en sorteeropties